Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר בחירות 2013 *** ננעל, יש נושא חדש ***


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

למי תצביעו בבחירות הקרובות?  

  1. 1. למי תצביעו בבחירות הקרובות?

    • הליכוד ביתנו (ביבי + ליברמן)
      0
    • העבודה (שלי יחימוביץ')
      0
    • קדימה (שאול מופז)
      0
    • יש עתיד (יאיר לפיד)
      0
    • מרצ (זהבה גלאון)
      0
    • ארץ חדשה (אלדד יניב)
      0
    • האיחוד הלאומי \ הבית היהודי (נפתלי בנט\זבולון אורלב)
      0
    • מפלגות חרדיות (ש"ס, יהדות התורה)
      0
    • מפלגות ערביות (בל"ד, רע"מ, תע"ל)
      0


פוסטים מומלצים

פורסם
עניין הרווחים הכלואים צריך להפתר בצורה מקצועית ולא בצורה פוליטית. האוצר צריך לערוך חשבון של אובדן ההכנסות וההשקעות והנזק התדמיתי הפוטנציאלי לישראל בקרב חברות זרות אל מול הכסף שאפשר, אולי, לגבות מהן כרגע. אני לא מכיר את החשבון הזה בשביל שתהיה לי עמדה בסוגיה הזו.

 

מאיפה אתה יודע שהאוצר מוותר הכסף הזה משיקולים פוליטיים ולא משיקולים מקצועיים? אני חושב שזה פשוט לא הוגן לומר דבר כזה.

ראשית, אני מציע לך בפעם-המי-יודע-כמה לפנות חצי שעה ולצפות בראיון עם זהבה גלאון. בין כל הנושאים שנידונו בו עלה גם עניין הרווחים הכלואים. לזהבה היה פתרון שהיא הציעה אותו לשר האוצר - צפה ולמד כיצד הוא בחר לפעול בהינתן הפתרון הזה.

אבל עזוב, בוא נניח לרגע שאתה צודק ושבהינתן המצב הנוכחי הדבר הנכון ביותר לעשותו הוא למחוק לטבע ואינטל חלק מחובותיהן במסגרת הרווחים הכלואים בתמורה לתשלום מופחת במזומן: האם אתה יודע למה שימש התקבול שקיבל משרד האוצר מאותם מסים? לכיסוי הוצאותיה השוטפות של הממשלה.

אם אני צריך להשוות את זה לניהול משק בית, זה שקול למצב שבו אתה פורס את הקניה השבועית שלך בסופר לחמשה-שה תשלומים. זוהי התנהלות פיננסית חולה שמעידה על משבר עמוק, והפריסה לתשלומים שכביכול עזרה לך באותה נקודת זמן ספציפית תהיה לך לרועץ בחודשים הבאים.

נחזור רגע לתקציב הממשלה: השנה שר האוצר המוכשר שלך הצליח לכסות על ההוצאות השוטפות באמצעות תקבול חד פעמי. נעזוב רגע את הבחירות הממשמשות ובאות (שהרי באותה נקודת זמן טרם ידענו שהולכים לבחירות) - בהנחה שהממשלה הזאת היתה ממשיכה גם לשנה הבאה ובהינתן העובדה שזוהי הממשלה הגדולה, הבזבזנית והלא יעילה שקמה במדינה הזאת מאז ומעולם - כיצד הוא היה סותם את הבור התקציבי שבוודאות היה נוצר לו גם בשנה הבאה? איזה טייקון יהיה בר מזל ויקבל מחיקת חובות בתמורה לתשלום מופחת במזומן?

 

אמרתי ואומר זאת שוב: אני מוכן שביבי או שטייניץ יבואו גם אלי ויציעו לי עסקה כזאת, רק שכנראה זה לעולם לא יקרה. ובאמת, למה שזה יקרה לי? מי אני ומה אני? בסה"כ האזרח הקטן שעובד ומרויח את לחמו ביושר, משלם מסים תמיד בזמן ולקינוח גם עושה מילואים בכל שנה כמו שעון.

 

"לו הייתי רוטשילד, אבה דגה דגה דבה דבה דבה דבה דם..."

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מושך את הצבעתי מלפיד אחרי שאמרו שקפלינסקי הולך להיות מספר 2 אצלו

כשאדם אומר שהוא הולך להציג פוליטיקה אחרת ונקיה וישר שם כמספר 2 את ראש הקנוניה של בטר-פלייס אני לא יודע איזה עוד ארנבים הוא הולך לשלוף מהכובע (לא זה לא שפן, קוסם שולף ארנב מהכובע) אין ליאיר שום רקודר ועל ההתחלה הוא נתפס אצלי כשקרן, התחלה גרוע מאוד, מאוד מאוד

כשאתה מחליף אוטו קצת מקולקל אתה תעדיף אוטו לא מקולקל בכלל, לא אוטו אחר שאתה לא יודע איזה קלקולים יש לו, אם יש לו קלקולים כבר עדיף להשאר עם המקולקל שלך שאתה מכיר.

