Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סירוס חתול- מחויב המציאות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ועוד משהו: האם אורנה בנאי היא לדעתך אישה שצער בעלי חיים זה נושא שעומד בראש מעייניה? כי אם כן, כדאי שתקרא את הידיעה הבאה: http://www.kan-naim.co.il/artical.asp?id=15052

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

עזבו שטויות, תראו דברים שבאמת מעניינים -

 

w0ffwDYo00Q דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

למיטב ידעתי זה הסרטון הראשון שהבחור עשה, יש עוד מלא כאלו.

מי של מזדהה כנראה לא באמת מגדל חתול..

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
אנשים מאיפה אתם מביאים את הדברים המדהימים האלו ? :shock:

תחזיק חזק: לוח יד2.

שילמתי איזה סכום סמלי מגוחך, קיבלתי כאלה כמויות של חול, אוכל, משחקים ואביזרים

שבשורה התחתונה היא לא עלתה כלום.

מילא זה, היא הגיעה אליי כשהיא בת שנתיים, אחרי חיסונים ועיקור,

אז בכלל חסכתי כסף בהשוואה לחתול רחוב...

 

exotic shorthair זה הסוג - פרסי(ת) עם פרווה קצרה, משהו כזה.

מראה חיצוני זה טוב ויפה, בשורה התחתונה מה שחשוב זה האופי

ובמקרה הזה הוא זהב (היו לי מספיק חיות בית להשוואה).

 

sun light - במשפט אחד: עזוב, אתה מדבר מתוך בורות ולא הבנת כלום.

DSCF7283_crop.jpg

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
איזו הבנה מעמיקה של נפש החתול!

 

http://www.youtube.com/watch?v=3VLcLH97eRw&feature=fvwrel דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הבן אדם גאון!

אני עוקב אחריו כבר תקופה.

אין ספק שהבן אדם מגדל חתולים והצליח לקלוט בדיוק את האופי ואת הניואנסים הקטנים שלהם.

 

הסרטון הזה מתאר במדוייק! את מה שהולך אצלי בבית עם ברווז ופיצית! :roflmao: :roflmao:

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

יש לו גם פרק שמתאר את הכלב של אחותו, Fed up. שווה לבדוק, קורע מצחוק!

 

hans- היא נראית שותה מהמים באמבטיה, היא גם נותנת שיקלחו אותה? אצלי מקלחת לחתול זה לאכול מרור, לכן אני נותן להם שיעשו את העבודה לבד עם הליקלוקים..

 

אגב עודד, פיצי (בלי ת') כבר יש לי, תהיה בטוח שהחתול הבא שיחליט להתנחל אצלי- שמו יהיה ברווז. באישורך כמובן ;)

פורסם

סתם חובבת מים. ניסינו לחנך אותה עם "שפריצר" והתגלה שהיא בכלל נהנית מזה...

 

אין צורך לקלח חתול בריא שמסתובב בבית נקי.

חתול שמסתובב בחוץ זה סיפור אחר, לפעמים אין ברירה.

DSCF6871.jpg

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לפני שעברנו דירה היינו מטפלים אצל ד"ר אפי וגשל בראשל"צ. עשה לשמיל (הזכר השחור הגדול) את הסירוס.

בנוסף, לטוי (השחורה הקטנה יותר) הוא עשה את העיקור, עוד בזמן שהיא היתה מיוחמת (!) וללא שום תופעות לוואי.

 

מצורפת תמונה של שלושת הקרנפתולים-סנאבל (האפורה), טוי ושמיל :-D

3 חתולים.jpg

פורסם
חוץ מבני אדם קיימים בטבע רק שלושה בע"ח שאשכרה נהנים מזיון טוב: קופים, דורבנים ודולפינים.

חתולים וכלבים אינם נמנים ברשימה הזאת, ומכאן שהם מזדווגים אך ורק למטרת רבייה..

 

 

ממש לא מדויק.

 

הציווי הביולוגי העליון ביותר, זה של פרו ורבו , זה שאפילו גובר על הציווי של הישרדות הפרט חייב לכלול בתוכו איזה בונוס שיגרום לכל יצור לשאוף לעסוק בו (מעבר לעניין ההורמונלי).

 

זאת הסיבה שהצוף מתוק, זו הסיבה שלפירות יש טעם (חשבת פעם מה האינטרס של עץ להשקיע כ"כ הרבה אנרגיה, שלעיתים כ"כ נדירה בלעשות את הפרי שלו מתוק?), זה בדיוק הסיבה שכל בעלי החיים העוסקים ברביה פנימית נהנים מהמגע של איבר מין זכרי שחודר לאיבר הנקבי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אולי לא הסברתי את עצמי כיאות:

כל הייצורים נהנים מרבייה, גם אם לעתים ההנאה הזאת מפוקפקת בעיניינו (מישהו פעם ניסה להבין מדוע החתולה צורחת כאשר החתול מוציא את איברו ממנה?). על כך אני מניח שאין ויכוח.

