Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר בחירות 2013 *** ננעל, יש נושא חדש ***


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

למי תצביעו בבחירות הקרובות?  

  1. 1. למי תצביעו בבחירות הקרובות?

    • הליכוד ביתנו (ביבי + ליברמן)
      0
    • העבודה (שלי יחימוביץ')
      0
    • קדימה (שאול מופז)
      0
    • יש עתיד (יאיר לפיד)
      0
    • מרצ (זהבה גלאון)
      0
    • ארץ חדשה (אלדד יניב)
      0
    • האיחוד הלאומי \ הבית היהודי (נפתלי בנט\זבולון אורלב)
      0
    • מפלגות חרדיות (ש"ס, יהדות התורה)
      0
    • מפלגות ערביות (בל"ד, רע"מ, תע"ל)
      0


פוסטים מומלצים

פורסם

מה שעוד יותר תמוה הוא שקראתי שלפיד שוקל להכניס את האלוף אלעזר שטרן (אותו אחד שכראש אכ"א אמר שהוא לא היה נותן לבת שלו לצאת עם עתודאים וכו' וכו'). פאשיסט טמבל.

 

בקיצור, לפיד מרכיב סביבו רשימה של מיליטריסטים ודגנרלים שלדעתו נמצאים בעומק הקונצנזוס.

 

חיפשתי קצת כתבות ומידע על האלוף (במיל') אלעזר שטרן ונדהמתי לגלות כמה שהוא ברברי, חסר שכל+שליטה עצמית וחצוף.

תעודת עניות ליאיר לפיד שהוא שוקל את צירופו. יאיר לפיד מזגזג ונראה חסר בטחון בעקבות הצרה שהוא הכניס את עצמו אליה - פוליטיקה. הם יאכלו אותו בלי מלח.

Mazda 2 2013

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלדד יניב כשהוא זיין אותכם עבור האינטרסים של הפוליטיקאים ובעלי ההון:

 

393424-5.jpg

 

אלדד יניב כשהוא מזיין אותכם עבור האינטרסים של עצמו:

 

3648396521.jpg

 

לא יכול שלא להתפעל מהטרנספורמציה לשיבוט של פידל בשביל לקפוץ על רכבת המחאה:

 

fidelcastro.jpg

 

באמא שלי, הוא נראה יותר כמו אח של פידל מראול בעצמו.

רק דבר אחד לא משתנה - אלדד יניב מזיין אתכם. ושום דבר גם לא ישתנה - אלדד יניב ימשיך לזיין אתכם.

 

הייתי רוצה לראות ממשלה של יעקב פרי (שר לבטחון פנים), אלעזר שטרן (שר האינדוקטרינציה... חינוך, התכוונתי), יאיר לפיד (ראש ממשלה), שלי יחימוביץ' (שרת האוצר), סתיו שפיר (שרת התמ"ת), זהבה (שרת החוץ והאחראית על ההסברה), אלדד יניב (שר התקשורת), הדפוק מאגודת הסטודנטים (שר הרווחה, הוא נראה לי בקטע) ושיוסיפו את חלוץ בתור שר הבטחון (על מי אנחנו עובדים, זה בטח יהיה שוב ברק).

 

מחרבנים עליכם ואתם חושבים שזה האגן דאז. לעומת הנבחרת הזו ביבי נראה כמו הכלאה גנטית של איינשטיין, צ'רצ'יל וכיפה אדומה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מה שרואים בסרטון עם אלדד יניב זה בסך הכול את אלדד אומר שהוא ראה את ראש הממשלה מוציא דולרים מהגרביים ומוסר אותם לאנשים שהוא עובד איתם. שני המקרים שהוא מספר עליהם: הראשון עדות שמיעה, השני הוא אמר בעצמו הגעתי בשניה האחרונה וכמעט ולא ראיתי.

יכולות להיות מיליון ואחת סיבות חוקיות למעשה כזה. אין שום הוכחה בסרטון לכלום למעט השמצות והטלת רפש.

אתם רוצים לעשות סרטון שפוגע בראש ממשלה תביאו הוכחות שחור על גבי לבן.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

זמן העריכה של ההודעה הקודמת נגמר.

הנה עוד סיבה.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/409/266.html

 

מי אמר שאין ארוחות חינם.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

בקצב הזה של לפיד , גם את הקול שלי הוא מאבד

פרי זה האנטיטזה הכי גדולה למישהו שדואג למעמד הבניים :

לדוגמא : http://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3399709,00.html

 

אבל למי אפשר להצביע ?

לביבי אני בחיים לא הצביע , הבן אדם יודע רק לדבר ולעשות ספינים (האמת הייתי מבסוט ממה שהוא עשה למופז הרכיכה)

איפה האלטרנטיבה לחוק טל ?

ליברמן הזוי ולא ראיתי דבר אחד חיובי שהוא עשה ב4 שנים האחרונות. אני חושב שמצבנו הדיפלומטי לא היה נמוך יותר אי פעם (רק הכיסא של התורכי היה יותר נמוך)

שלי ? לא יודע אם אני מתחבר לשמאל יותר.

