Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם נהיגה ברכב ספורט פוגמת בהנאה מרכבים "פשוטים יותר"


ניקו פ.
שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

ברור שכשתעלה על כל רכב "שווה",לא משנה אם זה ספורט,יוקרה,וכו' אז אין ספק שאם אחרי זה תעלה על איזו מאזדה 3/טויוטה קורולה ודומיהם זה יהיה מעפן.

זה לא נכון. הכל תלוי במה הנהג מחפש ברכב ובקטגוריה.

אתה רוצה להגיד שלמשל בעל 205 GTI יתבאס לחזור לרכב שלו אחרי שנהג בלינקולן נביגייטור?

שבעל סופה משופרת יתבאס לחזור אליה אחרי שנהג בQ5?

רק בגלל שאלה רכבים יוקרתיים מפנקים וחזקים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

SLOWRIDE צודק,

 

סופה ו-Q5 אינם נמצאים באותה קטגוריה על אף "דמיון" במראה החיצוני, ו-205GTI ונביגטור לא דומים בכלום.

 

אותי למשל לא יבאס לנסוע ב-S קלאס חדשה ואז לחזור לרכב שלי כי אני לא מחפש ספינת פאר.

 

כן יבאס אותי לנהוג בפרארי ואז לחזור לרכב שלי כי אני מחפש ביצועים והתנהגות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן, אבל החיים לא כאלה אידאלים.

תאר לעצמך את הסיוט בלסוע בפרארי לעבודה, עם באמפרים בדרך, ועם בעיות חניה שלא לדבר על עוברי אורך שחייבים להתרשם...

פתאום יהיו מצבים שתתגעגע לעגלה שלך...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי 3 שעות של תקיפת כבישים עם מזראטי גראן קבריו ופרארי קליפורניה חזרתי לרכב שלי שלרוב מרגיש די נוקשה ובלי יותר מדי רינת מרכב, הפעם הוא הרגיש חסר כוח לחלוטין ורוכן כמו ספינה בים סוער.

 

מה? על הקליפורניה אני עוד מבין, אבל הגראן קבריו היא מהמכוניות הנוחות ביותר בהן נהגתי. היא אולי לא מאוד רוכנת אבל בטח לא מכונה לתקיפת פניות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא אולי לא מאוד רוכנת

זה המחלה שלהן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

my 2 cents:

לאחר נהיגה במשך שבועיים ב- BMW M3 במסלולים הכי מגניבים בהרי האלפים, היה לי קשה מאוד לחזור לנהוג באוטו שלי, למרות שמדובר באוטו עם היגוי מדהים (אלפא רומאו 159).

העניין הוא שביום יומיים הראשונים, פשוט נדהמתי מהעוצמה של ה-M3, ואחרי כמה ימים כבר התרגלתי לכח העצום הזה ולהנהגות הפנומנלית של האוטו, ולאחר נסיעה של אלפי קילומטרים כבר התרגלתי לאוטו והפך להיות משהו די רגיל. ה-SHOCK קרה כשחזרתי ארצה והרגשתי את ההבדל העצום בין שתי המכוניות מבחינת עוצמה.

 

אבל - נכון שאני מתגעגע לעוצמה ולגרגור המדהים של המנוע, אך אחרי ה-SHOCK הראשוני למדתי להעריך הרבה יותר את האוטו שלי, במיוחד מבחינת ההיגוי המצויין של ה-159. :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה? על הקליפורניה אני עוד מבין, אבל הגראן קבריו היא מהמכוניות הנוחות ביותר בהן נהגתי. היא אולי לא מאוד רוכנת אבל בטח לא מכונה לתקיפת פניות.

 

הגראן קבריו אכן נוחה והיא בהחלט לא המכונה האידיאלית לתקיפת פניות פחות בגלל זויות גלגול, יותר בגלל שהיא פשוט גדולה מדי.

יחד עם זאת, לפחות במצב S היא יכולה לתקוף כביש מאתגר במהירות גבוהה משמעותית מ-325 על מתליה העייפים.

 

 

לגבי נסיעה ביום יום בפרארי (SHAYY)- תתפלא אבל הפרארי של הדור הנוכחי כן יכולה לשמש כרכב יומיומי כי הן ממש לא נוראיות בנסיעה מנהלתית, כל עוד אתה לא נוסע לעבודה עם המנטינו על אחד המצבים הספורטיביים- אתה תקבל איכות נסיעה לא רעה, אמנם לא גיהוץ כמו S קלאס אבל ממש לא קרוב לקארטינג...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה העיקרית (בארץ לפחות) היא הדביקות שמכונית כזאת מייצרת.

בנסיעה, ברמזורים ובחניה, הסביבה אינה אדישה אליך. אני שונא את זה...זה נטל מבחינתי.

 

לפחות איך שאני רואה את זה, מכונית כזאת שייכת ל"חיים אחרים". כאלה שאיני שייך להם.

נהיגה בה, מן הסתם, עבורי, תהיה באירוע מיוחד. או במסלול או בארץ אחרת אגב טיול במקום עם נתונים שונים לחלוטין מכאן.

לכן, המעבר בחזרה לעגלה שלי אינו קשה. כי יחד עם אותו מעבר עוד הרבה דברים משתנים.

מן הסתם, השאלה הזאת לא הייתה מיועדת לאחד כמוני. מי שבשגרה שלו, ימי מסלול ונסיעות בכבישים מאתגרים...בהחלט יכול להרגיש החמצה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...