Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר בחירות 2013 *** ננעל, יש נושא חדש ***


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

למי תצביעו בבחירות הקרובות?  

  1. 1. למי תצביעו בבחירות הקרובות?

    • הליכוד ביתנו (ביבי + ליברמן)
      0
    • העבודה (שלי יחימוביץ')
      0
    • קדימה (שאול מופז)
      0
    • יש עתיד (יאיר לפיד)
      0
    • מרצ (זהבה גלאון)
      0
    • ארץ חדשה (אלדד יניב)
      0
    • האיחוד הלאומי \ הבית היהודי (נפתלי בנט\זבולון אורלב)
      0
    • מפלגות חרדיות (ש"ס, יהדות התורה)
      0
    • מפלגות ערביות (בל"ד, רע"מ, תע"ל)
      0


פוסטים מומלצים

פורסם

יכולים לעשות, וחצי.

לא רוצים לעשות, סיפור אחר.

בשנת 73-74' נבנו כאן עשרות אלפי יחידות דיור בנות 3 חדרים 72 מ"ר ע"י חברת שיכון ופיתוח, שהיתה אז חברה ממשלתית.

מי שניצח על המלאכה היה פנחס ספיר ז"ל, שאם כל ה "אהבה" שלי לשיטה הסוציאלית שהיתה נהוגה אז, הוא ידע להזיז דברים, וגל העליה הגדול מברית המועצות שחל בשנים הללו נקלט יפה גם בזכות הפרוייקט הזה.

הבעיה שאין "בולדוזר" היום, והאחרונים היו בתחום, אריק שרון ופואד בן אליעזר, מחוץ למשחק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לשאלתך, אם נשים את הפמיניזם בצד, אני חושב שאנחנו נמצאים בתהליך הבא: http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?entryId=1786454&skip=1

זה פוסט מרתק של כותב מרתק שאני קורא את המאמרים שלו בשקיקה.

 

קראתי הרבה ממה שהוא כתב בימים האחרונים ואני חושב שהוא מבריק, אחד הכותבים המוצלחים שקראתי.

 

זה לא משנה במי תצביעו, אף אחד מהנבחרים לא יכול להציל אותנו מעליית מחירי הנדל"ן ויוקר הדיור כי זה לא תלוי בהם, נקודה סוף פסוק.

הדבר תלוי אך ורק בבנקים ובשיטת עשיית הכסף שלהם.

חפשו ביוטוב הסבר על "שיטת הרזרבה החלקית" ותבינו מדוע מחירי הנדל"ן רק עולים ועולים ושום פוליטקאי לא יכול לעשות דבר בנושא, לא ביבי לא שלי ולא לפיד.

 

אלו קונספירציות בשקל. הנדל"ן מווסת באופן ישיר על ידי המדינה שמחזיקה בקרקעות ובהיתרים וקובעת את הריבית.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

היום שודרה התוכנית "פגוש את העיתונות" במסגרתו שודר ראיון עם יעקב פרי, ולא יכולתי שלא להזכר בסרטו הנהדר של מיקי בהגן, האינסטלטור עם טוביה צפיר.

הסרט מספר על אינסטלטור שבא לתקן סתימה במשרד האוצר, ומשם הכל התגלגל לכך שהפך לשר אוצר.

הרבה השכלה לא היתה לו, אבל חוכמת חיים והגיון בריא, כן.

ואלו בדיוק האנשים שאנחנו צריכים, ולא כוכבים נוצצים שירכיבו את מפלגת החלומות, שסופה יהיה בדיוק כמו סופן של כל ההבטחות הגדולות בפוליטיקה הישראלית, ע"ע ד"ש, שינוי וקדימה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
קראתי הרבה ממה שהוא כתב בימים האחרונים ואני חושב שהוא מבריק, אחד הכותבים המוצלחים שקראתי.

מלבד זה שהוא כותב מוצלח ובעל ידע מעמיק בתחום שהוא כותב עליו, אני מאוד מעריך את ההסתכלות הריאלית שלו על כל דבר, בלי לערב משאלות לב/תחושות/רגשות.

