Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר בחירות 2013 *** ננעל, יש נושא חדש ***


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

למי תצביעו בבחירות הקרובות?  

  1. 1. למי תצביעו בבחירות הקרובות?

    • הליכוד ביתנו (ביבי + ליברמן)
      0
    • העבודה (שלי יחימוביץ')
      0
    • קדימה (שאול מופז)
      0
    • יש עתיד (יאיר לפיד)
      0
    • מרצ (זהבה גלאון)
      0
    • ארץ חדשה (אלדד יניב)
      0
    • האיחוד הלאומי \ הבית היהודי (נפתלי בנט\זבולון אורלב)
      0
    • מפלגות חרדיות (ש"ס, יהדות התורה)
      0
    • מפלגות ערביות (בל"ד, רע"מ, תע"ל)
      0


פוסטים מומלצים

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פנדוב , אשמח לשמוע למה כן שלי

איך ממשלה סוציאל דמוקרטית תמנע מאוכלי החינם (אלא שלא רוצים לעבוד ) מלקבל עוד ?

ואיך תמנע את החזירות בוועדים החזקים (מי שיש יותר כוח מקבל יותר) ?

:wink:
פורסם

היי אברם, שליטובה יותר מאלו שמנית בהודעתך. יש עימה אנשים טובים וגם אחרים שלא מציאה.

מדינת הרווחה בכל העולם[ למעט אולי סקנדינביה] מצטמקת משנות השמונים, גם בארץ. זו לא הבעיה המרכזית אלא אוכלוסיות בעלות יכולת פוליטת סחטנית.

באשר לשאלתך השלישית, אין לי תשובה טובה שכן זהו חלק מבסיס כוחה. יש להם אחיזה בכל מיפלגה גדולה ולא מעיזים להתעסק עימם. הפן החיובי היחיד בכוחם הוא שפה ושם ניתן להיעזר בעוצמתם עבור החלשים באמת.

 

כלומר- שלי לא מושלמת כלל. היא רק טובה מאחרים שציינת.

פורסם

עוד כתבה בנוגע למדיניות הכלכלית. כן המצב של המדינה יותר טוב ממדינות במשבר אבל עדיין פה הסיכוי להיות עני גבוה יותר.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4293498,00.html

 

זה אומר שגם אנשים שיש להם עבודה חיים מתחת לקו העוני. זה אומר שמשהו בשיטה לא עובד.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
עוד כתבה בנוגע למדיניות הכלכלית. כן המצב של המדינה יותר טוב ממדינות במשבר אבל עדיין פה הסיכוי להיות עני גבוה יותר.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4293498,00.html

 

זה אומר שגם אנשים שיש להם עבודה חיים מתחת לקו העוני. זה אומר שמשהו בשיטה לא עובד.

 

אתה לא חושב שהרכב האוכלוסיה משחק כאן תפקיד? יש כאן אוכלוסיה שהיא בחזית העולם הראשון ואוכלוסיה שהיא מהאמצע של העולם השלישי. עניין של מנטליות, לא של משאבים. ישראל היא מדינה מאוד מגוונת מבחינת אוכלוסיה, יותר מכל מדינה אחרת בOECD זה בטוח. זה גורם לפערים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מהפה שלך למפלצת הספגטי המעופפת. במיוחד עירוב האוכלוסיה בין חזית העולם הראשון לאמצע העולם השלישי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אתה לא חושב שהרכב האוכלוסיה משחק כאן תפקיד? יש כאן אוכלוסיה שהיא בחזית העולם הראשון ואוכלוסיה שהיא מהאמצע של העולם השלישי. עניין של מנטליות, לא של משאבים. ישראל היא מדינה מאוד מגוונת מבחינת אוכלוסיה, יותר מכל מדינה אחרת בOECD זה בטוח. זה גורם לפערים.

מהי האוכלוסיה החלשה בישראל ?

יש את החרדים שעניים מבחירה (שהממשלות בעבר לא הפסיקו לדאוג לצרכיהם), את הערבים שיותר קשה להם למצוא עבודה מיהודים ואת אלה שהולכים לעבוד תמורת משכורת מינימום (חלק לא קטן בכלל מהמשק).

מה באירופה כולם דוקטורים?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
מהי האוכלוסיה החלשה בישראל ?

