Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סירוס חתול- מחויב המציאות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם החתול בבית אין צורך לרסס, ואין צורך בטיפול מונע.

תבדוק את הפרווה שלו מידי פעם אם תראה פרעושים תרכוש קולר יעודי לכך.

לא כדאי להשתמש בחומרים כאשר אין צורך.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

על איזה חיסון שנתי מדובר? משושה או כלבת?

הוטרינר שלי אמר לי שרק בשנה הראשונה יש לחסן חתול שלא יוצא מהבית. (גם במקרה שלי, שיש כלבה שיוצאת החוצה).

לגבי טיפול פרעושים ותילוע, אני נותן טיפול מונע לכלבה וגם לחתולים.

לפני שהייתה הכלבה, לא עשיתי שום טיפול מונע, אלא רק במקרה שראיתי עליהם פרעושים. (נדיר!)

השנה עשיתי לכולם גם תילוע, כי כשהבאנו את פיצית, היא הכניסה איתה (מלבד המון אושר ושמחה), גם המון פרעושים! וראיתי אצלה גם תולעים.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

ל-2 החתולות נעשו כל החיסונים הנדרשים בשנה הראשונה (כמו יישור קו לאוטו) :wink:

 

מאחר והן לא יוצאות מהבית הן לא מקבלות שום חיסון או טיפול מונע.

 

נגד פרעושים זה רק אם נדרש וכשיש הוכחות בפרווה - בינתיים כבר 4 שנים שאין.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

המחירים הם בהחלט סבירים לשרות שאין לך כל צורך בו!

 

נדיר מאוד שחתול שלא יוצא כלל מהבית ושאין חיה שנכנסת ויוצאת מהבית (חוץ ממך :wink: ) יידבק בפרעושים וכפועל יוצא בתולעי מעיים.

 

בתרחיש הגרוע מכל, קפיצה לחנות החיות הקרובה ואתה יוצא עם אמפולה לטיפול בפרעושים וקרציות בכ 35-45 ש"ח ובכדור נגד טפילי מעיים בכ 12 ש"ח וסגרת את עניין הטפילים החיצוניים/פנימיים .

 

נהוג לחסן חתול שלא יוצא כלל מהבית פעם אחת כאשר מקבלים אותו וזהו, אין צורך ממשי בחיסונים נוספים בשנים הבאות.

 

בעיקרון, ביקור אצל וטרינר עם חתול שלא יוצא מהבית כלל, הוא עניין נדיר ביותר עד קרוב ללא קיים.

 

לי יש בבית 4 חתולים שלא יוצאים מהבית, לא מחוסנים, לא מטופלים כנגד פרעושים קרציות, לא זכור לי שהייתי עם מי מהם אצל וטרינר ב 5-6 השנים האחרונות.

 

חתולי החצר זה כבר משהוא אחר לגמרי, אין חודש שאני לא מגיע עם איזה חתול לוטרינר ועוד מדובר בלהקת חתולים מסורסת/ מעוקרת, מחוסנת, מטולעת ומטופלת היטב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה על המידע. אם מישהו מסתייג יכתוב כעת או יידום לעד.

אהבתי את הניסוח" מחירים סבירים.. לדבר שאין לך כל צורך בו"

אהבתי גם את המישפט של קודמך. בשינוי קל "חפש הוכחות בפרווה". מן הראוי שיהפך למטבע לשון. מעכשיו, כשמישהו מבקש תימוכין מויקיפדיה ,תאמרו "חפש בפרווה":-)

הוא רוצה לצאת מן הבית, גם מן הדלת. להוציאו לטיוילים קצרים? תודה.

 

 

 

 

"חפשו בפרווה"

פורסם

לא להוציא לטיולים.

 

יש ויכוח אם חתול שלא יוצא מהבית דורש חיסונים או לא. אנחנו בבית מחסנים בכל שנתיים ולא בכל שנה. גם אם החתול לא יוצא בכלל, אנחנו, עם סוליות הנעליים שלנו, עלולים ליבא הביתה גורמי מחלה. וכנ"ל פרעושים. הסיכון נמוך אבל קיים.

