Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר בחירות 2013 *** ננעל, יש נושא חדש ***


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

למי תצביעו בבחירות הקרובות?  

  1. 1. למי תצביעו בבחירות הקרובות?

    • הליכוד ביתנו (ביבי + ליברמן)
      0
    • העבודה (שלי יחימוביץ')
      0
    • קדימה (שאול מופז)
      0
    • יש עתיד (יאיר לפיד)
      0
    • מרצ (זהבה גלאון)
      0
    • ארץ חדשה (אלדד יניב)
      0
    • האיחוד הלאומי \ הבית היהודי (נפתלי בנט\זבולון אורלב)
      0
    • מפלגות חרדיות (ש"ס, יהדות התורה)
      0
    • מפלגות ערביות (בל"ד, רע"מ, תע"ל)
      0


פוסטים מומלצים

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה ההיגיון מאחורי הצבעה לאולמרט?

 

הוא עבריין מורשע והוכיחו שהוא לא אדם הגון שהאינטרסים של המדינה הם לא מה שמניע אותו בשום צורה.

ברור שככה גם כל השאר אבל הוא באמת הורשע.

 

העבריין המורשע הזה לקח לידיים את הטיפול בכור הגרעיני הסורי ועשה את זה בשיקול דעת ודממה תקשורתית. תשווה את זה לקרקס שקורה כרגע עם איראן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מה ההיגיון מאחורי הצבעה לאולמרט?

 

הוא עבריין מורשע והוכיחו שהוא לא אדם הגון שהאינטרסים של המדינה הם לא מה שמניע אותו בשום צורה.

ברור שככה גם כל השאר אבל הוא באמת הורשע.

 

מה שהמגיב מעליי אמר + היעדר אלטרנטיבות.

את ביביהו אני לא סובל, שלי לא הצליחה להוכיח לי שהיא מתאימה למשהו חוץ מהתפקיד הנוכחי שלה, על ברק אין מה לדבר (יתמודד בכלל?), אביגדור לא השיג כלום בקדנציה הזו (חוץ מכמובן, להמאיס את עצמו בקרב דיפלומטים) ולהיות חבר של ביביהו, ציפי לבני אכזבה אותי, לאלי ישי אני לא אצביע גם אם יאיימו לסרס אותי, ומה נשאר?

 

כולם אינטרסנטים, גם אתה ואני, וכולם יידאגו קודם כל לתחת של עצמם לפני כל השאר. בודדים אולי לא.

את טומי ז"ל ואולמרט אני עוד מצליח איכשהו לזכור לטובה.

אם הבן לא יצליח להגיע לשכנע אותי בשלושת החודשים הקרובים שהוא יגיע להיות חצי ממה שאביו היה, כנראה שאצביע לעלה ירוק. או לך יוסי, אם תרוץ, הקול שלי מובטח. :-D

פורסם
העבריין המורשע הזה לקח לידיים את הטיפול בכור הגרעיני הסורי ועשה את זה בשיקול דעת ודממה תקשורתית. תשווה את זה לקרקס שקורה כרגע עם איראן.

 

יחי ההבדל הקטן שבין מדינה מקרטעת וקרובה כמו סוריה לבין איראן

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
העבריין המורשע הזה לקח לידיים את הטיפול בכור הגרעיני הסורי ועשה את זה בשיקול דעת ודממה תקשורתית. תשווה את זה לקרקס שקורה כרגע עם איראן.

וסיפר לכל העולם שגם לישראל יש נשק גרעיני.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני נדהם לראות על הרוב ללפיד.

 

עיתונאי בגרוש וחצי שמתמקד בהכפשת האחר, לא מציג תוכנית בשום תחום וכמובן לא מי הרשימה שלו. (כנ"ל גם יחימוביץ' עם נסיון של כתבת ברשת ב' וחדשות ערוץ 2...ובעיקר בלבולי מוח חברתיים שלא ברור איך היא תכסה אותם)

 

יחימוביץ' ולפיד החלולים והדברנים (בלי כיסוי) לדעתי גם לא ראויים להיבחר גם לוועד הבית אצלי בבניין.

 

אבל מילא זה, להצביע למפלגת הטרור מרצ זה כבר גובל בבגידה.

