Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר בחירות 2013 *** ננעל, יש נושא חדש ***


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

למי תצביעו בבחירות הקרובות?  

  1. 1. למי תצביעו בבחירות הקרובות?

    • הליכוד ביתנו (ביבי + ליברמן)
      0
    • העבודה (שלי יחימוביץ')
      0
    • קדימה (שאול מופז)
      0
    • יש עתיד (יאיר לפיד)
      0
    • מרצ (זהבה גלאון)
      0
    • ארץ חדשה (אלדד יניב)
      0
    • האיחוד הלאומי \ הבית היהודי (נפתלי בנט\זבולון אורלב)
      0
    • מפלגות חרדיות (ש"ס, יהדות התורה)
      0
    • מפלגות ערביות (בל"ד, רע"מ, תע"ל)
      0


פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מדבר על שיוויון, אני מדבר על הזכות להתפרנס בכבוד. אני לא חושב שכולם צריכים לקבל את אותה משכורת אבל אני חושב שזוג שיוצא לעבוד צריך להיות מסוגל להחזיק משפחה (היום כבר לא מעיזים לחשוב אפילו על מפרנס יחיד).

 

איזה זוג, ואיזו משפחה? האם אלו שני עובדים בשכר מינימום עם חמישה ילדים, או בעל בנקאי ואם מורה עם שלושה ילדים או שני בני זוג שעובדים בהייטק עם ילד אחד?

 

אני מסכים עם עיקרי הטענה, אני לא מסכים עם הפתרון. במקום לחתוך עלויות ולייעל את המשק, מה שמוצע על ידי הסוציאליסטים הוא להעמיק את סבסוד המדינה. שימו לב לקומבינה: המדינה מעלה את יוקר המחיה על ידי רגולציה, פרוטקציוניזם וסתם ממשל לא תקין, עד למצב בלתי נסבל; העשירונים הנמוכים כורעים תחת הנטל, ואז משלמת המדינה תשלומי שוחד למעמדות הנמוכים בשביל שיסגרו את החודש. מי אוכל אותה? השליש הגבוה של העשירונים שמממן את החגיגה (בישראל מדובר בשני בני זוג שמרוויחים 12+ כל אחד, ברוטו). יוקר מחיה בלתי נסבל מצד אחד, ונטל מס בלתי נסבל מצד שני.

 

אבל זה בסדר, כי הפנטזיה הסוציאליסטית מתממשת, יש כוח רב לועדים והמקורבים ולמינויים וכלמיני טיפוסים כמו איציק שמולי שלא מסוגלים לייצר תוצרת בעבורה אנשים ירצו לשלם; המעמד היצרני קורס, המעמד הנמוך שבוי ומסביב כולם זורקים דולרים אחד על השני. העניים חושבים שהם אוטוטו הולכים לנצח במלחמה (את המעסיקים שלהם) והממשל הסוציאליסט נבחר שוב ושוב כי המצב כלכך מחורבן מסביב ורק הם דואגים לעניים. אני קורא לזה "השיטה הדרום אמריקאית".

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הרב חיים אמסלם מאוד הרשים אותי. אני מוכרח להודות שהאג'נדה שלו מסקרנת מאוד ועשויה לקרוץ ללא מעט מהציבור החילוני או לכל הפחות המסורתיים לייט.

ולמרות זאת, קולי הפעם שמור למפלגה שהצהירה שאינה תשב עם ביבי בשום קואליציה.

והיא? כמו כן, מצטרף לשאלתו של רועי...

בכל אופן, נראה לי שאני הולך להצביע לשלי יחימוביץ' ובנוסף למפלגתו של הרב אמסלם.

אני לא מאמין ששלי תצליח לנצח בבחירות, אבל אני בהחלט מתחבר להשקפת עולמה ורוצה לראות אותה עם יותר כוח בכנסת הבאה, כך שתוכל לתת לאותה השקפת עולם משקל גדול יותר ע"מ לאזן את השקפת עולמו של נתניהו.

לא בגלל שהיא פחות טובה כמנהיגה פוטנציאלית, אלא בגלל שלדעתי יש לביבי נסיון גדול בהרבה כפוליטיקאי ממולח, שיצליח בשלישית לסמא את עיני המצביעים בהבטחות פנטסטיות וסיסמאות גדולות שיתמוססו ביום שלאחר הבחירות.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
"במבחן התוצאה" הרבה יותר גרמנים היגרו לארה"ב מאשר שאמריקאים היגרו לגרמניה. זו עדיין המדינה המבוקשת ביותר להגירה, מכל קצוות תבל. זו עדיין המדינה עם התל"ג לנפש הגבוה בעולם וזו לדעתי עדיין המדינה המרחיבה ביותר מבחינת חופש הפרט (ברור לי שזה לא אחיד ותלוי במדינה הספציפית בארה"ב אבל בהסתכלות כוללת זה כך).

