Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר בחירות 2013 *** ננעל, יש נושא חדש ***


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

למי תצביעו בבחירות הקרובות?  

  1. 1. למי תצביעו בבחירות הקרובות?

    • הליכוד ביתנו (ביבי + ליברמן)
      0
    • העבודה (שלי יחימוביץ')
      0
    • קדימה (שאול מופז)
      0
    • יש עתיד (יאיר לפיד)
      0
    • מרצ (זהבה גלאון)
      0
    • ארץ חדשה (אלדד יניב)
      0
    • האיחוד הלאומי \ הבית היהודי (נפתלי בנט\זבולון אורלב)
      0
    • מפלגות חרדיות (ש"ס, יהדות התורה)
      0
    • מפלגות ערביות (בל"ד, רע"מ, תע"ל)
      0


פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי נדמה שלפחות מבחינה פוליטית ניתן לומר על ליברמן שתוכו כברו, וזה כלל לא מובן מאליו בפוליטיקה הישראלית. בנוסף, זכורים לי מספר מקרים (לא זוכר את הפרטים הספציפיים) בהם ליברמן רקע ברגליו האחוריות והפעיל לחץ נגדי על הממשלה כדי למנוע ממנה לעשות שטויות. לדוגמה, סביר להניח שלולא העמדה הנחרצת של ליברמן בזמנו, כשהאבק היה מתפזר מסביב לסוגיית חוק טל היינו מגלים שנעשתה על גב הציבור עסקה שמריחה רע בהרבה מזו שקדמה לה. אולי בדיעותיו ליברמן קיצוני בנושאים מסויימים, אך פראייר \ להבדיל שקרן ספינולוג, אין ספק שהוא לא.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בדוקה, ה"קביעה" הזאת שלך ? דבר אחד ברור. בניגוד לרוב האחרות, זאת המפלגה היחידה שלא מזגזגת. גם כשהעיתונאים,האקדמיה,פסיקות בימ"ש העליון ושאר נאורים נגדה (נגדו) - היא לא מתכופפת ברוח. כנראה שזה שווה לכמה , לא שאול מופז ולא "העבודה" - מי שבעזות מצח מתחזים לממשיכי בן גוריון שהיה נוהג היום כליברמן ברוב הסוגיות.

צודק. מסוכן לזגזג כשקופצים ראש לבריכה בלי מים.

פורסם

לשאלתך, אם נשים את הפמיניזם בצד, אני חושב שאנחנו נמצאים בתהליך הבא: http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?entryId=1786454&skip=1

זה פוסט מרתק של כותב מרתק שאני קורא את המאמרים שלו בשקיקה.

באמת כותב מרתק.

טוב לקרוא דעות כמו שלו, שחורגות מהמקובל וחושבות קצת אחרת.

הוא כותב על מה צריך לעשות כדי שיהיה טוב יותר, וזה חשוב. אבל הוא לא כותב על הכלים הארגונים שיגרמו או יעזרו לנו להגיע למטרות האלה, שזה בעיקר שיטת הבחירות והממשל.

הנקודה שהעליתי שם הייתה ששיטת הבחירות מכרסמת את יסודות המדינה בכך שהיא מביאה גם לכוח מוגבר של קבוצות לחץ, וגם לחוסר משילות אשר מאיץ את התהליכים הפוגעים בקיומה של המדינה כדמוקרטיה ליברלית. טענתי כי המצב בארץ מזכיר מאוד את הרפובליקה הרביעית בצרפת, שהתפרקה עקב חוסר משילות אינהרנטי. צרפת ניצלה אז רק עקב אדם חזק שעלה לשלטון (דה גול), והניח את היסודות לשיטת ממשל ברת קיימא.

יפה מאוד. בדיוק מה שאני טוען. דה גול (שלא היה מאוהבינו), הבין שאת האנשים לא ניתן לשנות, אבל ניתן לשנות את השיטה כך שתגרום לאנשים להגיע לפתרון הטוב יותר.

