Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי התלבטות בין משחת נחושת שעד כמה שאני יודע זאת המשחה הטובה ביותר ליישום זה

אבל יקר מאוד יחסית, לבין גריז גרפיט שעולה חצי מחיר אבל לפי מה שהבנתי לא עמיד מספיק לטמפרטורה הזאת.

בנוסף יש כל מיני "משחות לחום גבוהה" מבוססות על חומרים שונים בינהם מולבידן שגם כן זולות יותר מגריז נחושת.

 

האם גריז נחושת זאת האופציה היחידית ליישום זה?

 

חוץ מזה אני גר בקריית טבעון ומצאתי מקום אחד בלבד שהוא לא ממש קרוב אלי שמוכר את המשחה בצורה קימעונית, במחיר לדעתי ממש גבוהה זה בחנות ציוד לאופנועים שניקראת מוטו-דיפו, חפשו בגוגול מוטודיפו גריז נחושת.

 

 

האם אתם מכירים מקומות נוספים שאפשר לרכוש את המשחה? אולי מחיר נמוך יותר?

פורסם

נכון מאוד מרק עשר (של אוסם?) . יש על הפלגים ציפוי מיוחד על התבריג כדי למנוע קורוזיה עקב מגע בין שתי מתכות שונות!

פורסם

אני מבין.

 

אז זה נכון לגבי כל המצתים? וראשי המנוע?

 

(מצת NGK)?

 

לפי מה שהבנתי גריז נחושת גם אוטם טוב, האם אין תועלת באטימה טובה יותר באזור התבריג?

או שאולי האטימה הקיימת מספיקה?

×
×
  • תוכן חדש...