Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שכן - טעיתי בכתיבתי הקודמת, ואינני מתייחס לאוכלוסיית השמאל/ימין כולה, אלא רק לאוכלוסיה התל-אביבית שמעורבת בעולם התקשורת. אלה, עם כל הכבוד, פשוט מגעילים אותי, והם הסיבה שהשמאל גווע בארץ. וחבל, כי פעם היה שם למי להצביע - ואולי עוד יהיה (עבודה?).

גם אני סולד בצורה קשה מהתקשורת בארץ (או לפחות מחלק הארי שלה),

אותו חלק שבוחר להביא בצורה סלקטיבית רק את עמדתם שלהם -

וכל מי שלא חושב כמותם, נתקל באייטם לא חביב בעליל + צקצוק ועיקום גבה מבית מדרשה של יונית לוי \ תומך תורן אחר.

מנסים להציג מראית עין של תקשורת אובייקטיבית, בזמן שמצד האמת ההפך הגמור הוא הנכון.

אמנם,

עדיין מציקים לי הצעדים של ביבי,

גם אם נועדו כפי שכתבת קודם כדי "לבטח" את שליטתו של הימין בנקודות מפתח מסויימות,

אם הבנתי את כוונתך נכון כמובן.

גם אני מקווה שהעבודה במתכונת של שלי יחימוביץ' תתפוס תאוצה,

היא היחידה שנתפשת בעיני כמועמדת ראויה אפשרית לקול שלי בקלפי.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
הכל עניין של מידה ושל רעש שהתקשורת עושה ביחס לארוע.

בקרב עמי אני חי, ואני רואה את העמדות של הורים לילדים, כולל לילדים בוגרים, בסביבתי הקרובה. אני גם רואה ושומע את העמדות שמעבירים המורים במוסדות החינוך.

מה שכן - טעיתי בכתיבתי הקודמת, ואינני מתייחס לאוכלוסיית השמאל/ימין כולה, אלא רק לאוכלוסיה התל-אביבית שמעורבת בעולם התקשורת. אלה, עם כל הכבוד, פשוט מגעילים אותי, והם הסיבה שהשמאל גווע בארץ. וחבל, כי פעם היה שם למי להצביע - ואולי עוד יהיה (עבודה?).

 

מזל שרוב השמאלנים לא עובדים בגופי התקשורת או גרים בתל אביב :)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

ברמת העיקרון, כל ראש ממשלה באשר הוא תמיד ישיג רוב בממשלה בכל נושא שיחפוץ בו, ובזה אין חדש.

כל השינוי הוא בכך שניתן לבצע הצבעה טלפונית במקום הגעה פיזית, לא ניוז גדול.

אגב, יודע דבר (אמין מאד) סיפר לי שבהצבעה על מלחמת לבנון הראשונה השרים הצביעו לאחר שקיבלו תדריך במפות לא נכונות..

ולפעולות כמו תקיפה באירן, נניח, מספיק רוב בקבינט, ושם לראש הממשלה תמיד יהיה רוב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לכן אמרתי - זו ספינולוגיה של ידיעות, שיעשה הכל להפיל את הממשלה. אפשר לחשוב שנוני מכר בחסר מניות של ביבי לפני הבחירות...

בסופו של דבר, זה פוגע בשמאל ה"שפוי" שמתוייג ביחד עם השמאל הקיצוני והאינטרסנטי, שבז לכל דבר אחר במקום לקיים עימו דיאלוג או לכבדו על אף השוני בתפיסת החיים. לא שאין אינטרסים במקומות אחרים, רק אין להם במה כזו בבעלותם (לפחות לא היתה בעיתונות הכתובה, ועדיין אין במשודרת).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא צריך שום חוקים חדשים. הקיימים , המקובלים גם במדינות הכי מתוקנות ואפילו על אהרון ברק - מספיקים.

למשל - סיוע לאויב בעת מלחמה (הפסקת אש זה עדיין מלחמה ) - עונש מוות.

צריך רק מנהיג כמו שמתחיל להצטייר מוחמד מורסי.לא כמו שחשבנו על מוברק.

וכמו שאמר יצחק רבין "בלי ובלי " - רק כך.

×
×
  • תוכן חדש...