Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מזה כשבועיים החלה בעיית מזגן כבכותרת. המדחס נכנס לעבודה ויוצא לסירוגין.

המערכת עובדת "כבשגרה".. מפוח עובד, נורת לחצן המזגן עובדת ואין שום הודעת תקלה.

האוויר שיוצא פושר כמובן והטורים משתנים בהתאם לחיבור המדחס וניתוקו.

 

לא נתקלנו בבעיית מזגן ברכב הזה וזהו המדחס המקורי שלו.

רנו מגאן 2 , 1.5 טורבו דיזל, 2005 .

 

אשמח לשמוע אבחנות מבעלי תקלה דומה או חוות דעת ממקצוענים.

תודה מראש

ISRAEL ISREAL

פורסם

מניסיון מתחילת הקייץ עם רנו מגאן II מודל 2004 - תקלה זהה לגמרי.

 

במוסך קרסו מורשה בדקו - היה חסר מעט גז וזה הספיק לתופעה. בדקו שאין נזילה / דליפה, מילאו החסר והכל חזר לעבוד מצויין.

 

ואפילו לא גבו אגורה.(שירות ללקוח כתבו...)

פורסם

יכול להיות שהרכב מתחמם לך,

 

ברוב הרכבים היום יש מנגנון שברגע שהרכב מתחמם (אפילו שממש קצת) המדחס מפביק לעבוד על מנת לא להעמיס על המנוע.

 

קודם כל תבדוק מים ברדיאטור ותעקוב אחרי מד החום.

פורסם

הרכב עבר בדיקה היום במוסך מורשה רנו,

אין תקלת מחשב כלשהיא והלחצים והמתחים של מערכת המיזוג תקינים.

כמובן שמרפי דאג שהתקלה לא תתרחש היום...

 

אני מכיר את מנגנון הניתוק בחום מנוע גבוה, אך המנוע לא מתחמם ולכן זה לא זה.

מה גם שהניתוקים ממש קרובים אחד לשני, זה לא הפסקה, מנוחה וחזרה לעבודה

אלא עבודה,ניתוק, עבודה, ניתוק וכן הלאה (בהפרשים של כ-7 שניות).

ISRAEL ISREAL

×
×
  • תוכן חדש...