יש את החרדים שעניים מבחירה (שהממשלות בעבר לא הפסיקו לדאוג לצרכיהם), את הערבים שיותר קשה להם למצוא עבודה מיהודים ואת אלה שהולכים לעבוד תמורת משכורת מינימום (חלק לא קטן בכלל מהמשק).

מה באירופה כולם דוקטורים?

 

זה תוצר הלוואי של קיבוץ גלויות. יש לך כאן רוסים, אתיופים, מזרחים, אשכנזים, וכל אחד מביא את המטען התרבותי שלו ובסוף אתה מקבל את מה שאתה מקבל. ישראל היא מדינת מהגרים. חלק גדול מהישראלים המבוגרים לא נולד כאן. איך לא יהיו פערים?

 

עכשיו קח בערך 30 אחוז מהאוכלוסיה שהוא חרדי וערבי ותבין למה שיוויון יהיה רק אחרי שלאף אחד כאן לא יהיה כלום.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כל מי שמעוניין להיטיב עם הקואליציה הבאה ע"י החלשת הכוח האלקטורלי של חברי הכנסת החרדים הקיצוניים משהו,

בבקשה, הצביעו בפתק המשני למפלגתו של הרב חיים אמסלם בכדי לחזק אותה גם מהצד ה"חילוני" של המפה הפוליטית -

במידה ומפלגה בראשותו תנגוס משמעותית בכמות המנדטים של ש"ס, יש סיכוי שהיא תיבחר כשותפה קואליציונית דתית בממשלה במקום ש"ס ותהווה אלטרנטיבה שפויה שתייצג לשם שינוי את הציבור החרדי, ולא תמשוך בחוטי הממשלה ע"מ לשמר את הגטו, ההתבדלות, ומנגנוני הכוח של השולטים בחברה החרדית - מה שאומר הסוף לחוקי האפלייה והגזל הבלתי נפסק של קופת המדינה.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אני לא מדבר על שיוויון, אני מדבר על הזכות להתפרנס בכבוד. אני לא חושב שכולם צריכים לקבל את אותה משכורת אבל אני חושב שזוג שיוצא לעבוד צריך להיות מסוגל להחזיק משפחה (היום כבר לא מעיזים לחשוב אפילו על מפרנס יחיד).

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
כל מי שמעוניין להיטיב עם הקואליציה הבאה ע"י החלשת הכוח האלקטורלי של חברי הכנסת החרדים הקיצוניים משהו,

בבקשה, הצביעו בפתק המשני למפלגתו של הרב חיים אמסלם בכדי לחזק אותה גם מהצד ה"חילוני" של המפה הפוליטית -

במידה ומפלגה בראשותו תנגוס משמעותית בכמות המנדטים של ש"ס, יש סיכוי שהיא תיבחר כשותפה קואליציונית דתית בממשלה במקום ש"ס ותהווה אלטרנטיבה שפויה שתייצג לשם שינוי את הציבור החרדי, ולא תמשוך בחוטי הממשלה ע"מ לשמר את הגטו, ההתבדלות, ומנגנוני הכוח של השולטים בחברה החרדית - מה שאומר הסוף לחוקי האפלייה והגזל הבלתי נפסק של קופת המדינה.

הרב חיים אמסלם מאוד הרשים אותי. אני מוכרח להודות שהאג'נדה שלו מסקרנת מאוד ועשויה לקרוץ ללא מעט מהציבור החילוני או לכל הפחות המסורתיים לייט.

ולמרות זאת, קולי הפעם שמור למפלגה שהצהירה שאינה תשב עם ביבי בשום קואליציה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תודה אמיר, צפיתי עשר דקות ונשברתי.

נראה לי מתאגרף במשקל זבוב בזירה הפוליטית.

 

כתבתי לך בתגובה 150 שהוא מכונית סינית עלומה.

אולי טעיתי- יונדאי ולוסטר ספורטיבית הרדקור?

 

וברצינות, אולי אני טועה, נקווה שכן.

את הקולות שלו הוא יקבל, לא כאן הבעיה.

פורסם
ולמרות זאת, קולי הפעם שמור למפלגה שהצהירה שאינה תשב עם ביבי בשום קואליציה.

 

זה כי ביבי כלכך גרוע, לדעתך, או כי אתה חושב שאופוזיציה חזקה זו אבן יסוד של משטר דמוקרטי?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...