Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סירוס חתול- מחויב המציאות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החתול שלי בן 8 חודשים, הוצל מילדים מתעללים בגיל 3 שבועות וסורס בגיל 5 חודשים.

 

אין מאושר ממנו :)

אנחנו חולקים את אותם אריחים 8) זה גורם לי להרגיש מיוחד.

חתול יפהפה. התאמתם את הרצפה לצבעים שלו?

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פנדוב, סגור את חדר האמבטיה ותראה איזה מקום חדש הוא ימצא :)

 

שי, יותר נכון החתול מותאם לחלקי הבית, לא יודע איך מצאתי כזה דבר ברחוב בכלל, אחת החיות החכמות שיצא לי להכיר מבין כל החתולים שאני מכיר.

השטיחון מטבח שהוא שוכח לידו כבר בסוף ימיו מרוב החתיכות שהוא הוציא ממנו

יש לו איזה קטע לרוץ לכיוון השטיח הזה ולצלול תחתיו

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
איך שהזמן עובר

מעט לפני שאימצתי את חתולי, כבר הסתובבו והשתובבו בחצר הבית בו אני גר זוג גורים, בנגוד לחתולי הם זכו במשך חודשים ארוכים ללווי של אימם, התרוצצו ורבצו בערימה בדשא- תענוג לראות. תענוג וגם קצת קינאה: קינאתי בהם בשם חתולי. הם שמחים וחופשיים עם בני מינם וחתולי שלי מתבונן בחלון באריכות ובכמיהה, אפילו חשבתי להוציאו לטיולים.

כשקניתי לייזר כדי להפעילו והוא הוציא לשון אחרי דקות התרוצצות הבנתי שהוא גם כ"מ לעומתם.

 

מאחר והם בני גיל דומה, כיום כמעט שנה , ההשוואה היתה בלתי נמנעת ובדקתי מי גדל מהר יותר. אחד מחתולי החצר הוא שחור לבן כשלי אך בעל מבנה, פרווה וזנב עבים ומיוחסים, חתול נשוא פנים. אחיו קטן ממנו, שחור כולו למעט כתם יהלום לבן לצווארו.

עבר זמן, האם עזבה והם הסתדרו. נשוא הפנים נראה פחות ופחות אך המשיך לבקר, השחור לעומתו התאזרח ואף השמין.

בהדרגה החתול שלי הפך לגדול יותר גם אם רזה יותר.

הגיע החורף ונשוא הפנים שבחוץ נראה קצת מוזנח, פרוותו העבה נסתמרטטה?? והוא נראה כאציל שירד מנכסיו, בחורף עדיף להיות חתול בית. לאחר זמן רב שלא ביקר, לאחרונה חזר לבקר, עדיין מסמורטט.

 

 

והיום הפתעה, יללות גורים משכו אותי לבדוק והסתבר שהאח השחור עם היהלום הוא בעצם היא. אמא גאה לגורים.

אחיה מן הסתם, בא לבקר. אני מקווה שכאם כה צעירה תוכל לעזור לגוריה כפי שעשתה גם אימה, לפני פחות משנה.

כעקרון אינני בעד נשואין והריון בגיל כזה ואני גם מופתע [חשבתי שמוקדם לכך] אך אני מאחל לה מזל טוב והורות טובה.

 

אחח...הזמן עובר כל כך מהר והילדים גדלים. ארבעת הגורים גדלו קצת, פקחו עיניים אך עדיין במחבוא, בקרוב יתחילו לצאת.

חוץ האמא, אחיה והחתולה הצולעת, יש כאן עוד חתולים מזדמנים ואין כר מרעה מספק לכולם. ארבעתם חמודים ושחורים[עם קישוט] בדיוק כאלו שאנשים לא אוהבים.[חלקם אף פוחדים] לא נכון להם עתיד גדול בחוץ למרות האמא המשקיענית[היא ממש בסדר]

אם מישהו רוצה לאמץ אחד[כרגע בני שלוש שבועות], הוא יציל חתול וגם יהנה מחתול מבית טוב- אילן יוחסין ידוע. אם מכירים מישהו שמוכן אולי לאמץ, בבקשה שאלו אותו.

מוזמנים לפנות בפרטי לאימוץ, תודה.

פורסם

צלם אותם ותכין שלט עם תמונה, תלה בלוח המודעות של חנות החיות שלך, הוטרינר שלך והסופר הקרוב, ההצלחה מובטחת!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני נשבע לך שהייתי לוקח, אבל המקום הבודד שיש לי כבר תפוס.

לפני כמעט 6 שבועות נולדו בתעלה בין הגינה שלי לגינה של השכנים 3 גורים, 2 לילות לא נתנו לי לישון. יצאתי לקראת הלילה השני לחפש את מקור היללות, אבל היה חשוך, ולא ראיתי כלום בתעלה. בבוקר של היום השלישי התחוור לי למה-

גור אחד האמא לקחה איתה, ונטשה 2.