 

בקשר לליברמן - אני בעד העמדות שלו אבל אני לא חושב שהוא יכול להיות ראש ממשלה או שהוא נתן כיסוי למשהו מבין ההבטחות שלו בכל הממשלות בהן ישב לכן חבל לבזבז עליו קול.

 

בנימין נתניהו הוא ראש ממשלה מצויין, צריך לדעת להסתכל קצת מעבר לרפש שמאכילה התקשורת נון סטופ.

 

לדעתי השאיפה צריכה להיות ממשלת אחדות לאומית בראשות בנימין נתניהו ובהשתתפות קדימה, העבודה, ליברמן וללא ש"ס.

ממשלה שבאמת תשקף את הרוב בארץ.

 

 

נ.ב. בקשר לעבריין המורשע אולמרט - הוא עשה דברים יפים כמו הפצצת הכור הסורי , אבל גם לא ידע לתת את המהלומה הנדרשת במלחמת לבנון השניה ובעופרת יצוקה כדי לפורר את הנבלות .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

8 ) אם רק יכלתי להקים מפלגה, הייתי מריץ את פרנקוס.

אני אומר את זה כל פעם, אבל כנראה שהשנה יעלו סוף סוף לשלטון האנשים הנכבדים של עלה ירוק.

פשוט אין אף אחד נורמאלי להצביע לו. כל המועמדים או מטומטמים מדיי או אלימים מדיי או גם וגם או פושעים מדיי או רק הורסים כל חלקה טובה או מטומטמים מדיי וכל שילוב עם משהו אחר.

אם ציפי תתמודד אני מצביע עבורה, שוב. היא קיבלה את הקול שלי בבחירות הקודמות (רציתי זיבי ליבני? קיבלתי זיבי נתניהו. לא מבין איך, זיבי ליבני נבחרה. מישהו כנראה התבלבלו לו הזיבים. פרס, אני מסתכל עליך יא סנילי).

משום מה היא היחידה שנשמעת לי כיודעת מה היא אומרת, פלוס אני בהחלט מוכן לתת למישהי שטרם דפקה שום דבר לנסות לעשות כמה דברים טובים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני נדהם לראות על הרוב ללפיד.

 

עיתונאי בגרוש וחצי שמתמקד בהכפשת האחר, לא מציג תוכנית בשום תחום וכמובן לא מי הרשימה שלו. (כנ"ל גם יחימוביץ' עם נסיון של כתבת ברשת ב' וחדשות ערוץ 2...ובעיקר בלבולי מוח חברתיים שלא ברור איך היא תכסה אותם)

 

יחימוביץ' ולפיד החלולים והדברנים (בלי כיסוי) לדעתי גם לא ראויים להיבחר גם לוועד הבית אצלי בבניין.

 

אבל מילא זה, להצביע למפלגת הטרור מרצ זה כבר גובל בבגידה.

 

בקשר לליברמן - אני בעד העמדות שלו אבל אני לא חושב שהוא יכול להיות ראש ממשלה או שהוא נתן כיסוי למשהו מבין ההבטחות שלו בכל הממשלות בהן ישב לכן חבל לבזבז עליו קול.

 

בנימין נתניהו הוא ראש ממשלה מצויין, צריך לדעת להסתכל קצת מעבר לרפש שמאכילה התקשורת נון סטופ.

 

לדעתי השאיפה צריכה להיות ממשלת אחדות לאומית בראשות בנימין נתניהו ובהשתתפות קדימה, העבודה, ליברמן וללא ש"ס.

ממשלה שבאמת תשקף את הרוב בארץ.

 

 

נ.ב. בקשר לעבריין המורשע אולמרט - הוא עשה דברים יפים כמו הפצצת הכור הסורי , אבל גם לא ידע לתת את המהלומה הנדרשת במלחמת לבנון השניה ובעופרת יצוקה כדי לפורר את הנבלות .

