Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר בחירות 2013 *** ננעל, יש נושא חדש ***


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

למי תצביעו בבחירות הקרובות?  

  1. 1. למי תצביעו בבחירות הקרובות?

    • הליכוד ביתנו (ביבי + ליברמן)
      0
    • העבודה (שלי יחימוביץ')
      0
    • קדימה (שאול מופז)
      0
    • יש עתיד (יאיר לפיד)
      0
    • מרצ (זהבה גלאון)
      0
    • ארץ חדשה (אלדד יניב)
      0
    • האיחוד הלאומי \ הבית היהודי (נפתלי בנט\זבולון אורלב)
      0
    • מפלגות חרדיות (ש"ס, יהדות התורה)
      0
    • מפלגות ערביות (בל"ד, רע"מ, תע"ל)
      0


פוסטים מומלצים

פורסם

מהלך מבריק של ביבי וליברמן, למרות שנראה לי שביחד הם יקבלו פחות מנדטים ממה שכל אחד היה מקבל לחוד. בכל מקרה, אנחנו יודעים מי ראש הממשלה הבא, ואני רק מקווה שהקואליציה הפעם תהיה שפויה יותר והמשילות תהיה טובה יותר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל שאיכויות המנהיגות של ביבי נופלות מהאיכויות הפוליטיות שלו. או יותר נכון לומר, אם רק היה אכפת לו. אם הוא היה חד כמנהיג כשם שהוא חד וממולח כפוליטיקאי מצבנו היה טוב בהרבה. כשהוא רוצה ויש לו תמריץ, הוא יודע לסובב את המציאות על אצבע.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

הרי ממילא הם היו יושבים יחד.

 

מהמהלך הזה הליכוד יאבד מצביעים שפויים לקדימה/לפיד וישראל ביתינו יאבד פשיסטים קיצוניים לימין ההזוי.

 

המרויח הגדול מהמהלך הוא פייגלין.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא רואה מה כזה מבריק בזה.

היתרון היחידי מבחינת ביבי, זה יחסום את ליברמן מללכת לקואליציה לא איתו.

החיסרון, לחוד הם היו מקבלים הרבה יותר קולות.

 

אם אתם שואלים אותי, מהלך טיפשי שמעיד על פאניקה של ביבי.

פורסם
לא רואה מה כזה מבריק בזה.

היתרון היחידי מבחינת ביבי, זה יחסום את ליברמן מללכת לקואליציה לא איתו.

החיסרון, לחוד הם היו מקבלים הרבה יותר קולות.

 

אם אתם שואלים אותי, מהלך טיפשי שמעיד על פאניקה של ביבי.

 

לדעתי זה ניהול סיכונים. זה מבטיח שגם במקרה הרע ביותר (10 מנדטים לישראל ביתנו ו20 לליכוד) הם יהיו הגוש הגדול ביותר. ביחד עם החרדים, המתנחלים ואולי גם יאיר לפיד שבטח ירצה לטעום ממנעמי השלטון, ביבי יהיה ראש ממשלה שוב. זו לא תהיה קואליציה נוחה כמו שהייתה בקדנציה הזו אבל הוא יהיה ראש ממשלה.

 

אגב, זה גם מהלך שמחסל אפשרות לממשלת מרכז. יחימוביץ' לא תשב איתם בממשלה, ושמאלה ממנה לא רלוונטי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מחזק את רועי. זה בבחינת ביטוח הבחירות של ביבי. עדיף ללכת על בטוח ולקבל גם עשרה מנדטים פחות, מאשר להמר על הלא וודאי.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

זהו שיש סיכוי שזה יעיר את העם.

 

עם ליברמן כמספר שתיים בליכוד אולי המיעוטים בארץ יבינו שלשם שינוי הם והרוב השפוי בעם נמצאים באותו הצד ועם אינטרסים משותפים ויצביעו לא למפלגות חמולתיות אלא למפלגות עם קו מעבד לאנחנו ערבים ואנחנו נגד המדינה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אגב, לכל מי שמתלונן על הקצנה ופאשיזם: עם רצח האופי החוזר והממוקד שהתקשורת מבצעת לכל מי שימינה משלי יחימוביץ', אל תתפלאו שמקבלים קואליציות כאלו. אין לי ספק שהוא היה מעדיף קואליציה חילונית ונאורה אבל אין לו ברירה, הכוח שלו ב"מעמד הביניים" (הווה אומר העשירונים העליונים הלבנים) הולך ונשחק והדמוניזציה לא מאפשרת למפלגות הליברליות להצטרף לממשלתו.

 

לכן, בממשלה הבאה נקבל יותר התנחלויות, יותר תקציבים לחרדים, יותר סחיטה אלקטורלית וכנראה שפחות יציבות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

דבר אחד בטוח - את הקול שלי המפלגה החדשה-ישנה איבדה.

האיחוד הזה לא נעשה מאהבה אלא מאינטרס משותף; הליכוד הולך ומאבד גובה בסקרים, וכנ"ל גם ישראל ביתנו שכנראה בבחירות הקודמות הגיעה לשיא כוחה.

ש"ס בראשות אריה דרעי מכרסמת בליכוד ויאיר לפיד מכרסם בישראל ביתנו, ולכן הם הסכימו על איחוד.

התוצאה המינימאלית מבחינתם צריכה לנוע סביב ה 40 מנדטים, פחות מזה יחשב לכישלון גדול.

להזכירכם, בשנת 96' אוחדו הליכוד וגשר בראשות דוד לוי, נתניהו שילם מחיר פוליטי כבד, והתוצאות היו מאכזבות למדי.

גם הפעם נתניהו לוקח סיכון והימור, נראה אם יצליח לו.

אני אישית מחכה לנפתלי בנט בראשות הבית היהודי, האיש היחיד בימין ששוה את הקול שלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

שאלה מזווית אחרת:

 

האם יש תסריט אפשרי שאפילו שליברמן מס' 2 הוא יהיה ראש הממשלה ?

 

בלי תגובות שנונות כמו ירצחו את ביבי וכו'.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

אם הוא יהיה סגן ראש הממשלה, אז בוודאי. לקבל את משרת ראש הממשלה עצמו? אין סיכוי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
דבר אחד בטוח - את הקול שלי המפלגה החדשה-ישנה איבדה.

נו, אז כבר יצא דבר אחד טוב מכל הסיפור הזה. במי תבחר?

בלי קשר לחן, לאור ההתפתחות האחרונה נראה לי שצריך לפתוח סקר חדש (ולהוסיף לו גם את מרצ, שמסתבר שיש לה כאן תמיכה).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...