Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר בחירות 2013 *** ננעל, יש נושא חדש ***


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

למי תצביעו בבחירות הקרובות?  

  1. 1. למי תצביעו בבחירות הקרובות?

    • הליכוד ביתנו (ביבי + ליברמן)
      0
    • העבודה (שלי יחימוביץ')
      0
    • קדימה (שאול מופז)
      0
    • יש עתיד (יאיר לפיד)
      0
    • מרצ (זהבה גלאון)
      0
    • ארץ חדשה (אלדד יניב)
      0
    • האיחוד הלאומי \ הבית היהודי (נפתלי בנט\זבולון אורלב)
      0
    • מפלגות חרדיות (ש"ס, יהדות התורה)
      0
    • מפלגות ערביות (בל"ד, רע"מ, תע"ל)
      0


פוסטים מומלצים

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במדינה שבה מתים מצביעים ומקבלים קצבאות אל תתפלא אם הוא יחזור וינצח בבחירות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נתקלתי בזה בפייסבוק.

 

 

עבריינים לא בכנסת - אמנת הבחירות של גבי גזית

 

אני ___________ אזרח ישראלי מתחייב בזאת כי ביום הבחירות הזה ובכל אלה שיבואו אחריו לא אצביע לשום מפלגה שתציב בין שורותיה פוליטיקאי שהורשע בבית משפט בעבירות של שחיתות, שוחד, עבירות מוסר, גניבה, אי אמירת אמת, מעשים מגונים, קבלת דבר במרמה ושאר עבירות של הפרת אמונים של נבחר ציבור לבוחריו. לא אצביע למפלגה כזו גם אם המועמד שלה ריצה את כל עונשו ואת תקופת הקלון ובכך אעזור להשיג את המטרה החשובה ביותר והיא - כנסת נקייה מעבריינים.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
במדינה שבה מתים מצביעים ומקבלים קצבאות אל תתפלא אם הוא יחזור וינצח בבחירות.

 

את תרבות האיתרוג של אותן אוכלוסיות (אסור לנקוב בשם המפורש) ,שבהן מתים מצביעים ולוקחים ביטוח לאומי יצרה באמת אותה מפלגה של אלי לנדאו.זה שפקיד השומה לא יכול להכנס לרהט וכסייפה בלי אוגדת שריון הוא חלק מהפוליטיקלי קורקט וה"אור לגויים" שחשוב לאהרון ברק יותר מקיומנו.אחרת יגידו הפרופסורים באוקספורד,אוסלו ואופסלה שאנחנו גזענים ולא דמוקרטים.

פורסם

מה הקשר בין הדברים?

 

תילחם בפשיעה בכל מקום וללא הבדל דת ואיזור מגורים. מבחינתי אין הבדל בין רהט, כסייפה, מאה שערים ובני ברק לבין תל אביב, חיפה ואבו גוש. כולם צריכים לשלם את אותם המיסים והמשטרה והפקחים צריכים להיכנס לשם גם במחיר של מלחמת עולם עם המגזר. אסור שהמדינה תסכים למובלעת ערבית/בדואית ומובלעת חרדית בתוך המדינה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מבחינתך אין הבדל. מבחינת המדינה זו תיבת פנדורה שהיא ממש לא מעוניינת לפתוח.

חיימי לא הגזים כשהוא אמר שיצטרכו אוגדת שריון בשביל כזה דבר. לכל הפחות גדודי יס"מ ומג"ב. מלחמה לכל דבר ועניין. אתה חושב שהמדינה מעוניינת שב cnn יראו צילומים של "אזרחים ישראלים", "תמימים" שמתגוררים באותם מקומות כמו כסייפה או רהט מקבלים מטרי גז מדמיע וכדורי גומי? לעזזאזל, בחלק מהמקומות בטח יצטרכו להשתמש גם באש חיה. איך זה יצטלם? מצד שני, אף אחד מבחוץ לא יכול לתפוש את המציאות המורכבת שיש כאן. לך תסביר לאו"ם הנאור את התמונה האמיתית. אי אפשר לתת למצב כזה להמשיך להתקיים. בנגב אותם בדואים כבר חופרים שוחות ירי לצידי הכביש (לירות על מכוניות הם עדיין לא יורים, אבל בקט"בים וסלעים הם זורקים חופשי), וכמו כן אחוז הנשק הבלתי חוקי שמצוי באיזורים הללו הוא שערורייתי. נותנים לבעייה הזו לטפוח מתחת לשטיח, אך מה יקרה ביום שהיא תתפוצץ? יש בתוך ארץ ישראל ישובים רבים שמהווים חממות פוטנציאליות לפעילות טרור (חוסר נוכחות של שלטון החוק בכל צורה שהיא, התחמשות מזויינת, התרסה אידיאולוגית נגד מדינת ישראל, צריך להוסיף?).