עצם זה שהוא לא מציג רשימה כבר כמה חודשים טובים ורק מתחמק משאלות בראיונות, למשל ראיתי את אולפן שישי בערוץ2 לפני שבועיים בו הוא לא נתן ולו פרט אחד לגבי המצע שלו, האנשים שלו או הדרך שלו פרט ללהגיד שככה אי אפשר להמשיך, בחייאת?! גם אני אומר את זה - תנו לי מקום בכנסת הבאה!

הוא הבטיח תוך כמה ימים לפרסם רשימה, עברו שבועיים, איפה הרשימה?

מצטער, האוויר יוצא מהבלון הזה מאוד מהר.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

רק ליברמן!

גם בבחירות הקודמות וגם עכשיו אצביע לו, אין לי צל של ספק.

לדעתי זה רק עניין של זמן עד שהוא יהיה ראש ממשלה והוא יהיה.

מישהו צריך לעשות סדר בעניינים ועדיף עכשיו וכמה שיותר מהר!

איתו יזוזו דברים אתם תראו.

במקום להצביע עכשיו לאיזה מועמד פושר ואחרי זה לבכות שנים פשוט תנו צ'אנס.

גם לפי הסקר רואים את המגמה, ליברמן עם גב חזק של קהל בוחרים.

אנשים פותחים את העיניים סופסוף.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
רק ליברמן!

 

תשמע, ויכוח פוליטי זה קצת כמו ויכוח על דת - כולם צודקים ואף אחד לא מתפשר אבל בוא תספר לי מה עשה מר ליברמן טוב כ"כ בשנים האחרונות.

 

אני הצבעתי לו בפעם הקודמת ואני לא מצליח לחשוב על דבר אחד שהוא הבטיח שיעשה שבאמת נעשה.

פורסם

כי מפלגה אחת מחזיקה את המדינה בביצים ודואגת לציבור נבחריה.

 

ברוך הבא לשיטה הדמוקרטית. נעים מאוד.

אם הציבור הכללי ילך להצביע, במקום להתלהב מיום החופש שקיבל ברביצה בים או בילויים אחרים, מצבים כאלו לא יקרו. כל עוד אנשים רבים מעדיפים ללכת לאן-שזה-לא-יהיה במחשבה שהם יצביעו מתישהו בלילה (בד"כ אחרי שהקלפיות נסגרו) זו בעיה שלהם, ואין להם זכות להתלונן על המצב במדינה. כאשר מפלגה נכנסת לכנסת, היא אמורה לפעול למען ציבור הבוחרים שלה. כן, גם אם זו מפלגה חרדית. לא טוב לך? תשכנע אנשים שמסביבך להצביע.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אל תתנהג כמו ימני, טוב?

 

אני אעשה את מירב המאמצים :roll:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

עשה, לא עשה, אין לי כוח לויכוחים על זה.

לדעתי מכל הרשימה הוא הבחירה הכי ראויה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

עד ארה"ב חבל על האויר. אם אובמה - ביבי עדיין ייזכה כאן ואובמה לא ייתנכל לו בניגוד לכל העיתונאים שהיו שמחים ויאכלו את הכובע בצילום הראשון שלהם מחובקים.אינטרסים,סטיופיד.

ואם רומני - הוא בכלל לא ייצטרך קואליציה עם אף אחד חוץ מאיבט.הם לא ייראו אף אחד ממטר וכל הפרשנים באמת יוכלו ללכת ללשכה.פראבדלסון יישאר העיתון היחיד.אין הוכחה כמו ההצלחה , כמו שאמר נפוליאון "אני רוצה גנרלים עם מזל" אין מזל - יש ראיה נכונה.

פורסם
רק ליברמן!

גם בבחירות הקודמות וגם עכשיו אצביע לו, אין לי צל של ספק.

לדעתי זה רק עניין של זמן עד שהוא יהיה ראש ממשלה והוא יהיה.

מישהו צריך לעשות סדר בעניינים ועדיף עכשיו וכמה שיותר מהר!

איתו יזוזו דברים אתם תראו.

במקום להצביע עכשיו לאיזה מועמד פושר ואחרי זה לבכות שנים פשוט תנו צ'אנס.

גם לפי הסקר רואים את המגמה, ליברמן עם גב חזק של קהל בוחרים.

אנשים פותחים את העיניים סופסוף.

 

 

אני גם חושב שהוא יכול לעשות פה סדר אבל אני בכלל לא בטוח שמישהו יהיה מרוצה מהסדר שהוא יעשה (בטח לא הבוחרים שלו).

 

אם מישהו יקים מדינה פלסטינית זה ליברמן.

 

הוא גם ישבור את הועדים.

 

אחרי שישבור את הועדים הוא יבטל את התנאים הסוציאליים.

 

אחר כך יריב עם כל העולם ואשתו.

 

אחרי זה הוא יגרש את מי שעוד עובד במדינה (ערבים, בדואים ומסתננים).

 

בסוף תהיה פה מדינה עשירה, מסודרת ובטוחה אבל בלי שום שמחת חיים.צ אני מעדיף להיות עני, חופשי ומאושר מאשר עשיר, מוגבל ומדוכא.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
רק ליברמן!