 

אנשים לא מצביעים בשביל לפיד, הרי הוא סתם עוד אפס בלי שום דבר להציע. הם פשוט כן לא-מצביעים למועמדים האחרים. כשהבחירה זה בין הפרמיטיבים של ש"ס, הקומוניסטים, החוליגנים והוועדים המושחתים של העבודה, הבוגדים של מרצ, המטורפים המשיחיים של הבית היהודי, הבריונים של ליברמן ומרכז המפלגה של הליכוד, לפיד באמת לא נראה כזה רע.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

השם הכי חלש ברשימה שהציג עד כה יאיר לפיד, זה לפיד.

שאר השמות נשמעים מעניינים. אחרי חלקם אני עוקב תקופה ארוכה, לפני שידעתי שהם רצים לפוליטיקה.

השאלה מה יש לו להציע חוץ משמות מעניינים (ועפ"י 17 מנדטים שהוא זוכה בסקרים, הוא יצטרך לייבא עוד כמה שמות).

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אנשים לא מצביעים בשביל לפיד, הרי הוא סתם עוד אפס בלי שום דבר להציע. הם פשוט כן לא-מצביעים למועמדים האחרים. כשהבחירה זה בין הפרמיטיבים של ש"ס, הקומוניסטים, החוליגנים והוועדים המושחתים של העבודה, הבוגדים של מרצ, המטורפים המשיחיים של הבית היהודי, הבריונים של ליברמן ומרכז המפלגה של הליכוד, לפיד באמת לא נראה כזה רע.

 

לא מסכים איתך. להצביע ללפיד זה מעשה מטופש. המוח של הבנאדם רץ על ניוטרל כבר שנים. הוא לא יודע על מה הוא מדבר, טועה כל הזמן והכי גרוע - מחובר דרך הטבור לאנשים נהדרים כמו נוני מוזס. Rest assure שאם הוא יכנס לכנסת, הוא ידאג שלחבריו הטייקונים זה יהיה מאוד משתלם.

 

אגב, אני חושב שלקרוא לבית היהודי ׳מטורפים משיחיים׳ זה הגזמה חסרת פרופורציות

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני באמת חושב שכולם אפסים. ובכל מקרה, מתכנן חיתוך מהארץ בעוד כחצי שנה.

אם אולמרט יבחר לראשות הממשלה - אני ארקוד כל הדרך לנתב"ג.

 

די, לא מוכן להיות חלק מההצגה הזאת.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
לא מסכים איתך. להצביע ללפיד זה מעשה מטופש. המוח של הבנאדם רץ על ניוטרל כבר שנים. הוא לא יודע על מה הוא מדבר, טועה כל הזמן והכי גרוע - מחובר דרך הטבור לאנשים נהדרים כמו נוני מוזס. Rest assure שאם הוא יכנס לכנסת, הוא ידאג שלחבריו הטייקונים זה יהיה מאוד משתלם.

 

אגב, אני חושב שלקרוא לבית היהודי ׳מטורפים משיחיים׳ זה הגזמה חסרת פרופורציות

 

להצביע ללפיד זו מחאה כנגד השלטון הקיים. אין לזה שום קשר למעלותיו של הבנאדם, או העדרן. מישהו בכלל מכיר אותו? מישהו יודע מה הוא בכלל יעשה?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בתור איש חדשות ותקשורת, הוא היה חשוף להמון מידע מכל מני מקומות, שרוב הפעמים הגיע בלי פילטרים.

 

הרבה פוליטיקאים מסתמכים המון על יועצים ואנשים אחרים שגם להם יש איזשהו אינטרס נסתר, ובעצם מה שמגיע אליהם ברגע של קבלת ההחלטות זה לא המציאות איך שהיא בשטח, אלא טיוחים ועיוותים של אותה מציאות.

 

למישהו שמכיר את המערכת מבחוץ אבל גם מבפנים יש יתרון גדול כי הוא יותר קשור למציאות ולפעולה-תוצאה מאשר פוליטיקאים שיושבים יותר מדי שנים במקום נוח.

 

ביבי לא שומע את העם, וכשכן, לא ממש אכפת לו.

איש תקשורת יודע איך דברים משפיעים על העם. הוא קורא יותר עיתונים, יותר מעודכן ויותר מבין את המערכות היומיומיות, כלומר אלו שהן לא רק פוליטיות ומונעות מאינטרסים.

