Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קשור בקשר גורדי - נדירה חתונה שלא קדמה לה הצעת נישואין.

נושא השרשור הוא הראוותנות שאינה יודעת גבולות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רוני, אני בדעתך, אבל לפעמים יש חובות חברתיות שמנפחות את הארוע.

 

איזה מזל שאני אשכנזי טוב עם משפחה קטנה ושאין לי חברים. עכשיו רק צריך למצוא כלה פולניה מתאימה והכל יהיה בסדר :lol: :lol:

 

ואם כבר סטינו מהנושא, אנצל את השרשור בשביל להשוויץ בסרט חתונה שערכתי בשיתוף עם החברים, בשביל זוג חברים טובים שהתחתנו בשבוע שעבר. יש שם המון בדיחות פרטיות שבטח לא תבינו, אבל שיהיה. ממילא אני שם אותו רק בתור אזהרה: לעולם אל תתחייבו לעשות סרט לכבוד החתונה של חברים שלכם! זה גמר לי את החיים למשך איזה שבוע. ואני עוד לא הייתי אחראי לצילומים עצמם (ולכן האיכות לא משהו. אף אחד מהחברים לא יודע להפעיל מצלמה לצערי).

כרגיל, עדיף לראות על מסך מלא וב-720P.

 

http://www.youtube.com/watch?v=sWahUthcU0I דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ההבדל בין דו"ח משטרתי ל הזמנה לחתונה שזה הראשון מגיע ברשום ויתכן גם שיש נקודות.

 

חתונה אתה משלם שנים לחברים / למשפחה ומקבל ביום אחד בבוכטה כאשר אתה מתחתן.

 

אבל מה זה קשור לשרשור, סוטים שכמוכם.

מה תגיד אם הייתי בחתונה לפני כמה ימים וגם שמתי 400 ש"ח לבד וגם קיבלתי 250 דו"ח חניה?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
קשור בקשר גורדי - נדירה חתונה שלא קדמה לה הצעת נישואין.

נושא השרשור הוא הראוותנות שאינה יודעת גבולות.

 

אל תיקבע לי את נושא השרשור :evil: דיר באלאק

 

לא היה כאן כל ראוותנות , העלות הייתה קרובה לאפס . המיזוג על חשבון הבית רצפת השיש גם.

 

זה לא זוג שצונח לים וצולל למעמקים ושם בין האלמוגים הוא מציע לה נישואין.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני מניח שהארגון עלה משהו, חולצות, ימי חופש של בני המשפחה וכו' - אבל ניחא, לא סכום גדול.

אישית אני רואה הצעת נישואין כדבר מאוד אינטימי, לא נראה לי שיש מקום לבצעו לעיני קהל גדול, ובודאי לא לעיני זרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רוני מה תגיד על זה שאני עשיתי 2 חתונות? :lol:

אחת פה בשוויץ ואחת שבוע אחרי זה בארץ, לא האמנתי כמה מהר השערות שלי יכולות להפוך ללבנות מרוב לחץ :-P

זה היה אחד הרגעים הכי מלחיצים בחיים שלי (והיו לי רגעים מלחיצים לדוגמא להתקע במהלך השירות הצבאי במדינה עויינת בלי אפשרות לזוז ולהמתין לסיוע).

את החתונה בשוויץ עשיתי ב20 למאי , ובארץ ב26 למאי, 2 הן היו חתונות קטנות, רק חברים קרובים מאוד ומשפחה.

ופחות משבוע אחרי זה טיסה לחודש במדגסקר 8)

פורסם
אני מניח שהארגון עלה משהו, חולצות, ימי חופש של בני המשפחה וכו' - אבל ניחא, לא סכום גדול.

אישית אני רואה הצעת נישואין כדבר מאוד אינטימי, לא נראה לי שיש מקום לבצעו לעיני קהל גדול, ובודאי לא לעיני זרים.

זה היה היום אחה"צ , שבת!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ההבדל בין דו"ח משטרתי ל הזמנה לחתונה שזה הראשון מגיע ברשום ויתכן גם שיש נקודות.

 

חתונה אתה משלם שנים לחברים / למשפחה ומקבל ביום אחד בבוכטה כאשר אתה מתחתן.

 

אבל מה זה קשור לשרשור, סוטים שכמוכם.

יש לי חבר שאמא שלו החזיקה רשימה כמה היא נתנה לכל אחת מהחתונות שהיא הלכה אליהם ואחרי שהבן שלה התחתן היא עברה על מי מהאורחים הביא כמה וניתקה קשרים עם כל מי שהביא פחות ממה שהיא שמה לבן/ בת שלהם גם אם אלה היו חברים של 30 שנה

אין פשוט אין על פולנים

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
אני מניח שהארגון עלה משהו, חולצות, ימי חופש של בני המשפחה וכו' - אבל ניחא, לא סכום גדול.

אישית אני רואה הצעת נישואין כדבר מאוד אינטימי, לא נראה לי שיש מקום לבצעו לעיני קהל גדול, ובודאי לא לעיני זרים.