שמתי לי למטרה להגדיל את בסיס הקוראים שלו, אשמח אם תעשה את אותו הדבר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ממשלות נמצאות מעל לבנקים והם מכתיבות מדיניות.

היות והמחירים עולים בכל העולם הרי שסביר להניח שיש מדיניות מכוונת להעלות מחירים ולגרום למחיה יקרה השאלה היא למה?

התיאוריה הקונספירטיבית (יש מילה כזו?) שלי היא שמנסים לדלל אוכלוסיה. אם יקר לחיות אנשים יביאו פחות ילדים.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

מספר הערות:

אמיר- כתבת שממשלות מעל בנקים- בערך, לא בדיוק וזה שונה ממדינה למדינה.למשל, בנק ישראל שהוקם בשנות ה50 ביוזמת שר האוצר הוקם בין היתר כדי ליצור גוף מקצועי עצמאי יחסית מלחצי הפוליטיקאים[ בניגוד לשר האוצר עצמו שנתון ללחצים כאלו באופן טבעי]

האוצר אחראי על המדיניות הפפיסקאלית. הבנק על המוניטרית. כמובן, בפועל הדברים סבוכים יותר.

מחירים עולים בכל העולם? לא סביר שבכל העולם לאורך זמן, למרות סביבת ריבית נמוכה.

מדיניות מכוונת עולמית? לא נראה לי? על ידי מי?

מי מנסה לדלל אוכלוסין? זו מגמה אחידה בעולם? לא. אצלנו להיפך. המדינה מסייעת מאוד למי שרוצה להיכנס להריון ומסייעת למשפחות גדולות[נחש מדוע] אך לא רק בגללם.

אם מענינות אותך תאוריות של פיצוץ אוכלוסין, קודם כל קרא קלאסיקה של מלתוס.

ההכללה שלך שבמדינות שונות תהליכים זהים מטעה אותך, אל תנסה להבין הכל בבת אחת, שכן אז לא תבין כלום. כל מקרה לגופו, אם כי יש נקודות דמיון.

 

ניטש, בכמה מילים. על מה האיש כותב?הקדמה קטנה?

 

חן, לא הבנתי הקשר בין פרי לאינסטלטור. בכל אופן ישנו סרט דומה עם פיטר סלרס בשם"להיות שם" על פי יז'י קושינסקי. אתה מדגיש ולא בפעם הראשונה הצורך באנשים פיקחים בעלי קומון סנס. בפוסט ישן יותר בשרשור חיברת קצינים או כוכבים נוצצים עם פרופסורים מרובי תארים אותם פטרת די בקלות. כן- לא כל פרופסור, או קצין מתאים אך גם קומן סנס לבדו לא תמיד מספק. אל תשווה כוכב נוצץ לפרופסור- מידת ההשקעה שונה. תשמח לשמוע שלא אצל כל אינטלקטואל הידע שלו מסתיר את בינתו הבסיסית.

בפוסט אחר שלך הזכרת בצדק תרומת ספיר לבנייה, אוסיף רק שאותו ספיר

פורסם

אותו ספיר עסק רבות, כעשור לפני כן בבניית מקורות תעסוקה בפריפרייה וזאת על ידי גיוס הון פרטי בעיקר מיהודי חו"ל בתמיכה ממשלתית. למרות מיספר כשלונות ופרשיות כמו גימי לוי- הצלחה ביצירת תעסוקה עתירת כוח אדם.[ תוכל לספר כאן האנקדוטה המשעשעת סביב הקמת פולגת]. אגב, ספיר עודד ההון הפרטי בניגוד לכמה מתנגדים ממחנהו שרצו לעודד סקטור ממשלתי והסתדרותי. ספיר היה איש ביצוע [ מן הזן שאתה אוהב, ובצדק] שחשב על המטרה- טובת העולה, טובת המדינה. לא על מעמדו האישי ולא על התועלת המפלגתית. כיום, אדם כמו מיצנע- התנים אוכלים בלי מלח, חבל.

אגב, בשנות ה50 בנייה בהיקף אדיר על ידי מדינה קטנה, חלשה , עניה ותחת איום בטחוני.