גם בבחירות הקודמות וגם עכשיו אצביע לו, אין לי צל של ספק.

לדעתי זה רק עניין של זמן עד שהוא יהיה ראש ממשלה והוא יהיה.

מישהו צריך לעשות סדר בעניינים ועדיף עכשיו וכמה שיותר מהר!

איתו יזוזו דברים אתם תראו.

במקום להצביע עכשיו לאיזה מועמד פושר ואחרי זה לבכות שנים פשוט תנו צ'אנס.

גם לפי הסקר רואים את המגמה, ליברמן עם גב חזק של קהל בוחרים.

אנשים פותחים את העיניים סופסוף.

 

מדהים, כמעט מילה במילה.

מישהו מנחש על איזה שני מנהיגים ידועים נאמרו דברים כאלו?

 

אין ספקןת, הכל ידוע.

הכל דטרמיניסטי וידוע מראש.

סדר, מהר.[זה קל, פשוט כולם טיפשים, צריך איש חזק, נחוש ללא מעצורים ואי בי אס.]

הדברים אכן יזוזו-פיל בחנות חרסינה מזיז לא מעט.

אכן גב חזק, מחשבה מועטה.

פותחים עיניים ורואים תהום.

 

נימוקים משכנעים, אחד אחד.

פורסם

ישראל ביתנו רצה כבר בבחירות 99', וכל מערכת בחירות מחזקת את כוחה.

היא עלתה על שני מוטיבים מרכזיים - העולים מחבר העמים שהם ימניים בדעותיהם המדיניות אבל שמאלניים בנושאי דת ומדינה, וכמובן שנאת ערביי ישראל.

שנאה היא מוצר עובר לסוחר, ואין דבר שקל למכור יותר משנאה, בלי לעשות השוואות כמובן לעבר העגום.

ערביי ישראל הרוויחו את השנאה אליהם די ביושר; מספיק להתבונן בנציגיהם בכנסת בכדי להבין על מה מדובר.

מ 76' ערביי ישראל מצויים בתהליך התרחקות מתמדת ממדינת ישראל, ולצערנו אף מפלגה מרכזית לא "סופרת" אותם כלל ולא רואה בהם פוטנציאל אלקטורלי.

ועל הנישה הזו התלבש הלאומן ליברמן, שתדמית שומר הברים השרירי עובדת היטב על מצביעיו, שרובם צעירים אגב.

שימו לב איך הימין הלאומי הפך לאט אבל בטוח לימין לאומני; המפד"ל, שהיתה מפלגה שהגיעה בימיה הטובים ל 12 מנדטים התפרקה לרסיסים, בראש האיחוד הלאומי עומד כהניסט ולצערי גם בליכוד המצב אינו טוב בהרבה.

אם היה תלוי בי, הייתי מעדיף את דן מרידור כראש ממשלה, אבל הוא לעולם לא יהיה, תמיד מעדיפים את המתלהמים והלאומנים.

חבל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מה אתה מגדיר כשמחת חיים, גילה אדרעי?

 

זה לא שמחת חיים אלא מכת מדינה.

 

שמחת חיים זה החופש לחשוב מה שבא לי ולבטא את עצמי בלי לפחד.

 

חן, מסכים עם הניתוח שלך אבל ערביי ישראל לא התרחקו אלא מורחקים.

 

בכלל כל המפה הפוליטית התערבבה בין ימין לשמאל. הליכוד היום נמצא בערך איפה שהעבודה נמצאה לפני 25 שנים והעבודה לפעמים יותר ימנית מהליכוד (ברק למשל).

 

הלאומניות שהשתלטה עלינו פשוט מפחידה והיא גם הסיבה שאני מפחד מליברמן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שנאה היא מוצר עובר לסוחר, ואין דבר שקל למכור יותר משנאה, בלי לעשות השוואות כמובן לעבר העגום.

וכמובן בלי להשוות למפלגות עבר והווה שנושאות את הלפיד בתחום זה.

 

שימו לב איך הימין הלאומי הפך לאט אבל בטוח לימין לאומני

בהחלט, וכך גם בשמאל - לכיוון ההפוך כמובן.

 

מה שבעצם קורה זה שהמרכז נעלם. ומעניין שככל שהמרכז נעלם, כך מתרבים המאמצים לשמור עליו, עד כדי כך שאחרי חמישה דפים של דיונים ותגובות, עדיין אף אחד לא יכול להסביר מה באמת ההבדל בין המפלגות השונות.

 

לדעתי האישית - אין שום הבדל. אנחנו נלך לבחירות ונבחר בין 4 או 5 אפשרויות שהן בעצם זהות.

 

ולכן הצבעות מחאה שונות ומשונות, פעם למפלגה זו ופעם לאחרת - כי נמאס מההצגה הזו.

 

שימו לב גם לדבר מעניין - הסקר שואל "למי תצביעו", כלומר לאיזה אדם. לא לאיזו מפלגה. כלומר גם עורכי הסקר בעצם אומרים, ההבדל היחיד הוא בין שפם לבין משקפיים לבין חצאית.

 

דני

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...