 

אומרים שדווקא מי שראוי להיות פוליטיקאי הוא זה שלא מתערב בפוליטיקה, ומי שלעולם לא צריך לתת לו להיות פוליטיקאי, הוא בדרך כלל יושב בכיסא נוח.

 

אני מאמין שלפיד יודע מה קורה במדינה הרבה יותר טוב מביבי, או כל פוליטיקאי אחר, והוא מהמעטים שיכולים להסתכל מאותה נקודת מבט של כל אזרח.

הוא לא פוליטיקאי ורק בגלל זה מגיע לו קרדיט.

 

וכן, יש לו מצע באתר של המפלגה שלו.

מפורט מספיק בשביל לראות את הכיוון הכללי.

פורסם

גם על טומי לפיד הרימו גבה אבל הוא ענה לכל הציפיות שלי ממנו. יש לי נסיון טוב עם משפחת לפיד.

קולי צף בינתיים לכיוון של לפיד בהיעדר אלטרנטיבות ראויות יותר.

פורסם
אני נדהם לראות על הרוב ללפיד.

 

עיתונאי בגרוש וחצי שמתמקד בהכפשת האחר, לא מציג תוכנית בשום תחום וכמובן לא מי הרשימה שלו. (כנ"ל גם יחימוביץ' עם נסיון של כתבת ברשת ב' וחדשות ערוץ 2...ובעיקר בלבולי מוח חברתיים שלא ברור איך היא תכסה אותם)

 

יחימוביץ' ולפיד החלולים והדברנים (בלי כיסוי) לדעתי גם לא ראויים להיבחר גם לוועד הבית אצלי בבניין.

 

אבל מילא זה, להצביע למפלגת הטרור מרצ זה כבר גובל בבגידה.

 

בקשר לליברמן - אני בעד העמדות שלו אבל אני לא חושב שהוא יכול להיות ראש ממשלה או שהוא נתן כיסוי למשהו מבין ההבטחות שלו בכל הממשלות בהן ישב לכן חבל לבזבז עליו קול.

 

בנימין נתניהו הוא ראש ממשלה מצויין, צריך לדעת להסתכל קצת מעבר לרפש שמאכילה התקשורת נון סטופ.

 

לדעתי השאיפה צריכה להיות ממשלת אחדות לאומית בראשות בנימין נתניהו ובהשתתפות קדימה, העבודה, ליברמן וללא ש"ס.

ממשלה שבאמת תשקף את הרוב בארץ.

 

 

נ.ב. בקשר לעבריין המורשע אולמרט - הוא עשה דברים יפים כמו הפצצת הכור הסורי , אבל גם לא ידע לתת את המהלומה הנדרשת במלחמת לבנון השניה ובעופרת יצוקה כדי לפורר את הנבלות .

אייל, אני מסכים עם רוב דבריך.

הצבעה לשלי ולפיד זו הצבעה לאנשים חסרי ניסיון שמתעסקים בעיקר בפופוליזם, מילא מצנע היה בראש מפלגת העבודה אז לשמאל באמת היה אלטרנטיבה לנתניהו אבל הזוג הזה הם פשוט בדיחה מהלכת.

 

לנתניהו (שהוא ראש ממשלה מעולה) הייתי מצביע רק אם היה קרב צמוד על ראשות הממשלה בינו לבין מנהיג ממפלגת שמאל-מרכז אבל מכיוון שזה לא המצב אני מעדיף לחזק את ליברמן בכדי שישראל ביתנו תהיה המפלגה השנייה בגודלה.

שרי ישראל ביתנו בגדול עשו עבודה טובה בתיקים שאותם ניהלו והדבר הבאמת חשוב הוא שליברמן הוא מהבודדים שאומרים בקול רם שצריך להיות קשר הדוק בין שירות צבאי/לאומי לבין קבלת הטבות מהמדינה כגון ביטוח לאומי וכו' - זו דרך שאני מאמין בה ואני מקווה שהיא תיושם בהקדם האפשרי כי רק אז ירד הנטל ממעמד הביניים (כי כשזה יקרה הפרזיטים- החרדים והערבים שעושים 17 ילדים ומקבלים קצבאות ילדים ירדו לנו מהגב).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...