 

אם ככה אז הנתונים הבאים יפתיעו אותך ב-2006 - סטטיסטית 20% מהמהגרים היגרו לארה"ב, 5% היגרו לגרמניה. אוכלוסיית ארה"ב גדולה פי 4 מאוכלוסיית גרמניה.

(למה 2006? כי מאז המשבר ההגירה לגרמניה מתוך מדינות אחרות באיחוד רק גדלה).

לארה"ב יש הרבה יותר מרבצים (זהב, ברזל, נפט, גז, וכו') מגרמניה.

 

אז אם נתקן את הנתונים, נקבל שההגירה לארה"ב ולגרמניה בערך זהות.

http://www.unfpa.org/swp/2006/pdf/en_sowp06.pdf

 

אז במבחן התוצאה לא מקבלים שאין ראנד צודקת. ולמשל Huawei היא יצרנית הטלקום הגדולה בעולם, והיא באה ממדינה שבה חופש הפרט הרבה יותר מצומצם מארה"ב.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
איזה זוג, ואיזו משפחה? האם אלו שני עובדים בשכר מינימום עם חמישה ילדים, או בעל בנקאי ואם מורה עם שלושה ילדים או שני בני זוג שעובדים בהייטק עם ילד אחד?

 

אני מסכים עם עיקרי הטענה, אני לא מסכים עם הפתרון. במקום לחתוך עלויות ולייעל את המשק, מה שמוצע על ידי הסוציאליסטים הוא להעמיק את סבסוד המדינה. שימו לב לקומבינה: המדינה מעלה את יוקר המחיה על ידי רגולציה, פרוטקציוניזם וסתם ממשל לא תקין, עד למצב בלתי נסבל; העשירונים הנמוכים כורעים תחת הנטל, ואז משלמת המדינה תשלומי שוחד למעמדות הנמוכים בשביל שיסגרו את החודש. מי אוכל אותה? השליש הגבוה של העשירונים שמממן את החגיגה (בישראל מדובר בשני בני זוג שמרוויחים 12+ כל אחד, ברוטו). יוקר מחיה בלתי נסבל מצד אחד, ונטל מס בלתי נסבל מצד שני.

 

אבל זה בסדר, כי הפנטזיה הסוציאליסטית מתממשת, יש כוח רב לועדים והמקורבים ולמינויים וכלמיני טיפוסים כמו איציק שמולי שלא מסוגלים לייצר תוצרת בעבורה אנשים ירצו לשלם; המעמד היצרני קורס, המעמד הנמוך שבוי ומסביב כולם זורקים דולרים אחד על השני. העניים חושבים שהם אוטוטו הולכים לנצח במלחמה (את המעסיקים שלהם) והממשל הסוציאליסט נבחר שוב ושוב כי המצב כלכך מחורבן מסביב ורק הם דואגים לעניים. אני קורא לזה "השיטה הדרום אמריקאית".

 

גם זוג ששניהם מרוויחים שכר מינימום יצליחו בקושי לגמור את החודש, בטח במקרה שיש להם ילד (אחד, לא חמישה).

ואם אני זוכר נכון מחיר מוצרי החלב זינק כאשר המדינה הסירה את פיקוח המחירים. אם אני זוכר נכון הם טענו שבזכות התחרות המחירים עוד ירדו. אז אין תחרות ויש מונופול פרטי שקובע את מחיר החלב, כמה חלב כל רפתן ימכור, וכמה חלב כל מחלבה תקנה ובנוסף לזה מייצר את רוב מוצרי החלב. והכל תחת עינה הפקוחה של הממשלה. או אולי העצומה של הממשלה.

זה לא סוציאליזם ולא קפיטליזם - זה חזיריזם מבית מדרשו של רה"מ.

 

והיא? כמו כן, מצטרף לשאלתו של רועי...

בכל אופן, נראה לי שאני הולך להצביע לשלי יחימוביץ' ובנוסף למפלגתו של הרב אמסלם.

אני לא מאמין ששלי תצליח לנצח בבחירות, אבל אני בהחלט מתחבר להשקפת עולמה ורוצה לראות אותה עם יותר כוח בכנסת הבאה, כך שתוכל לתת לאותה השקפת עולם משקל גדול יותר ע"מ לאזן את השקפת עולמו של נתניהו.

לא בגלל שהיא פחות טובה כמנהיגה פוטנציאלית, אלא בגלל שלדעתי יש לביבי נסיון גדול בהרבה כפוליטיקאי ממולח, שיצליח בשלישית לסמא את עיני המצביעים בהבטחות פנטסטיות וסיסמאות גדולות שיתמוססו ביום שלאחר הבחירות.