היתה מחיובות של המדינה לאזרח. היא נעלמת כיום מאחורי ענן סיגרים.

מצבנו החומרי שופר פלאים מאז, איכות ההנהגה, החזון שלה והמחויבות- לא.

אינני חושב שמר נתניהו טיפש. פשוט לא איכפת לו. ולא רק לו.

התיסכול מצד אנשים הוא כה רב שהם יצביעו לאדם שכל יתרונו בכך שבא מבחוץ. ניחא, ישנו גם הבריון השכונתי שיש לו פתרון קל[ ובדרך כלל אלים] לכל בעייה סבוכה. אנשים רואים את מגבלות הדמוקרטיה בלי להבין את מעלותיה הרבות, הן נתפסות כמובנות מאליהן, עד שהדמוקרטיה נעלמת. קצת חנוך לדמוקרטיה והיסטוריה לא היה מזיק. זול יותר ללמוד מטעויות של אחרים.

חוסר הידע מביא לעניין הבא:

 

שי ביבי: אכן, השפעת הפוליטקאים אינה מוחלטת, ודאי. אך ך להסתמך על אתר אינטרנט ספציפי או על יוטיוב וכמקור מידע עיקרי?

ואם היית נתקל באתר או בספרון שאומר בדיוק ההיפך? אז הוא היה צודק?

באינטרנט אין סוף ידע ואין סוף שטויות, כיצד מבחינים? הרי גם שטות ניתן לעטוף בכסות משכנעת.

 

חזרה אלייך חן:ידע מונע מצב כזה, שתיארתי בשורות האחרונות.

קומון סנס אינו תרופה לכל, לעתים הוא מטעה.

ידע אוטודיקטי הוא דבר טוב, מדי פעם, קצת הכוונה אינה מזיקה, הרי לא יעיל שכל אדם ימציא הגלגל מחדש. ישנו ידע מצטבר, בכל תחום.

לא חובה להיות פרופסור- מאידך השכלה לא צריכה להפוך לבטוי גנאי כפי שהפכה להיות בישראל של השנים האחרונות.

פורסם

מסכים איתך לגבי חוסר האכפתיות, בניגוד לימים עברו בהם בנוף הפוליטי היו פוליטיקאים עם חזון ורצון להנהיג, היום רוב רובם מתאפיין באפאטיות כשכל מה שמעניין אותם הוא דגירה על הכיסא.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

תודה, אבדוק ואשמח להמלצות על כותבים נוספים, גם של סוגיות צרות יותר.

נהניתי בעבר לקרוא את אורי טל בדה מרקר קפה ובהמשך בכלכליסט. לרוב, כלכלי פרופר. בשנה האחרונה הזנחתי.

אנו במצב כלכלי שאני מתקשה לנתח לצרכים אופרטיביים.

פורסם
מדהים, ישראל ביתנו לא העבירה חוק אחד בכנסת, לא עשתה שום דבר, ומקבלת תמיכה על כלום.

 

בדוקה, ה"קביעה" הזאת שלך ? דבר אחד ברור. בניגוד לרוב האחרות, זאת המפלגה היחידה שלא מזגזגת. גם כשהעיתונאים,האקדמיה,פסיקות בימ"ש העליון ושאר נאורים נגדה (נגדו) - היא לא מתכופפת ברוח. כנראה שזה שווה לכמה , לא שאול מופז ולא "העבודה" - מי שבעזות מצח מתחזים לממשיכי בן גוריון שהיה נוהג היום כליברמן ברוב הסוגיות.

פורסם
מדהים, ישראל ביתנו לא העבירה חוק אחד בכנסת, לא עשתה שום דבר, ומקבלת תמיכה על כלום.

 

מה זה משנה כמה חוקים העבירה?

 

אני רוצה נציגים שיילחמו שחוקים מטומטמים לא יעברו ושיקבלו את ההחלטות הנכונות. לא כל עשייה נמדדת בכותרות שהיא מייצרת.

 

את זה אני אומר כאחד שאידאולוגים נמצא בצד ההפוך לישראל ביתינו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...