הבעייה הזו נוגעת בסוגיות משמעותיות בהרבה ממרשם האוכלוסין או קצבאות ביטוח לאומי. עצם זה שלמדינה אין שום יכולת לפקח על הנעשה בתחומים אלו וצריכים גורמי מודיעין מיוחדים כאלו ואחרים כדי לבצע את פעולות האכיפה ה"רגילות" מראה על אי-אונות רצינית של מדינת ישראל.

מעבר לכך, אי אפשר להשוות את המובלעות הערביות לאלו החרדיות עם כל הכבוד לעליהום הפופולרי כלפיהם כאן בפורום. ומן הסתם שאני לא מדבר על המתונים מכאן ומכאן. אם ניקח את הקיצוניים משני קצוות המתרס, המובלעות הערביות מהוות סכנה בטחונית מובהקת בטווח הכמעט מיידי (10 שנים גג עד שכל הסיפור הזה מתפוצץ לנו בפנים ובגדול לדעתי) בעוד שהפתרונות לה הם מאיתנו והלאה נכון לעכשיו, כשלהבדיל, המובלעות החרדיות מסתכמות בבעיות דמוגרפיות וחברתיות בלבד - שלהן יש פתרונות (בדמות שילוב בחברה, הגברת ההשכלה וכו') ככה שמעבר לכך שבעיית המובלעות החרדיות מסוכנת הרבה פחות, היא בדרך לפתרון (ארוך ומייגע ככל שיהיה, אך לפחות בדרך)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

כשעושים את זה במקביל נגד כל קבוצות האוכלוסייה שלא משלמות מיסים זה ניתן להסברה בקלות (ושלא תחשוב שבבני ברק תצטרך פחות כוחות). נכון שזה ניתוח כואב אבל זה ניתוח שבכל מקרה נצטרך לעשות גם בגלל מיסים וגם בגלל שמל"ח לא חוקי. לא ייתכן שהמדינה לא תחיל את ריבונותה ולא תשליט את החוק בקרב אוכלוסייות כל כך גדולות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא משלמות מיסים? :lol::lol: בדיוק על זה דיברתי.

לך תסביר לנאורים באו"ם, איך קרה לעזזאזל מצב בו בגלל ש"אזרחים לא שילמו מיסים" אתה יורה בהם כדורי גומי ורימוני גז מדמיע. אי אפשר ללבן את הבעייה הזו ולהפוך את ההתמודדות איתה לפוליטיקלי קורקט. הדרך היחידה היא לפתוח את תיבת השרצים ואת זה אף אחד לא מעוניין לעשות, נכון להיום לפחות. בקשר לבני ברק - קשה לי לראות איך לוחמי יחידות מיוחדות יהיו שימושיים בהחלת שלטון החוק בבני ברק.

בבני ברק לא משלמים מיסים, בונים לא חוקי, כל מיני עבירות אזרחיות "פשוטות" כביכול. תצטרך פקיד \ פקח ממשלתי בצירוף כוחות שיטור רגילים \ יס"מ להרגעת הפרעות סדר נקודתיות. כמה פרשים על סוסים, "בואש" ושלום על ישראל. worst case scenario? תצטרך כמות גדולה של כוחות, אך רק בכדי להפגין כוח ונוכחות, כוחות שיכנסו לבני ברק לא יצטרכו להתחמש בנשק לא הגנתי. בשביל קצת טיטולים ובמקרה הכי גרוע אבנים וקצת פחים שרופים לא צריכים כדורי גומי \ אש חיה. בכסייפה וברהט, מעבר לעבירות האזרחיות, עליהן אני לא מדבר כלל (היה טוב אם בזה זה היה מסתכם ודין כסייפה היה כדין בני ברק) יש פעילות פלילית על שלל סוגיה וגדליה, ברמה כזו שתצריך לוחמים של ממש. יש הבדל של שמיים וארץ בין שתי הבעיות הללו. בחברה החרדית המתבדלת המדינה לא מצליחה להשליט את שלטון החוק האזרחי, בחברה הערבית המתבדלת המדינה לא מצליחה להשליט לא את החוק האזרחי (תשלם מיסים, אל תבנה באופן לא חוקי וכו') ולא את החוק הפלילי (אל תמכור סמים, אמל"ח וכו') כלומר, וואקום, אנרכיה, אין חוק כלל.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אתה יכול לתת לינק לבקבוקי התבערה שהבדואים משליכים חופשי על מכוניות נוסעות?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3889516,00.html

זה לא המקרה היחיד, קראתי בעיתונות המקומית על כך במספר הזדמנויות כשהדבר קרה (פעמיים או שלוש אם זכרוני אינו מטעה אותי).

