Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

זה קצת ארוך אבל אני אשמח אם תעזרו לי :)

 

קניתי אוטו לפני מספר חודשים והוא הגיע עם מפתח ללא שלטים, שזה די מעצבן...

 

קניתי שלטי נוחות דרך EBAY והתקנתי אותם בעזרת המדריך שנמצא בפורום:

 

המדריך הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=374555

 

קודם כל הוא מדריך מצויין ובזכותו הצלחתי להתקין את השלטים די בקלות, אבל יש דבר אחד שמפריע לי,

 

את מנגנון השלטים חיברו אל אורות החנייה ולא אל הוינקרים.

 

היום ישבתי כמה שעות לנסות ולאתר את החיבור של הוינקרים, ניסיתי לעקוב אחרי החיבור של המשולש (ארבע וינקרים) אך לא הצלחתי למצוא את החיבור שלהם ולאחר מכן ישבתי עם פללוק ומנורה ועברתי על כל החיבורים.

 

לבסוף אחרי שחשבתי שמצאתי, חיברתי את החוט, סגרתי את הכל ויצאתי מהרכב שמתי לב שבעצם חיברתי את המנגנון רק לוינקרים שבצד שמאל :(

 

האם יש מקום בו יש חוט אחד שנותן פקודה לשני הוינקרים?

אולי מיקום החיבור של המשולש?

בעיקרין אני יכול לחבר לשני הצדדים אבל אז אני צריך דיודות על מנת שהוינקרים לא ידליקו אחד את השני.

 

אשמך להצעות או לרעיונות איך ניתן לחבר את המנגנון לכל הארבע וינקרים?

 

תודה חנן

פורסם

בסופו של דבר הרכבתי היום את השלטים לחיבור הוינקרים על ידי הוספת שני דיודות על מנת לא לקצר ביניהם.

זה עובד טוב אבל אני לא יודע אם זה הדבר הנכון לעשות .

 

אשמח לתגובות

פורסם

סתם עצבן אותי הרעיון שכשאני נועל את האוטו נדלקים לי אורות החנייה (כולל לוח השעונים...),

 

חוץ מזה שאני לא בטוח שזה בריא למנגנון הנעילה שכאשר אני מדליק את אורות החנייה בזמן נסיעה הוא מקבל חשמל קבוע דרך החוט שמדליק אותם (הבהוב) בזמן נעילת הרכב.

 

וכך כאשר חיברתי את הוינקרים דרך דיודות אני מבטיח שאין חשמל חוזר לתוך המערכת.

×
×
  • תוכן חדש...