ציפי? היא קיבלה את הקול שלי פעם שעברה ולא עשתה איתו כלום (על מופז אני לא מוכן לחשוב אפילו)

אלי ישי - אין ספק שהאיש דואג היטב לבוחריו , אבל רק להם

לפיד - אין ספק שיודע לדבר יפה , ויודע ללחוץ על הבעיות , אבל רוב הפתרונות שהציג נראים יפים על הנייר אבל אין לי ספק שיהיה מאוד קשה עד בלתי אפשרי להעביר אותם

 

מה נשאר?

 

נחכה ונראה

:wink:
פורסם

אני לא רואה בכתבה מילה אחת על פגיעה המעמד הביניים שנאמרה על ידו, להיפך הוא קורא לממשלה להעלות את השכר של כל מיני עובדים.

אני נגד כתבות מהסוג הזה. מנכ"ל טוב צריך להרוויח הרבה כל עוד הוא לא עובד בחברה ממשלתית ויש מישהו שמוכן לשלם לו. אם הציבור קונה מניות של מזרחי טפחות, הציבור צריך לדעת שחלק גדול מהכסף שלו הולך למקומות כאלה. מי שלא נאה לו עם שכר המנכ"ל שלא יקנה מניות.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

נכון אבל להצדיק משכורת נטו של 700 אלף לחודש כשיש לו בבנק עובדים דרך חברות כוח אדם שברוטו מרוויחים 7 אלף ?

מה רע במשכורת של 100 אלף למנכ"ל ? שכל השאר יהיה באופציות וככה באמת צמוד לביצועים

להסביר את הגזל של חברות הסלולר - כמשחק לפי החוקים

למה שבן אדם כזה (שבטח החברים הכי טובים שלו עדיין מנהלים חברות ענק) ינסה לשנות את החוקים האלו?

:wink:
פורסם

רק כדי להעמיד דברים על דיוקם:

בתור אחד שבעברו עבד במשך תקופה מסויימת באותו בנק שפרי הוא יו"ר הדירקטוריון שלו, ראוי לציין שבניגוד ללא מעט בנקים אחרים, בבנק הזה לא מעסיקים עובדי קבלן. כל מי שעובד בבנק הזה נחשב לעובד הבנק מיום עבודתו הראשון.

לגבי עניין המשכורות: זה אומנם נכון שהמשכורות שם הן בדיחה במקרה הטוב (ולא רק בדרגים הנמוכים ביותר), אבל חשוב לזכור שחוץ מהשכר יש גם תנאים סוציאליים מסביב. נכון, לא הולכים עם זה למכולת, ועדיין חשוב לזכור שמדובר בדבר חשוב מאין כמוהו.

שלא אובן לא נכון: יש לי הרבה ביקורת על כל איך שהענף הזה מתייחס לעובדים שלו וגם אותו בנק אינו ממש צדיק, אלא שדווקא ביחס לשאר הבנקים התנאים שם נחשבים ללא רעים בכלל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
נכון אבל להצדיק משכורת נטו של 700 אלף לחודש כשיש לו בבנק עובדים דרך חברות כוח אדם שברוטו מרוויחים 7 אלף ?

מה רע במשכורת של 100 אלף למנכ"ל ? שכל השאר יהיה באופציות וככה באמת צמוד לביצועים

להסביר את הגזל של חברות הסלולר - כמשחק לפי החוקים

למה שבן אדם כזה (שבטח החברים הכי טובים שלו עדיין מנהלים חברות ענק) ינסה לשנות את החוקים האלו?

יש אנשים ששווים יותר ממאה אלף בחודש ועובדה שמשלמים להם. אנחנו לא יכולים בשוק פתוח לקבוע את השכר המקסימלי של אנשים מוכשרים מכיוון שהם ירדו מהארץ.

אני שמח שנעשה שינוי בשוק הסלולרי כי היום אני מקבל חשבוניות שנעות בין 5 ל 8 ש"ח מה שתואם את כמות הדיבור שלי בסלולרי, אבל מפה ועד להשמיץ מנכ"ל חברה ששיחק לפי החוקים של השוק המרחק רב מדי. מי שהרשה לחברות לסחוט את התושבים זו הממשלה, מי שאחראי ליוקר המחיה זו הממשלה. החוקים לא מוצאים חן בעיניך צא להפגין. קשה לך? לך תביע דיעה שונה (לא עלה ירוק או מפלגה קטנה אחרת שלא יהיה להם כוח לשנות כלום) בקלפי פעם ב-4 שנים ותקווה שהרוב יצביע כמוך.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אמיר, מתי מעט שוים מאה אלף, אך לא מעט מקבלים. למה?כי אפשר, כי זו חברה ציבורית.[ סתם קוריוז- דלק נדלן הגזלנית הפכה לאחרונה לפרטית. מחצית האנשים פוטרו. המשכורות כבר אינן על חשבון הברון- המשקיעים]

אכן פרי יכול לבקש הרבה, אז מדוע יבקש מעט? אתה צודק. אך לבחירה של לפיד משמעות סימלית ויותר מזה.

