Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר בחירות 2013 *** ננעל, יש נושא חדש ***


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

למי תצביעו בבחירות הקרובות?  

  1. 1. למי תצביעו בבחירות הקרובות?

    • הליכוד ביתנו (ביבי + ליברמן)
      0
    • העבודה (שלי יחימוביץ')
      0
    • קדימה (שאול מופז)
      0
    • יש עתיד (יאיר לפיד)
      0
    • מרצ (זהבה גלאון)
      0
    • ארץ חדשה (אלדד יניב)
      0
    • האיחוד הלאומי \ הבית היהודי (נפתלי בנט\זבולון אורלב)
      0
    • מפלגות חרדיות (ש"ס, יהדות התורה)
      0
    • מפלגות ערביות (בל"ד, רע"מ, תע"ל)
      0


פוסטים מומלצים

פורסם

חן, אני שמח לשמוע שאתה לא נעול על הליכוד.

גם אני בעד להקפיא את הסקר הנוכחי AS IS ולשים סקר חדש.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכן, בממשלה הבאה נקבל יותר התנחלויות, יותר תקציבים לחרדים, יותר סחיטה אלקטורלית וכנראה שפחות יציבות.

http://news.walla.co.il/?w=/22/2579572

דווקא במימד הזה ליברמן עשוי לעשות קצת טוב. הוא ידוע בכמעט זירו טולרנס לשטיקים שלהם, וכעת עם איחוד המפלגות סביר להניח שיפעיל לחץ נגדי על ביבי שיאזן, לפחות במעט, את מנגנון הסחטנות של ש"ס ויהדות התורה. בנוסף, אני מאוד מקווה שבעזרת השם "עם שלם", מפלגתו של ח"כ הרב חיים אמסלם, תצלח את הבחירות ותעבור את אחוז החסימה כך שתוכל להציג קול חרדי שפוי בכנסת, שיהווה חלופה קואליציונית לש"ס ויהדות התורה בדיונים על סוגיות כאלו ואחרות. בנוגע לסחטנות האלקטורלית - האם העובדה שמוקד הכוח "התקבץ", וכרגע ביבי מתעתד לשלוט בגוש גדול ומאוחד יותר, לא תעניק לקואליציה בראשותו יותר עמידות אלקטורלית? הרי לישראל ביתנו יש אחלה משמעת סיעתית. כל עוד שליברמן וביבי בשלום אחד עם השני, סביר להניח שחברי שתי המפלגות ידעו להתכופף ולהגיע לעמק השווה. כך שבעצם, ביבי החליף את הצורך להיות כפוף לרצונם של הרבה סחטנים, בעסקה עם ליברמן, שמשמעותה להיות כפוף לסחטן אחד - ובתמורה לכך קיבל את היכולת "לנפנף" את כל הסחטנים הקטנים? (הרי הממשלה הקודמת הייתה כה מבוזרת שכל שר עורק \ סרבן היה מאיים על שלומם של הקואליציה \ מהלכיה). בוועדת חוק טל לדוגמה, חברי ש"ס ויהדות התורה ישבו על העץ ו"החרימו" so called את הוועדה, דבר שבסופו של יום טרפד את יכולתה להביא שינוי כלשהו. נאמר שביבי \ ליברמן זוכים, ומחודשים המגעים במטרה להגיע לחלופה ריאלית לחוק טל שתוביל להשתלבותם של החרדים בחברה וקידום נשיאתם בנטל המשותף היכן שאינם עושים זאת.

הפעם, לאור "זריקת הכוח" הקואליציונית שהליכוד קיבל מהחבירה לישראל ביתנו (במידה והחבירה לא תפגע בכמות המנדטים ותקטין את הכוח שהיה אמור להיות להם מלכתחילה אם היו רצים לבד ואז חוברים מאליו), נראה שביבי לא יצטרך לפחד שתתפרק לו הממשלה אם הוא לא יסור מייד לרצונם של הקיצוניים ה"חרדים". לפי ההגיון הזה, מהלך שכזה משמעו שהמשוואה של "שס מורדת = קואליציה מתפרקת" כבר לא תהיה רלוונטית תודות לשינויי הכוח במפה הפוליטית = יותר יציבות. הלא כן? אשמח אם אתוקן במידה והלוגיקה הזו שגויה \ איני מבין כיצד המנגנון הפוליטי פועל.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

תזכרו מי הציע במקור סקר חדש בכל סופ"ש :-)

יאללה נו, אני מריח שינויים גדולים בתוצאות, אוף-טופיק דורש סקר חדש!

 

הנה צילום של עכשיו:

Untitled-1.jpg

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
http://news.walla.co.il/?w=/22/2579572

הפעם, לאור "זריקת הכוח" הקואליציונית שהליכוד קיבל מהחבירה לישראל ביתנו (במידה והחבירה לא תפגע בכמות המנדטים ותקטין את הכוח שהיה אמור להיות להם מלכתחילה אם היו רצים לבד ואז חוברים מאליו), נראה שביבי לא יצטרך לפחד שתתפרק לו הממשלה אם הוא לא יסור מייד לרצונם של הקיצוניים ה"חרדים". לפי ההגיון הזה, מהלך שכזה משמעו שהמשוואה של "שס מורדת = קואליציה מתפרקת" כבר לא תהיה רלוונטית תודות לשינויי הכוח במפה הפוליטית = יותר יציבות. הלא כן? אשמח אם אתוקן במידה והלוגיקה הזו שגויה \ איני מבין כיצד המנגנון הפוליטי פועל.

 

אני חושב שהבנת את זה הפוך. מה שקרה הוא שאם בממשלה הנוכחית ישראל ביתנו היה גורם מאזן ומרסן, בממשלה הבאה לישראל ביתנו לא תהיה אפשרות לאיים בפרישה או לנקוט בצעדים חתרניים כנגד נתניהו. לא תהיה משקולת נגדית לחרדים.

הליכוד וליברמן זה גוש גדול, אולי אפילו גדול מאוד, אבל לא מספיק להרכבת ממשלה. מאחר וגורמי שמאל לא יכנסו לממשלה כזו (להצהרתם) ומופז גמור פוליטית וכבר הושפל פעם אחת על ידי ביבי, לא יהיו שותפים מלבד החרדים והימין הקיצוני.

אולי לפיד יצטרף. עדיין יצטרכו כאן את ש"ס או את הגוש הלאומני (וכנראה את שניהם).

 

אני חושב ששלי יחימוביץ' תגמור כמו לבני אם היא לא תכנס לממשלה. נכון, יש לה פה גדול, אבל אין לה הרבה מה לעשות באופוזיציה, וכל טענה על לגיטימיות הממשלה, כפי שהועלו במחאה, תתמוסס לנוכח העובדות האלקטורליות רגע לאחר הבחירות.

הציבור בחר בה בשביל להוביל שינוי, לא בשביל צעקות מהטריבונה. במיוחד לאור העובדה שהיא מתרחקת מנושאים מדיניים (ובצדק מוחלט לדעתי), היא הייתה צריכה לאמץ את מנטליות ש"ס ולהכנס לממשלה לתפקיד כלכלי-חברתי בלי קשר לזהות ראש הממשלה. אני כמובן שמח לראות אותה בחוץ שכן לדעתי היא משרתת אינטרסים של קבוצות לחץ מצומצמות מאוד ומביאה לשיח הציבורי בעיקר דמגוגיה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...