 

יהודה

פורסם
בדוקה, ה"קביעה" הזאת שלך ? דבר אחד ברור. בניגוד לרוב האחרות, זאת המפלגה היחידה שלא מזגזגת.

 

אני רוצה נציגים שיילחמו שחוקים מטומטמים לא יעברו ושיקבלו את ההחלטות הנכונות. לא כל עשייה נמדדת בכותרות שהיא מייצרת.

 

גם לי נדמה שלפחות מבחינה פוליטית ניתן לומר על ליברמן שתוכו כברו, וזה כלל לא מובן מאליו בפוליטיקה הישראלית.

היי, מה קורה לכם? לא מתאים לכם להתיחס בצורה חיובית לגוף הכי מושחת בפוליטיקה הישראלית. ליברמן חכם, וממנה אנשים כמו שר האנרגיה לנדאו, שבתמורה למינוי מחלקים את כספי משלם המיסים לכל מיני טייקונים.

עוד בשנות ה 90 ליברמן עזר לגרגורי לרנר , עברין מורשע להונות . ליברמן יצר דעת קהל אצל העולים מרוסיה, שסתם נטפלים לגרגורי לרנר בגלל שהוא רוסי, וכך, כל מיני קשי יום מבין עולי רוסיה "השקיעו" את המעט שלהם אצל לרנר.

 

קופת השרצים של אביגדור ליברמן

הרפתקאות סופה לנדבר, גרגורי לרנר והאוליגרך הנעלם

 

מאיפה הגיעו 7 מיליון שקל לחברה שהקימה בתו של אביגדור ליברמן בגיל 21?

 

איך אפשר להתיחס בחיוב לאדם כמו ליברמן שהתעשר ממקור בלתי ידוע ובמקביל עזר לטייקונים על חשבון משלם המיסים או עולים מסכנים מרוסיה ??

 

אם המדינה אי פעם תיפול , זה יהיה בגלל מושחתים שמערערים את קיומנו, ללא שום הגזמה.

 

יהודה

פורסם

מי אמר שהוא לא מושחת?

 

הבעייה היא שהאחרים לא שונים ממנו והוא לפחות נלחם על משהו לטובת הכלל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מי אמר שהוא לא מושחת?

 

הבעייה היא שהאחרים לא שונים ממנו והוא לפחות נלחם על משהו לטובת הכלל.

 

איזה משהו?

שינוי שיטת הממשל? אין. נלחם במפלגות הערביות? הן עומדות וקיימות. נישואים אזרחיים? בקפריסין. שוויון בנטל? נאדה.

 

דה ליברמן? נייט.

פורסם

רק להצהיר? אם הם יהיו נגד המדינה, אך יחתרו תחתיה בסתר בלבד, ולא בגלוי - זה יהיה בסדר?

בנוגע לליברמן, לא שיבחתי אותו על דבר מלבד העקביות (או הכנות שלו, איך שתרצו לקרוא לזה) כפוליטיקאי.

ביבי פעם מצהיר שהוא הולך לגרום לחרדים להשתתף בנשיאה בנטל, ופעם סוגר איתם דיל מאחורי גב הציבור בשביל תועלת קואליציונית. מופז מצהיר שהוא הולך להשמיד פוליטית את נתניהו, אבל קופץ על ההזדמנות הראשונה להיות סמוך על שולחנו בכנסת. כנ"ל לגבי ברק, ו 99% מהפוליטיקאים שלנו. מצד שני, לבוחרים של ליברמן אין הפתעות. הוא תמיד ישנא את המפלגות הערביות, הוא תמיד ינסה לגמד את הדילים שמקבלים החרדים וכן הלאה. ועל תכונת האופי הזו כפוליטיקאי שיבחתי אותו, לא על דעותיו \ מעשיו הספציפיים. אין ספק שבמידה וכל הפוליטיקאים שלנו היו כאלו היה כאן יותר טוב (שוב, מבחינת הדבקות בדרך שנראית לו כנכונה, והעקביות, איני מתייחס לדיעותיו של האיש) ולמען היסר הספק איני מתכוון להצביע לו.