טענתך ליוקר המחייה בגלל הממשלה- אתה צודק במידה רבה.

טענתך שהממשלה מרשה לחברות לסחוט- על כך ניתן להתווכח. לטעמי- אתה צודק, אך מחשבה זו לוקחת אותך שמאלה ולפיד אינו מקומך.

אברם צודק בתגובתו האחרונה. הוא גם כותב דברי טעם בתגובתו הלפני אחרונה. הדבר היחיד שהוא לא מצא לו הסבר הגיוני- למה לא שלי.

נהג לילה הסביר קצת למה לא שלי- בגלל תמיכתה בועדים הגדולים. אך אין לה ברירה.

לך ולאברם יש ברירה, לתמוך בשלי[בחירה סבירה] או לבחור במשהו טוב יותר.

הכתבה שצירפת קודם, על מיגזר חרדי שמקבל את רוב כספי הרווחה, הוא חיזוק לדעותיו של רועי [אם הבנתי אותו]י: אל תניח למדינה לקחת את כספך כי היא תעשה עימו הרע בעיני ה' והטוב בעיני החרדים.יש עוד אפשרות- בחר אנשים ישרים בעלי נסיון. הם לא יהיו ראשי ממשלה, אך הם בגוש הנכון- לא נעים ונדים.

עם יד על הלב, אמיר. ספיקותיך אינם מתגברים ביחס לאיש ובחירותיו? אני מניח שכוונותיו טובות, זה לא מספיק.

 

הערה קטנה שאינה נוגעת לך דווקא: רבים מתנגדים למושג סוציאליזם ורואים בו מונח נרדף לבולשביזם, ברית המועצות ופשוט בטוי גנאי.

יחד עם זאת, אם תשאל אותם על מדינת רווחה ועל עמדות בסוגיות שונות, הפלא ופלא- עמדותיהם סוציאל דמוקרטיות למהדרין.

מאידך, רבים גם אינם מבינים חשיבות הדמוקרטיה ורוצים איש חזק שיפתור הכל בקלות ובכח- זה כבר סוג משטר אחר, עם תקדימים היסטוריים ברורים.

פורסם

אלי ישי - אין ספק שהאיש דואג היטב לבוחריו , אבל רק להם

 

נו, אז תבחר בו ואתה מסודר!

 

וזה באמת נכון - ש"ס מקיימת את הבטחותיה לבוחרים, הרבה יותר ממפלגות אחרות.

 

הבעיה היא שאם כולם יצביעו ש"ס, תהיה בעיה תקציבית קלה.

 

דני

פורסם

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

תשובה פשוטה, הוא בוחר אותם כי:

 

הוא צריך פנים מוכרות עם רקורד עשייה, רצוי מתחומים שונים ולקהלים שונים.[אם תקדיש מיספר דקות, תבין מניין יבואו הנציגים הבאים. חן ישמח להסביר גם כן, על פי נסיון העבר ממפלגות מרכז]

 

הוא בוחר אנשים שיסכימו ללכת עימו.

 

הוא בוחר אותם כי זה מיטב שקול הדעת שלו . בסוגיות מורכבות יותר, שקול דעתו יהיה טוב אף פחות.

 

צר לי שלא הזזתי אותך מדעתך, למרות שקול אחד הוא שולי.

אני מניח שזו הצבעה טובה יותר מהצבעה סתמית, ילדותית ומפונקת לעלה ירוק, למשל .

אולי במקום בו אני נכשלתי, הוא יצליח. [עם עוד בחירות תמוהות והחלטות רעות]

פורסם

אני ממעט להגיב בטרד, אבל כבר כששמו של קפלינסקי עלה העלתי פה פוסט שאומר שאני חוזר בי מהתמיכה בלפיד

יחד עם פרי זה סגור וגמור, נראה שלפיד בונה סביבו צי של אנשי צבא כוחניים ודורסניים שלראיתי בינם לבין ההצהרות ההתחלתיות של שקיפות, הוגנות, חלוקה מחדש של משאבים ועוד כל מיני הצהרות מפוצצות עומדת תהום גדולה מגראנד קניון.

לפיד נתפס היום בעיני כשקרן מניפולטור, הוא עדין לא הציג רשימה, עדין לא הציג מצע, כל מה שנוזל החוצה מסריח יותר מפח הזבל שהיה ליד המטבח הצבאי בבסיס שלי.

 

אני קורא להנהלת הפורום להקפיא את הסקר הזה AS IS כתמונת ביניים בטרד ולעשות סקר חוזר (ואפילו לרסט אותו כל שבועיים אולי עד לבחירות) אנחנו נהיה הברומטר החדש :-)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...