מצטרף.

זה נראה לי כאילו החלטה שנעשית בהצעה פומבית עלולה להיות מושפעת מלחץ חברתי כזה או אחר

הרי לא יהיה נעים לה לא לייד האמא, אחרי שהייתה בת בית אצלה במשך מי יודע כמה זמן.

מה?!! הבן שלי לא מספיק טוב בשבילך?!!?! :lol:

כשאמצא בעזרת השם את זו שאחליט להציע לה נישואין,אעשה זאת ברומנטיות אך בצנעה,

לא פייר לבקש ממנה לעשות החלטה כזו כשאני לוחץ אותה עם הגב לקיר :wink:

כמו שכתבו כאן קודם, הצעות מהסוג הזה בדר"כ נעשות ע"י מי שבטוח בתשובה החיובית שיקבל,

או כמו שמישהי אמרה לי לפני כמה זמן -

"אני לא מכירה גבר שיציע נישואין לפני שהוא יודע שהתשובה שהוא יקבל היא כן"

אני אישית לא מסכים עם זה (אם זה לא באמת בהפתעה, מה הקטע?),

אך זה מעיד על כך שאצל הרבה זוגות צעירים היום,

הצעת הנישואין הפכה מהפתעה בה מציע אחד מבני הזוג לבלות את שארית חייהם יחדיו,

לטכס סמלי שמטרתו להצהיר בגלוי את שהשניים כבר החליטו מבעוד מועד.

הם כבר גרים יחדיו בדירה, החליטו שמאוד מתאים להם לבלות את שארית חייהם יחדיו,

והם כבר "משתעשעים" ברעיון להביא ילדים לעולם... "סתם מדברים" על דברים כמו תינוקות ומחויבות.

ואז מכשהאשה הגיבה בצורה חיובית לאותם גישושים ראשוניים, לאחר קבלת האישור הרעיוני,

הגבר יכול להרגיש חופשי לקחת את זה לשלב הבא :wink:

מאותו רגע, האישה חיכתה להצעת הנישואין.

היא לא ידעה מתי היא תהיה, אבל אני בטוח שמה שהפתיע אותה בנתב"ג לא היה עצם הצעת הנישואין

(שאמורה כאמור לחשוף את הרצון לחיים משותפים),אלא הדרך בה היא נעשתה.

אני מקווה שבבוא היום אצליח באמת להפתיע את זו שאציע לה נישואין,

אם היא "מצפה לפגיעה" והשאלה היחידה היא מתי ואיך זה הרבה פחות מאתגר :-)

נראה לי שאני אכרע ברך על שפת הים בשקיעה לאחר פיקניק רומנטי זוגי, או משהו בסגנון :-)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אני פשוט הצעתי בסלון של הבית, לבד שנינו, ביום ההולדת שלה.

 

אחר כך יצאנו לארוחה חגיגית עם סבא שלי ואשתו והודענו להם והתקשרנו להורים בסקייפ להודיע (כי אנחנו בחו"ל).

 

לפני שהצעתי שמתי מצלמת וידאו על השולחן ויש לי את הכל בוידאו, אם אני ארצה לראות את זה מתישהו.

 

הכי טוב, הכי זול והכי אמיתי.

פורסם
יש לי חבר שאמא שלו החזיקה רשימה כמה היא נתנה לכל אחת מהחתונות שהיא הלכה אליהם ואחרי שהבן שלה התחתן היא עברה על מי מהאורחים הביא כמה וניתקה קשרים עם כל מי שהביא פחות ממה שהיא שמה לבן/ בת שלהם גם אם אלה היו חברים של 30 שנה

אין פשוט אין על פולנים

 

עיראקיות עושות אותו דבר :lol:

 

והמהדרין מעלים זאת על אקסל כולל הצמדה מאז ועד להיום

 

אני פשוט הצעתי בסלון של הבית, לבד שנינו, ביום ההולדת שלה.

 

אחר כך יצאנו לארוחה חגיגית עם סבא שלי ואשתו והודענו להם והתקשרנו להורים בסקייפ להודיע (כי אנחנו בחו"ל).

 

לפני שהצעתי שמתי מצלמת וידאו על השולחן ויש לי את הכל בוידאו, אם אני ארצה לראות את זה מתישהו.

 

הכי טוב, הכי זול והכי אמיתי.

 

מזל טוב .

 

מתי הספקת?? :lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עיראקיות עושות אותו דבר :lol:

 

איזה אותו הדבר?

 

הן לא מנתקות סתם קשרים אלא יוצאות קודם למלחמת עולם.

 

ואפרופו עירקיות וחתונות, כשבן דוד שלי עמד להתחתן סבתא שלי שאלה אותו מה הכלה המיועד עושה וכשהוא אמר שהיא עובדת בבנק סבתא שלי הלכה למחרתץ לסניף כדי לבדוק שהיא באמת עובדת שם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...