 

אתה מתכנן להצביע פעמיים? בארץ מצביעים למפלגה לא למועמד לרה"מ.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

התכוונתי למפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ', מצטער שלא הייתי ברור מספיק.

בנוסף, למה אני זוכר שמשלשלים לתיבה שני פתקים? :-P

הצבעתי פעם אחת בחיי וגם זו הייתה לפני כמה וכמה שנים. הפעם החלטתי שהגיעו מים עד נפש, ואי הצבעה משולה להצבעה למפלגות הגרועות ביותר.

אז, נער ממני את האבק בבקשה :wink:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
איזה זוג, ואיזו משפחה? האם אלו שני עובדים בשכר מינימום עם חמישה ילדים, או בעל בנקאי ואם מורה עם שלושה ילדים או שני בני זוג שעובדים בהייטק עם ילד אחד?

 

אני מסכים עם עיקרי הטענה, אני לא מסכים עם הפתרון. במקום לחתוך עלויות ולייעל את המשק, מה שמוצע על ידי הסוציאליסטים הוא להעמיק את סבסוד המדינה. שימו לב לקומבינה: המדינה מעלה את יוקר המחיה על ידי רגולציה, פרוטקציוניזם וסתם ממשל לא תקין, עד למצב בלתי נסבל; העשירונים הנמוכים כורעים תחת הנטל, ואז משלמת המדינה תשלומי שוחד למעמדות הנמוכים בשביל שיסגרו את החודש. מי אוכל אותה? השליש הגבוה של העשירונים שמממן את החגיגה (בישראל מדובר בשני בני זוג שמרוויחים 12+ כל אחד, ברוטו). יוקר מחיה בלתי נסבל מצד אחד, ונטל מס בלתי נסבל מצד שני.

 

אבל זה בסדר, כי הפנטזיה הסוציאליסטית מתממשת, יש כוח רב לועדים והמקורבים ולמינויים וכלמיני טיפוסים כמו איציק שמולי שלא מסוגלים לייצר תוצרת בעבורה אנשים ירצו לשלם; המעמד היצרני קורס, המעמד הנמוך שבוי ומסביב כולם זורקים דולרים אחד על השני. העניים חושבים שהם אוטוטו הולכים לנצח במלחמה (את המעסיקים שלהם) והממשל הסוציאליסט נבחר שוב ושוב כי המצב כלכך מחורבן מסביב ורק הם דואגים לעניים. אני קורא לזה "השיטה הדרום אמריקאית".

"אנו גורסים שניסיון של אומה להטיל מס על עצמה עד לשגשוג, זה כמו אדם העומד בתוך דלי ומנסה להרים עצמו עם הידית." - וינסטון צ'רצ'יל.

פורסם
התכוונתי למפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ', מצטער שלא הייתי ברור מספיק.

בנוסף, למה אני זוכר שמשלשלים לתיבה שני פתקים? :-P

הצבעתי פעם אחת בחיי וגם זו הייתה לפני כמה וכמה שנים. הפעם החלטתי שהגיעו מים עד נפש, ואי הצבעה משולה להצבעה למפלגות הגרועות ביותר.

אז, נער ממני את האבק בבקשה :wink:

 

אולי מהבחירות לראשות העיר?

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
אתה לא חושב שהרכב האוכלוסיה משחק כאן תפקיד? יש כאן אוכלוסיה שהיא בחזית העולם הראשון ואוכלוסיה שהיא מהאמצע של העולם השלישי. עניין של מנטליות, לא של משאבים. ישראל היא מדינה מאוד מגוונת מבחינת אוכלוסיה, יותר מכל מדינה אחרת בOECD זה בטוח. זה גורם לפערים.

 

אני רק אוסיף, שבשל ההבדלים בין האוכלוסיות, אפשר לשחק עם הנתונים לכל צד שהוא. אם מחפשים נתונים שבאמת יראו לך את המצב כפי שהוא, אתה צריך גרפים ללא חרדים וערבים.

 

אני לכשעצמי מסכים עם roee בהיבט הכלכלי. וועד חזק שעושה שרירים על המנהל זו חכמה קטנה מאוד. בנקודה מסויימת הוועד יגרום למנהל להישבר ולסגור את המפעל. ואז מי בדיוק מרוויח פה? אנשים מתחילים להתבלבל וחושבים שהמפעל עובד עבורם, ולא ההיפך. אני, עם כל הכבוד, לא מעוניין לחיות במדינה סוציאליסטית, כי אני לא מתלהב מהרעיון שאני אעבוד בשביל שמישהו אחר ישב על התחת, ובחוצפתו עוד יתמרמר מדוע הקצבאות שלו נמוכות. מדינת רווחה לזכאים אמיתיים? כן. סוציאליזם לא. למרבה הצער, אנשים נדבקו בשטות הזו, שכל מיני אנשים שאין להם מושג ירוק בהעסקה מוכרים להם, וזה רק נשמע יפה. אין שום סיבה שנגיע לרמה של ברית המועצות, רק כדי לגלות שהשיטה הזו דפוקה. קישון ז"ל בזמנו כתב משפט שאין נכון ממנו כדי לתאר את הבזיון הזה: "עבודה לפי יכולת, שכר לפי לחץ".

