Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה המון מוצרים ברמה גבוה עד HI-END, רוב המערכת מורכבת עדיין ברכב וניתן לבוא ולהתרשם ..

הד יוניט HU - קלריון DXZ865MP , המכשיר האגדי של קלריון מסך מגע צבעוני מי שמכיר יודע על מה מדובר .. 1750 ש"ח

סט קומפוננט שני חלקים של מורל מדגם ELATE ללא קרוס אובר (אני עובד אקטיבי) וואפרים 6.5" ELATE + טווטרים MT23 .. 1100 ש"ח

סט קומפוננט של רוקפורד דגם T1625-S עם האריזה המקורית היה מורכב על האוטו שבועיים וירד עקב קניית המורל, עלה לי 1650 ש"ח היה בשימוש שבועיים בלבד עם שעות עבודה נמוך (הרכב לא משמש אותי ליומיום) נמכר ב750 ש"ח

סאב וואפר של מורל אולטימו 10" הסאב הכי מדוייק ששמעתי מאוד איכותי ידוע בארץ ובעולם מגיע עם תיבה אטומה קטנה ואיכותית לא תופסת הרבה מקום עם דפנות עבות ..950 ש"ח

מגבר של JLaudio 300/2 מגבר שני ערוצים איכותי מוציא 150 RMS בכל התנגדות .. 1350 ש"ח

מגבר אלפיין MRP-T222 שני ערוצים מסדרת V-POWER במצב חדש .. 550 ש"ח

מגבר 5 ערוצים של חברת NBN לא יודע עליו יותר מידיי פרטים .. 500 ש"ח

 

לשאלות ובירורים ניתן להתקשר 0544301894 רועי, אני מפתח תקווה ..

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

המגבר של jlaudio כרגע לא רלוונטי כל השאר עדיין אקטואלים.

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

המערכת של קלריון - 1500 ש״ח

וואפרים מורל אילייט - 650 ש״ח

סאב מורל אולטימו 10״ - 750 ש״ח

סט קומפוננט רוקפורד t1625s - 750 ש״ח

 

כל השאר לא אקטואלי

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם

הסאב נימכר, ברכות לקונה ..

ההד יוניט במצב חדש ועדיין בקופסה 1450 ש״ח גמיש לרצינים ולא בטלפון..

עבור הוואפרים והסט רוקפורד המחיר לא משתנה..

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם

נשאר רק ההד יוניט של קלריון, כל השאר נימכר..

מכשיר הדגל של קלריון יד ראשונה יש את הקופסה והניירת יציאות מגבר 7v מכשיר עם סאונד נקי ואיכותי ונימכר אך ורק עקב שידרוג משמעותי וצורך במזומנים

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם
נשאר רק ההד יוניט של קלריון, כל השאר נימכר..

מכשיר הדגל של קלריון יד ראשונה יש את הקופסה והניירת יציאות מגבר 7v מכשיר עם סאונד נקי ואיכותי ונימכר אך ורק עקב שידרוג משמעותי וצורך במזומנים

 

אף אחד לא רוצה הד יוניט איכותי

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

1300 ש״ח על מכשיר הדגל של קלריון, מסך טאצ ציבעוני ויציאות למגבר בעוצמת 7v.

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...