הגור שהיה במקום גלוי היה שחור, ולצערי- גווע ברעב ומת בבוקר.

לקחתי אותו החוצה כדי לקבור את חסר המזל, ובקושי שמעתי יללות חלושות. הלכתי לחפור בערימת חומרי הבניין שבתעלה, חצי שעה של חפירות, ומצאתי גורה גוססת, שדופה ומלוכלכת

לשמחתי הצלחתי להציל אותה, והיא עדיין פה איתנו, ותגדל פה כחתולת גינה מפונקת במיוחד (עם בית היי-טקי משהו, אני חושב שעל הבית שבניתי לה מגיע לי תואר בהנדסה... בנוסף לזה הגינה שלנו סגורה עם קיר די גבוה, יקח קצת זמן עד שהיא תוכל לעבור אותו וממש לצאת החוצה)

כמובן תחוסן וללא ספק תעוקר- לפי הוטרינרית שלי וגם לפי סבא שלי שהוא וטרינר עם נסיון של עשרות שנים, סירוס/עיקור מאריכים את החיים שלהם בגלל מספר סיבות (אין מוות שקשור ללידה, פחות תוקפנות וקרבות טריטוריה, ועוד), ומעלים בצורה ניכרת מאוד את איכות החיים שלהם.

כרגע עדיין קטנה מדי אז גרה בתוך הבית, כף רגלה לא תדרוך בחוץ לפני שהיא עוברת את כל החיסונים וטיפול מונע נגד פרעושים/קרציות בגיל המתאים.

 

זה בגיל שבוע וקצת-

XcqeTVu.jpg

 

4MNaMkT.jpg

 

 

וזה לפני יומיים שלושה-

 

6G1tzvm.jpg

 

ה 3 שבועות הראשונים זה קצת סיוט שאין אמא בסביבה, אבל זה שווה את זה לחלוטין. אין לי ספק שברגע שאעבור לבית משלי (סטודנט, גר עם ההורים |: ) אאסוף עוד גור במצב דומה ואגדל גם אותו. (אבל 2 חתולים זה המקסימום מבחינתי)

 

אגב, מכיוון שהיינו בטוחים שזה "הוא" עד לפני כמה ימים שהתברר שזו "היא", אין לה שם עדיין. אתם מוזמנים להציע

פורסם

 

6G1tzvm.jpg

 

אגב, מכיוון שהיינו בטוחים שזה "הוא" עד לפני כמה ימים שהתברר שזו "היא", אין לה שם עדיין. אתם מוזמנים להציע

 

מיצי!!!

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני גם בעד מיצי - מקורי, שנון, אוף דה ביטן טראק ולא אופייני לחתולה.

 

גו מיצי!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ובחזרה לעניננו: ארבעה גורים יפים בני שלושה שבועות. לא נכון להם עתיד גדול כאן. אשמח לשמוע ממי שמעוניין לאמץ אחד.

רוצים אך לא יכולים? אשמח אם תשאלו חברים ומכרים, תודה.

 

פיקה, היא מתוקה, תתחדש.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כפי שכתבתי בשרשור חתוליי בביוף והצעות לאימוץ חתולים, אימצתי אחד בעצמי. אותי הוא רוצה לנשוך כל הזמן,למה?

גרוע מזה, חתולי[ הותיק] מנוכר, מבואס. פחות אוכל, מחפש מקומות גבוהים ומרוחקים מהצוציק בסלון.

סידרתי ארגזי חול נפרדים,אוכל- הקטן מתעקש לאכול גם מהאוכל של הגדול, משתדל לתת לגדול צומי. עוד משהו שניתן לעשות?

פורסם

סבלנות X2.

חתולים הם חיות טריטוריאליות ויקח זמן עד שה"ותיק" יתרגל ויקבל את החדש.

גורים אוהבים לשחק (כולל לנשוך). יעבור (עד שלא תתעורר יום אחד מכאב, כשהשפה שלך בין השיניים של חתול חצוף את לקרא לעצמך מגדל חתולים :shock: )

:turn-l:
פורסם

נשיכות כפי שכתבו לך זהב משחק,

יש חתולים שמעדיפים סוגים שונים של משחקים, כנראה ששלך הוא יותר אגרסיבי ומעדיף את המשחקים הללו על פני כדור ונוצה.

לגבי הקבלה של החתול הקטן יותר, הזמן יעשה את שלו, אולי הוא יקבל אותו ואולי לא,

במידה ולא הם פשוט יחיו זה לצד זה בלי כל קשר, כל אחד בפינה שלו.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...