זה גם לא נגמר בכך, הרבה פעמים הם מניחים על הכביש מכונות כביסה \ מייבשים \ מדיחי כלים \ ספות \ כל מיני עצמים אחרים שב 120 קמ"ש יגרמו ללוויה ומשפחה אבלה. היום פחות עושים זאת מכיוון ששמו עמודי תאורה משני צידי הכביש לכל אורכו - אבל פעם, כשהכביש בין דימונה לב"ש היה חשוך, זה היה להיט בשבילם.

עריכה -

בעייה נוספת היא ההשתלטות על קרקעות (הן של המדינה והן קרקעות פרטיות).

התנכלות לעובדי קק"ל במטרה להשתלט על שטחים ששייכים למדינה -

http://www.local.co.il/beer-sheva/71555/article.htm

כמו כן, רוב המושבים באיזור ב"ש הפסידו חממות רבות ושטחים חקלאיים עצומים לאור העובדה שהבדואים היו גונבים ומציקים להם עד שהם עזבו את השטח. היום הבדואים רועים את צאנם באותם שטחים חקלאיים \ מעבדים אותם בעצמם. בכח הזרוע, ושהמושב \ המשטרה יעיזו לדבר. כנ"ל עסקים פרטיים - יש לפחות 2 משתלות על הכביש הזה שנסגרו בגלל גניבות בלתי נפסקות. כמעט לכל בית על כביש דימונה ב"ש יש פאנל סולארי על הגג. למרות שהבית עשוי מפחונים. ממש "ירוקים" הבדואים. או שלהבדיל, ממש מסכנים המושבניקים.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

ידידי היקר, זה מזמן עבר את הטיטולים. פקחים שמנסים להיכנס לשכונות החרדיות מחולצים בשן ועין ע"י כוחות משטרה גדולים. זה שהם יהודים לא אומר שהם פחות מסוכנים. הרי אנשי הימין הם אלה שקבעו שאבן הורגת וצריך להתייחס למיידה כאל בעל נשק (ובצדק גמור). זה נכון גם אם המיידה חובש כיפה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא אומר שפקח יכול להיכנס ולהתחיל לחלק דוחות כאוות נפשו. אתה צודק. גם שם, קיים מצב אבסורדי בו נדרשים כוחות שיטור מיוחדים ע"מ לבצע פעולות אכיפה אזרחיות כאלו ואחרות. אך עדיין, המרחק בין המצב בבני-ברק \ כל עיר חרדית אחרת לבין כסייפה \ רהט \ whatever הוא כמרחק מזרח ממערב מהבחינות שדיברנו עליהן. בבני ברק אתה צריך להכניס פקח + x שוטרים כחולים \ מג"בניקים במקרה הכי גרוע. "חמושים" במגנים ובהרבה כוח אדם. אולי קצת אלות. בערים הערביות תצטרך לשלוח קודם כל את הצבא \ יחידות המשטרה המיוחדות כדי שימגרו את הפשע הכבד, אולי רק אחרכך נוכל לדבר על פקחים. כמו צוות swat שנכנס קודם כל ע"מ לטהר את השטח מאיומים. תבין שבבני ברק \ מאה שערים השוטרים יפגשו סיטואציות של מרי-אזרחי, בעוד שבכסייפה \ רהט הם יצטרכו להתמודד עם סיטואציות של לוחמה בשטח בנוי נגד כוחות גרילה עברייניים. לא רחוק מהמצב בעזה. עם כל הכבוד לחוסר האונות של המדינה באכיפת החוק במגזר החרדי, נדמה לי שבמגזר הערבי האימפוטנטיות מנצחת בלי מאמץ :wink:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לכל מי שחושב שאוכלוסיות מסויימות מקבלות כוח לא פרופורציונלי בגלל אחוזי ההצבעה הנמוכים:

http://orikatz.wordpress.com/2012/10/25/voting1/

 

כן, כן, אני יודע שכבר כתבתי עליו, אבל הפוסט הזה רלוונטי מאוד.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

היות והמפה הפוליטית השתנתה לחלוטין אני חושב שחובה ללכת להצביע.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...