Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רשום שזה מתצוגה

 

אוקיי, עכשיו שמתי לב.. :oops:

 

עדיין מחיר טוב לא? בהנחה שהסט אכן במצב טוב - יש הבדל גדול בינו לבין הטמפו?

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

תראה לי הייבריד וזה סט מעולה לדעתי , הרבה יגידו כאן שהוא חייב תיבות , אני נהנה ממנו גם בלי

 

בקשר למחיר זה נשמע כמו מחיר טוב , הוא בטח לא עבד יותר מידי , והסט הזה הרבה יותר טוב מהטמפו

SCANSPEAK

פורסם

אתעלק על השרשור עם שאלה קטנה(אם זה בסדר.במקום לפתוח שרשור).

יש לי עדין זמן להתחרט(עד יום ראשון).

הזמנתי את הדוטק.שווה להשקיע את ההפרש ולקנות את ההייבריד?או שאין בניהם הבדל גדול?

פורסם
אם אתה לא מתכוון להשקיע בבידוד בדלות אז קח את הדוטק. ההיבריד נשמע לא משהו ללא בידוד

 

גם קליפורניה בום נשמע רע בדלת בלי בידוד.

אנשים צריכים להבין שתיבת תהודה מפח דקיק זה רמוק שנות אור מתיבה אידאלית. גם הרמקול היקר והטוב בעולם ישמע רע בלי בידוד, גם אם יתר מרכיבי המערכת יהיו סופר-דופר היי-אנד.

 

ההייבריד עדיפים על הדוטק בכל פרמטר, למעט אולי שהדוטק יסתפקו גם במגברים חלשים יותר (בתיאורייה, במילים אחרות יותר קל להגביר אותו). אם ההפרש לא משמעותי, נניח עד 200 שקלים, הייתי ממליץ על ההייבריד. אם ההפרש גדול יותר הייתי ממליץ לשקול. עדיין, הדוטק הוא סט שנשמע לא פחות ממצויין ביחס למחירו ואני תוהה איזה סט אם בכלל מתחרה בו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, האם הטמפו / דוטק נצילים מספיק ונותנים תפוקה נאה אף ללא מגבר?

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

מה גם שהבחור בדק בפומפה, שם היה סט מתצוגה למכירה במחיר זול , הסט הזה כבר לא מפורסם באתר.

סט של הייבריד מפורסם ב 1890 שקל.

דוקט (900) .

ויש את הוירטוס שהוא גדם חדש שנמצא אי שם בניהם (1300)

SCANSPEAK

פורסם
איתמר, האם הטמפו / דוטק נצילים מספיק ונותנים תפוקה נאה אף ללא מגבר?

 

מנסיוני הן הדוטק והן הטמפו יכולים לעבוד גם בלי מגבר חיצוני אם כי הספקם מוגבל, בעיקר בגלל שאין נקודת חיתוך תחתונה לוופרים ואז הם מתחילים "להפליץ" (קליפינג) גם בווליום בינוני.

אילייט והייבריד לעומתם כבר מחייבים מגבר חיצוני, קשה מאוד לרדיו-דיסק להגביר אותם בלי אחד כזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מתעלק על המחירים המוזרים...

באתר ''זול פה עודפים'' יש מגברים וסאבים שמחירם זול משמעותית ממחיר השוק.

האם מישהו התנסה איתם ויכול לתת חוות דעת?

http://www.zolpoodafim.com/

 

באמת מחירים מפתיעים!

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

יופי שהמחירים זולים , הציוד שמוצע שם לא משהו בכלל, תקנה ואחרי חודשיים תרצה להחליף ,ככה שהקניה הזו לא כ"כ כדאית

SCANSPEAK

×
×
  • תוכן חדש...