הנקודה היא שלמעט בני אדם, קופים, דורבנים ודולפינים (וכאמור, גם עטלפי פירות בצורה מסויימת), בע"ח אינם מזדווגים סתם ככה להנאתם אלא רק כדי להתרבות.

אדם ממוצע לא יוכל לחיות בלי סקס בצורה כלשהי. ראה דוגמה. זה חלק אורגני משגרת החיים שלנו. במרבית המקרים, אצל בני האדם הסקס הוא לא האמצעי - הוא המטרה. עובדה: יש כאלה שמקיימים שגרת חיי מין סדירה לאורך שנים מבלי שהביאו אפילו צאצא אחד לעולם.

לעומת זאת, אצל כל בע"ח שאינו מהרשימה הנ"ל, ממש כפי שאתה ציינת הסקס הוא האמצעי, הבונוס שהטבע מעניק להם על כך שהם מתרבים. גם אם תוציא את רכיב הסקס מהחיים שלהם זה לא יאמלל אותם מכיון שזה ממילא לא המטרה, זה סתם משהו נחמד שמגיע כבדרך אגב. לעומת זאת, תשאיר בע"ח עם "תכשיטי המשפחה" שלו ותמנע ממנו להזדווג - זאת כבר התעללות אמיתית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

רגע רגע רגע

פספסתי שזה הפך לשרשור תמונות

גם אני רוצה

לשניה אני קורא - "חתולי יין-יאנג" (אף חתול לא נפגע במהלך הצילומים :p)

לשלישית "אז מה את אומרת, בתנור או על הגריל?"

IMG_2365.jpg

IMG_1272.jpg

IMG_1746.jpg

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

לשניה אני קורא - "חתולי יין-יאנג" (אף חתול לא נפגע במהלך הצילומים :p)

 

סיפורים-פה.. רואים בפרוש שהם מכסחים אחד לשני ת'צורה :wink:

 

רק מי שמחזיק יותר מחתול אחד מכיר את הנפלאות האלו..

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
אולי לא הסברתי את עצמי כיאות:

כל הייצורים נהנים מרבייה, גם אם לעתים ההנאה הזאת מפוקפקת בעיניינו (מישהו פעם ניסה להבין מדוע החתולה צורחת כאשר החתול מוציא את איברו ממנה?). על כך אני מניח שאין ויכוח.

הנקודה היא שלמעט בני אדם, קופים, דורבנים ודולפינים (וכאמור, גם עטלפי פירות בצורה מסויימת), בע"ח אינם מזדווגים סתם ככה להנאתם אלא רק כדי להתרבות.

אדם ממוצע לא יוכל לחיות בלי סקס בצורה כלשהי. ראה דוגמה. זה חלק אורגני משגרת החיים שלנו. במרבית המקרים, אצל בני האדם הסקס הוא לא האמצעי - הוא המטרה. עובדה: יש כאלה שמקיימים שגרת חיי מין סדירה לאורך שנים מבלי שהביאו אפילו צאצא אחד לעולם.

לעומת זאת, אצל כל בע"ח שאינו מהרשימה הנ"ל, ממש כפי שאתה ציינת הסקס הוא האמצעי, הבונוס שהטבע מעניק להם על כך שהם מתרבים. גם אם תוציא את רכיב הסקס מהחיים שלהם זה לא יאמלל אותם מכיון שזה ממילא לא המטרה, זה סתם משהו נחמד שמגיע כבדרך אגב. לעומת זאת, תשאיר בע"ח עם "תכשיטי המשפחה" שלו ותמנע ממנו להזדווג - זאת כבר התעללות אמיתית.

חתולה צורחת מכאב, מאחר ואיבר מינו של הזכר משונן, והוצאתו גורמת לחתולה כאב.

אבל לכאב יש מטרה; לחתולה יש ביוץ מושרה, הווה אומר, שמיד לאחר המשגל היא משחררת ביצית.

כך יתכן שחתולה אחת תתעבר ממספר זכרים.

ובנוגע לעיקורים וסירוסים - אצלנו בבנינין עיקרנו את כל החתולות על חשבון הוצאות הוועד, וכך עשו גם הביניינים לידינו.

אין לנו גורים שעלולים להדרס, אין מלחמות זכרים והחתולים "הקבועים" זוכים להאכלה מסודרת.

לעומת זאת, ברחוב שלי בעבודה, בדרום ת"א העירייה ביצעה את העיקורים על חשבונה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...