Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אירוע מדהים, מזג אויר מדהים, מכוניות מדהימות ואנשים מדהימים.

כ 40 חברים דוברי עברית נמצאים כאן וידוע כבר על רכב אחד שנקנה (מוסטנג).

ניתן לתמונות לדבר

חבורה נחה בהפסקת הצהרים

שלי מטפסת על הג'בלאות לתפוס זוית צילום

מציאה פראית, קורבאיר 60 או 61 פתוחה ומסודרת ב 2900 דולר

כמה טנדרים, משאיות וכבאיות במיוחד לגנאדי. השבי בין שתי הכבאיות מוצעת בכ 5800 דולר (היא משנת 1950). גם הכבאיות שלצידיה (פורד ואינטרנש) מוצאות במחיר דומה.

IMG_2690.jpg

IMG_2704.JPG

IMG_2705.jpg

IMG_2708.jpg

IMG_2710.jpg

IMG_2717.jpg

IMG_2769.jpg

IMG_2724.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עודבממלכת הרכב הכבד:

פורד F בתצורת COE (תא נהג מעל המנוע), משאית מתחילת המאה העשרים, אחד ההיברים הראשונים, כבאית דודג' קטנה משנת 1921 במחיר מצחיק של כ 7000 דולר ,וגם דה לוריאן ועוד כמה מעניינים

IMG_2720.jpg

IMG_2728.jpg

IMG_2732.jpg

IMG_2719.jpg

IMG_2749.jpg

IMG_2750.jpg

IMG_2762.jpg

IMG_2729.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

עוד מפה ומשם

 

יש לי בבית אוסף נחמד של פנסי נחושת כמו שבתמונה...

כמה מכוניות מהאיזור למכירה (שימו לב לרולס רויס סטיישן)

ועוד...

IMG_2694.jpg

IMG_2697.jpg

IMG_2699.jpg

IMG_2713.jpg

IMG_2735.jpg

IMG_2755.jpg

IMG_2765.jpg

IMG_2725.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ועוד מפה ומשם, שימו לב לאחינו מק"ק ברוקלין...

והטקרטור במיוחד ליורם דוקטורי

IMG_2706.jpg

IMG_2717.jpg

IMG_2772.jpg

IMG_2727.jpg

IMG_2726.jpg

IMG_2747.jpg

IMG_2743.jpg

IMG_2739.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תודה על התמונות איזה יופי לראות את התרבות המוטורית של אמריקה.

האם יש שם גם אזורים למכוניות זרות (FOREIGN) כמו שהם נוהגים לקרוא למה שמגיע מאירופה? אם כן אשמח במידה ותוכל להעלות קצת תמונות.

תודה

גדי

פורסם

אחרי שהייתי בהרשי 3 פעמים אני יכול להגיד בפירוש שמבחינת חלקים אם אתה מחפש משהו שנבנה אחרי שנות ה50 הוא כמעט ולא קיים שם לצערי, מבחינת חלקי חילוף המפגש הזה איכזב אותי מאוד למרות גודל לא יתואר של מגרש ומספר דוכנים לא נגמר.

 

מבחינת המכוניות רק המפגש ביום האחרון שווה הגעה, התערוכה עצמה מדהימה ברמה שלא רואים כל יום כל כך הרבה מכוניות Pre-War במצב כל כך שמור וממותגים הכי אקזוטים ויקרים שנבנו בשנים הללו למכוניות סופר נדירות.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

בני תודה!

(אני ירוקה מקנאה חיובית בטיול הזה). :wink:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אחרי שהייתי בהרשי 3 פעמים אני יכול להגיד בפירוש שמבחינת חלקים אם אתה מחפש משהו שנבנה אחרי שנות ה50 הוא כמעט ולא קיים שם לצערי, מבחינת חלקי חילוף המפגש הזה איכזב אותי מאוד למרות גודל לא יתואר של מגרש ומספר דוכנים לא נגמר.

 

מבחינת המכוניות רק המפגש ביום האחרון שווה הגעה, התערוכה עצמה מדהימה ברמה שלא רואים כל יום כל כך הרבה מכוניות Pre-War במצב כל כך שמור וממותגים הכי אקזוטים ויקרים שנבנו בשנים הללו למכוניות סופר נדירות.

 

בשבוע שעבר בקרליל היו המון חלקים לקמארו כולל חנות שהביאה סמיטריילר ענק רק לקמארו.

נכון קשה למצוא חלקים למכוניות של שנות השבעים המאוחרות ואילך.

אבל החוויה מדהימה.

 

בני תודה על הטרחה בהעלאת התמונות.

 

איזה מזל שלא באתי להרשי הייתי עוד קונה את הדגם של הקדילאק 1956 שמצולם על גג הרכב האדום...:roll: (כן אני יודע, זו מכונית אמיתית שעומדת על מוביל מאחרוי הטנדר האדום).

שפו לתמונות!

ד"ש לכל המבלים

שלמה דן גדרון

פורסם

תמונות יפות בני, תודה על השיתוף.

מועדון אלפא רומיאו ישראל (ע"ר) המועדון הרשמי לבעלי מכוניות אלפא רומיאו וחובבי המותג בישראל. נפגשים כל שבוע מאז 2003 בימי שישי, רחוב יוחנן הסנדלר 1 הרצליה פיתוח. חפשו אותנו גם בפייסבוק!

פורסם
בשבוע שעבר בקרליל היו המון חלקים לקמארו כולל חנות שהביאה סמיטריילר ענק רק לקמארו.

נכון קשה למצוא חלקים למכוניות של שנות השבעים המאוחרות ואילך.

אבל החוויה מדהימה.

 

בני תודה על הטרחה בהעלאת התמונות.

 

איזה מזל שלא באתי להרשי הייתי עוד קונה את הדגם של הקדילאק 1956 שמצולם על גג הרכב האדום...:roll: (כן אני יודע, זו מכונית אמיתית שעומדת על מוביל מאחרוי הטנדר האדום).

שפו לתמונות!

ד"ש לכל המבלים

 

הייתי בקרלייל גם פעמיים (בעיקרון 3 פעמים אבל בפעם השלישית היה גשם אז לא נקרא) רוב הסמיטריילרים האלה זה חלקים חדשים שממש לא במחיר מציאה אלא במחיר קטלוג, החיסכון היחיד זה שלא משלמים משלוח.

מבחינת משומשים ומוכרים פרטיים מצאתי חלקים ספורים שהיו שווים לצערי... לקנות מכוניות זה בהחלט מפגש מעולה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

ביום השני (חמישי) לא היתי באירוע אבל היום הגעתי (ואגב, ראיתי ספק רק לקמרו)

אז ביקש וודי ולא קיבל?

המכונית משנת 1938 (נדמה לי שאולדסמוביל אבל הנה לכם חידה לזיהוי) היא ממש, אבל ממש מציאה. ישר מהאסם באה בנסיעה עם קורי עכביש בכל מקום, הבודי תקין ושלם ומקורי, כל המומחים התלהבו גם בגלל המחיר, כ 8700 דולר..

ולסיום אופנוע קיטור משנת 1902 משייט לו ליד המתחם.

IMG_2816.jpg

IMG_2773.jpg

IMG_2793.jpg

IMG_2804.jpg

IMG_2809.jpg

IMG_2819.jpg

IMG_2820.jpg

IMG_2824.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני,

תודה על הצילומים והרשמים הקטנים...

צדה את עיני, במיוחד התמונה של הג'יפ וזאת של העוגב...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!


×
×
  • תוכן חדש...