:turn-l:
פורסם

אם יש לך וטרינר קרוב שידבר איתך פתוח, הוא יגיד לך בעצמו שהתקנות שמחייבות חיסונים כל שנה הן משיקולים של בריאות הציבור ולא מתוך חשיבה על בריאות החיה.

 

חיסונים לכלב מחזיקים בין 3-5 שנים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מחזק את בגירה בנוגע לחתולים הגרים בבית, ולא יוצאים החוצה (קומה שלישית...)

מעבר לחיסון הראשוני אי שם בגיל צעיר - כלום מיט גורנישט.

כשמתגלה חס וחלילה איזו קרציה, אפשר לטפל לבד עם טיפות/תכשירים וכיו"ב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ואם כבר עסקינן בחתולי בית, אז ההשקעה הכי טובה שעשיתי בנושא היה התקנת הפתח המצורף על הדלת שמובילה

למרפסת שרות שם מאוחסן ארגז הצרכים.

 

עד שזה הותקן הדלת היתה פתוחה כל הזמן וככה החברות שלי עם ח"ח תוחזקה באופן קרוב מאד.

יש לנו מזגן מפלצת אחד שמקרר/מחמם את כל הסלון-פ.אוכל-מטבח.

 

3 חודשים אחרי שקבלתי את הדירה שלי (סליחה.. של הבנק (סליחה, של זוגתי ושל הבנק)) הזמנתי מ-EBAY את הפתח הנ"ל במידה - "חתולים גדולים".

עלה לי 200 ש"ח כולל משלוח, בארץ רצו ממני בין 350 ל-450 תלוי במצב רוח.

 

ההתקנה הורידה לי שנה מהחיים אבל אחרי 4 שנים זה שווה כל רגע.

לקח לי שעתיים לחנך את השמנתלולות איך עוברים בפתח ומשתמשים והטבע כבר עשה את שלו.

 

 

 

.. בבקשה, לא לשאול על הריצוף, זה מה היה במטבח :?

A1.jpg

B1.jpg

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
+1

 

בארה"ב מחסנים כלב בכלבת אחת ל4 שנים אם אני לא טועה.

 

עודד.

הסתכלתי עוד קצת על התמונות של הכלבה שלך (כן, אני יודע, אין לי יותר מדי אקשן בזמן האחרון) ואני לא אופתע אם תגיד לי שהיא מעורבת, אפילו טיפה בבולדוג אמריקאי. לא יכולתי להתעלם מהגובה ומצורת הלסת, שהיא מזכירה קצת יותר בולדוג מפיטבול.

 

אגב, אני מצרף תמונה של פיטבולית בגודל "הנכון", שאני מאמין שהוא די סטנדרטי. לדעתי, הכלבה בסרטון בוגרת.

 

כמובן שאסור לשכוח שאין כבר כזה דבר פיטבול גזעי בארץ (גזעי=תעודות) ולכן יש לא מעט ערבובים שונים של הגזע. בכלל, לגזע הנ"ל לא חסר סוגים שונים וכל העניין הזה הוא סמטוחה אחת גדולה :).

 

AvFgtvensKM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

חלפו כחודשיים מאז הסירוס, חשבתי לכתוב סיכום של חצי שנה עם אחזקת החתול והתעצלתי, אבל... אבל החתול רצה אחרת .

בלילות ישן במיטה ולקראת בוקר מתחיל לשוטט, לעיתים מתישב במקום גבוה, לעיתים מנסה לשרוט המזרון ולמשוך צומי, כנראה.[אוכל יש לו, גם מים אם כי הוא מעדיף מהברז]

והנה שאלה:

היום לפנות בוקר חרג ממינהגו, גירד וגירד הריצפה בחדר השינה כאילו הוא בארגז החול ואחרי זמן רב אפילו השאיר מזכרת קטנה. מה הוא רוצה? איך מונעים זאת? האם הוא בכח מנסה להיות כמו אלפא ישנה?[אגב, הארגז נקי]

תודה.

פורסם

לפעמים זה בגלל שיש שאריות ריח של חומר ניקוי לרצפות, האמוניה קצת מבלבלת אותם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...