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
הרב חיים אמסלם מאוד הרשים אותי. אני מוכרח להודות שהאג'נדה שלו מסקרנת מאוד ועשויה לקרוץ ללא מעט מהציבור החילוני או לכל הפחות המסורתיים לייט.

ולמרות זאת, קולי הפעם שמור למפלגה שהצהירה שאינה תשב עם ביבי בשום קואליציה.

 

מי, שאול מופז? :lol:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אם ככה אז הנתונים הבאים יפתיעו אותך ב-2006 - סטטיסטית 20% מהמהגרים היגרו לארה"ב, 5% היגרו לגרמניה. אוכלוסיית ארה"ב גדולה פי 4 מאוכלוסיית גרמניה.

(למה 2006? כי מאז המשבר ההגירה לגרמניה מתוך מדינות אחרות באיחוד רק גדלה).

לארה"ב יש הרבה יותר מרבצים (זהב, ברזל, נפט, גז, וכו') מגרמניה.

 

אז אם נתקן את הנתונים, נקבל שההגירה לארה"ב ולגרמניה בערך זהות.

http://www.unfpa.org/swp/2006/pdf/en_sowp06.pdf

 

 

אנחנו יודעים בדיוק מי מהגר לארה"ב (הודים שלומדים בסטנפורד וסינים שלומדים בברקלי) ומי מהגר לגרמניה (מוחמד עטא). חלק ניכר מאוד של ההגירה לגרמניה הוא מוסלמי, וההגירה לגרמניה קלה הרבה יותר מזו האמריקאית (גיאוגרפית ושלטונית).

 

אז במבחן התוצאה לא מקבלים שאין ראנד צודקת. ולמשל Huawei היא יצרנית הטלקום הגדולה בעולם, והיא באה ממדינה שבה חופש הפרט הרבה יותר מצומצם מארה"ב.

 

יצרנית הטלקום הגדולה בעולם? לא ברור מאיפה הבאת את זה. סיסקו מוכרת 11 מיליארד דולר לרבעון, Huawei מוכרת 8 מיליארד דולר לרבעון.

 

 

הנה בשבילך רשימה של החברות הגדולות בעולם. 9 מתוכן אמריקאיות. יש אחת סינית (נחש מי).

 

1		Apple	Electronics	$588.78
2		Exxon Mobil	Oil and gas	$420.83
3		Wal-Mart	Retailing	$252.14
4		Google	Information technology	$245.76
5		Microsoft	Information technology	$244.07
6		General Electric	Conglomerate	$237.68
7		IBM	Information technology	$235.78
8		PetroChina	Oil and gas	$244.79
9		Chevron Corporation	Oil and gas	$221.84
10		Berkshire Hathaway Inc.	Conglomerate	$219.18

 

אז במבחן התוצאה, יזמות חופשית ושגשוג מגיעים מהמדינה הקפיטליסטית ביותר. במבחן התוצאה, זו סין שאימצה את האידיאולוגיה האמריקאית ולא להפך (והסינים עובדים עבור האמריקאים ולא להפך). במבחן התוצאה, התל"ג האמריקאי לנפש גבוה פי 8 מזה הסיני. במבחן התוצאה היית מעדיף לחיות בארה"ב ולא בסין, ולעבוד בסיסקו ולא בHuawei.

 

במבחן התוצאה, לקרוא מה שאיין ראנד כתבה לפני 60 שנה זה בבחינת נבואה שהגשימה את עצמה בכל פרט ופרט. אם תזכור שבזמנה המאבק בין הגוש הסובייטי למדינות המערב היה בשיאו והקומוניזם עוד לא הספיק להכשל בשביל שנלמד את האמת על רוח האדם, רק אז תבין את גודל ההישג. תיאורי האימה של שכונות עזובות, אנשים רעבים ללחם ומפעלים מפוארים שנותרו נטושים תיארו במדוייק את המצב בגוש הסובייטי לאחר הקריסה. איך היא יכלה לדעת, שכשהיא כתבה את מרד הנפילים האימפריה הסובייטית הייתה בשיא תפארתה?

 

"אנו גורסים שניסיון של אומה להטיל מס על עצמה עד לשגשוג, זה כמו אדם העומד בתוך דלי ומנסה להרים עצמו עם הידית." - וינסטון צ'רצ'יל.

 

את מה שווינסטון שכח, הכנופיה של שלי עוד לא למדה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...