Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייצור סמל


uhg14
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ייצרתי סמל פיג'ו מנחושת, נראה יפה אבל הרבה עבודה ואני לא בטוח שהוא ישרוד על האוטו...

:twisted:Peugeot 205 GR 1994:twisted:

:lol:קליאו RSI למכירה - 0533349930 :oops:

פורסם

יצא לך מדהים אבל בקצב שיש לי זמן לעשות משהו זה לא יסתיים

מדובר על סמל מאלומיניום

אספנות = סבלנות

פורסם

אתה יכול לקחת פלטה דקה (משהו כמו 5-10 מ"מ) יותר ולצייר עליה, אח"כ לנסר עם מסורית (לפחות ככה עשיתי עם הנחושת...) ולסיום להבריק (שיוף, פוליש וכו') כל זה לקח לי 5 שעות עבודה (לא ממש כיפית...).

:twisted:Peugeot 205 GR 1994:twisted:

:lol:קליאו RSI למכירה - 0533349930 :oops:

פורסם

עכשיו שרואים על מה מדובר אני אציע לך תהליך שאמנם טיפה מורכב אבל ייתן תוצאה מושלמת:

 

יש לייצר קובץ מחשב של הלוגו (לא הרבה עבודה לגרפיקאי מתחיל) ולחתוך בחיתוך לייזר בחברה המתמחה לכך (יש הרבה כאלו, אם תרצה הכוונה - בה"פ)ֿ

ניתן לייצר מאלומניום, פלדה, נירוסטה וסוגים שונים של פלסטיק. עלות חיתוך פחות או יותר 200-250 ש"ח כולל חומר (אל תתפוס אותי במילה).

 

אורן

פורסם
עכשיו שרואים על מה מדובר אני אציע לך תהליך שאמנם טיפה מורכב אבל ייתן תוצאה מושלמת:

 

יש לייצר קובץ מחשב של הלוגו (לא הרבה עבודה לגרפיקאי מתחיל) ולחתוך בחיתוך לייזר בחברה המתמחה לכך (יש הרבה כאלו, אם תרצה הכוונה - בה"פ)ֿ

ניתן לייצר מאלומניום, פלדה, נירוסטה וסוגים שונים של פלסטיק. עלות חיתוך פחות או יותר 200-250 ש"ח כולל חומר (אל תתפוס אותי במילה).

 

אורן

 

תודה

אהבתי את הרעיון

אשמח לפרטים

אספנות = סבלנות

פורסם

היום הייתי אצל משהו שמתעסק עם מזכרות גביעים וכו ועל סמך סקיצה שהכנתי הוא מכין לי סמל מאלומיניום מחיר בסדר גודל של 200 שח לסמל 250 לסמל מורכב נראה איך יצא

אספנות = סבלנות

פורסם

אני יכול ליצר לך סמל ב200 שח כולל ניקל והסמל מפליז 0523614260 אבי

סוסיתא 10 מבציר 1965.

רום כרמל מבציר 1978.

טנדר סוסיתא 1965.

:-Dטנדר סוסיתא12

פורסם
אני יכול ליצר לך סמל ב200 שח כולל ניקל והסמל מפליז 0523614260 אבי

 

תודה אבי כבר הזמנתי במחירים אלו

נתן

אספנות = סבלנות

פורסם
היום הייתי אצל משהו שמתעסק עם מזכרות גביעים וכו ועל סמך סקיצה שהכנתי הוא מכין לי סמל מאלומיניום מחיר בסדר גודל של 200 שח לסמל 250 לסמל מורכב נראה איך יצא

 

היי נתן,

 

להבא,באמת שאין צורך להכין סקיצות וכו'.

היום יש לך ולכל גרפיקאי בנק של קבצי מחשב מעולים של כל סמלי רכב שרק תעלה בדעתך.

עם הקובץ הזה,כל חותכי הלייזר למיניהם יכולים להכין לך סמל של הרכב,הן מאלומיניום(צריך לבקש מהם לקבל עם פיניש מבריק וחלק מאוד שמדמה את הכרום-ניקל.

הבעיה באלומיניום חשוף הוא הקורוזיה וצריך לטפל בזה מדי פעם.

 

עדיף לחתוך בפליז ולצפות אותו בכרום ניקל.היתרון: יפה יותר ומתקרב למראה הסמל המקורי

 

מחירים:

סמל בקוטר 11 ס"מ עובי 6 מ"מ בחיתוך לייזר מאלומיניום בגימור מבריק:250-350 ש"ח+מע"מ/עם הברזת תבריגים מאחור

סמל בקוטר 6 ס"מ להדבקה 100-150ש"ח+מע"מ

סמל קוטר 11 ס"מ בחיתוך לייזר מפליז בציפוי ניקל: 500 ש"ח+מע"מ

ואלו מחירים כשבעל העסק במצב רוח טוב

לסיכום-

המחיר תלוי בגודל הסמל ובחומר שלו ובכושר המיקוח שלך.התוצאה תלויה גם במורכבות צורת הסמל.ברר קודם מה תוכל לקבל בסוף (פרטים זעירים? פרטים מדורגים ופרטים על גבי פרטים וכו')ותשווה ליצרנים אחרים של חיתוך בלייזר או של כרסומאים.

 

אני הכנתי לאופל שלי סמל מאלומיניום בחברה לשלטים בשם "בראשית"(רונן/אשר) מרח' האורגים 21 א.ת. חולון

 

בהצלחה ידידי

 

דורון

×
×
  • תוכן חדש...