Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!

אני עוברת בקרוב לצפון, אז מסתבר שאני גם צריכה לקנות רכב.

מגבלת המחיר היא בעיקרון עד 25,000, אפשרי להתגמש עד ל35.

הבנתי שעדיף שהרכב יהיה ידני, כי הוא עומד לעשות עליות בצפון על בסיס יומיומי ואין לי כסף לדלק (:

חוצמזה, כמובן שחשוב שיהיה כמה שיותר אמין ולא רואה מוסך וכל אלה.

חברים יקרים הבהירו לי להתרחק מצרפתיות ואיטלקיות. אז לא צרפתיות ואיטלקיות.

ונראה לי שזהו בערך.

המון תודות אנשים יקרים.:-D

 

 

 

-יעל.

פורסם

דווקא בתקציב הזה רכב איטלקי מומלץ,היום פיאט מאוד התקדמה באמינות,והסטיגות של התחממות בעליה,בעיות חשמל כול הזמן,לא נכונות.

לכן הייתי ממליץ על הפונטו ספייס,חסכונית,זולה לאחזקה,רוב הידניות באו בגירסת הSX בעלת 60 כ"ס,ישנה גירסה חזקה יותר ELX 80 כ"ס.

 

אם באמת אפשר להתגמש ל35 ניתן לרכוש יונדאי גטס,פחות חסכונית,אך תהיה יותר חזקה בעליות,בכזה תקציב ניתן לרכוש מדגמי 2006,הם יותר חסכונים וחזקים יותר 97 כ"ס לעומת 83 לפני 2003,הרכב נחשב לאמין ולא יקר לאחזקה,שימי לב שבגירסאות GLF אין ABS וכרית אוויר אחת,לכן כדאי לחפש GLI/GLS.

 

אולי קצת פחות אמין ואבל נוח,היא הפיגו 206,שוב,הסטיגות של תקלות חשמל אין סוף לא נכונות לדעתי,ובגיר הידני היא לא רעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איפה בדיוק בצפון - במשגב עם. דוגרי העליה היחידה הקבועה שתהיה לי ביום זה מהמכללה בתל חי למשגב...

 

ואם זה יהיה אוטומט? זה יאכל את כל הדלק בעולם כולו?

 

ומה עמדתכם כלפי סוזוקי ליאנה 2006 אוטומטית ב30K מאלבר?

פורסם

יעיליני,

דווקא כן צרפתיה - רנו מגאן 1,600 ידנית מ- 2003 - תמצאי לך אחת שמורה מאוד ותהני ממנה מכאן ועד להודעה חדשה. בחצי כסף.

 

מכונית אמינה, חזקה וחסכונית. בטוחה מאוד נוחה מאוד... רק תוודאי שאת קונה מכונית מטופלת טוב טוב.

 

הפונטו היא גם בחירה טובה, בהחלט. אבל לא נוחה כמו המגאן.

 

בהצלחה, משכן (אמירים)

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

יעלי הפונטו רכב מצוין וגם הרנו מגאן בגרסתה הידנית יכולה להיות אלטרנטיבה מצויינת.

יונדאי אקסנט ידנית.

הליאנה הינה בעלת גיר אוטו' ,ומרכב סדאן שהייתה למשפחתית,האם כל הגודל הנ''ל נחוץ?,הק''מ רב שעשה הרכב גם כן לא כ''כ סביר.

שיהיה בהצלחה גברת ניב!

×
×
  • תוכן חדש...