עדכון -

יש רכש חדש ברשימה של לפיד, יעל גרמן שכבר צויינה כאן ובנוסף מאיר כהן, ראש עיריית דימונה.

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=932221

מהיכרות אישית עם כהן אוכל לומר כי הוא איש עשייה ממדרגה ראשונה, ובהחלט יהווה חיזוק חיובי ביותר לרשימתו של לפיד. הצטערתי לשמוע שהוא עוזב את תפקיד ראש העיר, אך במידה והוא יאייש כיסא בכנסת - כולנו כאזרחים נרוויח מזה.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

מסתבר שמצב מעמד הביניים לא רע בכלל, הנה- יעקוב פרי מאמין שמעמד זה מרויח קצת פחות מימנו. טיפל'ה.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000791432#fromelement=hp_weekly_news

 

רגע, לפיד הוא שיעזור למעמד הביניים, למה לעזור למי שמרויח קצת פחות מפרי?

אוף התבלבלתי

לא, פרי התבלבל

לא, לפיד התבלבל

רגע, איפה היינו?

על מה דיברנו?

מה?

איפה היציאה?

חשוך

בום

אאו'ץ

פורסם
איזה משהו?

שינוי שיטת הממשל? אין. נלחם במפלגות הערביות? הן עומדות וקיימות. נישואים אזרחיים? בקפריסין. שוויון בנטל? נאדה.

 

דה ליברמן? נייט.

 

ומי אמר ששינוי שיטת ממשל היא הפיתרון למחלות שלנו? אולי עדיף לשנות דיסקט ולהפסיק להצביע רק לפי הביטחון?

 

לגבי המפלגות הערביות והלא ציוניות בכלל, הן לא צריכות להעלם. לא כל מי שרואה את המדינה כמדינת כל אזרחיה או כמדינה לא יהודית בלבד הוא נגדי. הגיע הזמן שיבירו בזה שיש מושג ישראלי שהוא לאו דווקא יהודי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

פנדוב זה די פשוט

לפיד שאל איפה הכסף ופרי אמר - אצלי.

 

אבל זה היסטוריה. פרי עף החוצה ועכשיו תופס את המשבצת הדוס מחמד התורן.

 

אגב, העילג מלא הג'ל כל כך שטוח וחפפן שאפילו כאן הוא מחפף וחושב שלא ירגישו..

שווה צפיה.

 

http://www.youtube.com/watch?v=59C34NXZucI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

בתור תושב הרצליה, אני מצטער שיעל גרמן תעזוב את תפקידה.

רק שלנדאו לא יחזור....

 

 

המפלגות שרוצות להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה לא שונות ברמת ההצהרה מליברמן. גם הוא דורש להפריד דת ממדינה, להחיל שירות חובה על כווווולם (גם על ערבים) ומן הסתם יוצא מזה שוויון זכויות מלא לכווווולם (גם בוועדות הבניה למשל).

 

אז ליברמן טוב לערבים?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

ceyal. תודה על הראיון שצירפת עם ב. מיכאל, גם מצחיק וגם מלמד המון. מומלץ מאוד.

הייתה פעם פרסומת לשמפו חפיף[מלשון חפיפה לשיער]

כאן יש נוסחה משולבת מנצחת-חפיף וג'ל. שניים במחיר של אחד.

פורסם
בתור תושב הרצליה, אני מצטער שיעל גרמן תעזוב את תפקידה.

רק שלנדאו לא יחזור....

 

 

המפלגות שרוצות להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה לא שונות ברמת ההצהרה מליברמן. גם הוא דורש להפריד דת ממדינה, להחיל שירות חובה על כווווולם (גם על ערבים) ומן הסתם יוצא מזה שוויון זכויות מלא לכווווולם (גם בוועדות הבניה למשל).

 

אז ליברמן טוב לערבים?

 

תוציא את הראש מהפורום הזה וקרא עיתונים שעוד קיימים. לנדאו לא יחזור.משלשום.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...