Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליסינג - רנו פלואנס TD או פורד פוקוס סדאן?


pipinoadar
שימו לב! השרשור הזה בן 4149 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

לצערי הרב התוכניות שלי לגבי פוקוס סטיישן לא ייצאו לפועל(בעיית מלאי) ולכן הציעו לי לקחת פוקוס סאדן/האצ' או פלואנס TD אוט'

כיום אני נוסע על פורטה 2011 ובגדול די מרוצה מהביצועים אם כי האחיזה ממש בדיחה ברכב זה(עברתי לקיה ממגאן אוט' 2008)

הסיבה להחלפת הרכב הינה מצוקת מקום וצפיפות יתר.

כאשר הוצע לי פוקוס סטיישן לא הייתה התלבטות כלל-הסטיישן לקחה "ביי פאר" אך כעת משמוצע לי דגם הסדאן הקלפים נטרפו ואני עומד בפני דילמה רצינית.יש לציין כי רמת האבזור בפלואנס מספקת אותי ואני ממש לא רודף גאג'טים.

הרתיעה שלי היא יותר מכיוון הביצועים.עשיתי סיבוב על הפלואנס והיה לי נדמה כי היא לא מיישרת קו עם הנתונים המוצהרים על הנייר.

לעומת זאת הגיר של הפלואנס הרגיש לי יותר נעים מהגיר של הפוקוס.

יש באפשרותי להשאר עם הקיה במידה ואבחר אך בשל שינויי המיסוי משנה הבאה הציעו לי לבצע החלפה ובכך להתקדם מבלי לחטוף מכה נוספת בתלוש.

 

אשמח לעצתכם במה אתם הייתם בוחרים.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אם אתה לא מתעניין בצעצועים אז הפלואנס עדיפה גם על דגם הסטיישן של הפורד, נכון שהשימושיות פחותה בגלל חוסר היכולת לקבל משטח הטענה גדול מאחור אבל בתא המטען יש לא מעט מקום ואופניים אפשר לשנע עם מתקן על הבגאז', למוצרי חשמל שסטיישן תבלע בקלות תצטרך הובלה.

מבחינת ביצועים וזמינות כוח פלואנס אמורה להיות עדיפה בזכות מומנט גדול יותר וכוחות סוס שזמינים בסל"ד הרבה יותר נמוך, בשילוב עם גיר רובוטי צבירת המהירות בעיקר בתאוצות ביניים מפתיעה מאוד ביחס למשפחתית בנזין ממוצעת, בעיקר כזו עם גיר אוטומטי רגיל.

המרווח במושב האחורי עדיף בפלואנס ובכלל תא הנוסעים מרווח יותר והנוחות לדעתי עדיפה.

 

אגב אם אתה הולך על הפלואנס אז רוב הסיכויים שב-2013 היא תתייקר בכמה אלפי שקלים טובים בגלל עדכון המיסוי הירוק.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההכוונה חברים,הנטייה שלי היא לכיוון הפלואנס אך אחד הקולגות אשר בחר בה מסר כי במהירויות נמוכות כאשר הוא נזקק בדחיפות להאצה פתאומית ההשתהות של הטורבו פשוט אכזבה אותו וגרמה לו להתחרט על הבחירה המוגדשת.בינתיים יש לי קצת זמן עוד לבדוק הנושא,נראה לי שאבקש ממנו סיבוב נוסף על הצרפתייה הטורקיה...

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק גם את האסטרה, המושב האחורי מחולק יותר טוב מהפוקוס למרות ששתיהן בערך 1.82 מ' רוחב היה לי הרבה יותר מרווח באופל. ה 1600 סטיישן מאיצה לא רע, לא כמו ה 1400 הגודשת שלהם אבל בסדר. האסטרה סטיישן מגיעה עם תא מטען עצום. אם האופל לא אופציה, אז לדעתי פחות או יותר באותו מחיר כמו הדיזל אתה יכול לקבל את הפלואנס 2 ליטר, ואז אתה נוסע על מכלולים של ניסן עם גיר רציף 6 הילוכים שמגיב מצויין, ואפילו יותר מזה (המרכב של הפלואנס שוקל פחות מהקשקאי).

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו קודמי הפלוס הרבה יותר נוחה ולרווחת ואם מדובר על המובחרת אז פרט למראה מתכהה אוטומטית יש בה הכל.

 

לא יצא לי לבלות הרבה עם הדיל אבל יש לי את ה 2 ליטר והיא מעולה הן מבחינת ביצועים והן מבחינת נוחות. יש לי בעבודה גם פוקוס סטיישן והפלואנס לוקחת בהכל פרט לכושר העמסה .

 

ה 2 ליטר גם שקטה מהפוקוס. לפוקוס יש יתרון של שלדה והגה עדיפים מבחינת תחושה אבל ההגה של הפלואנס יותר נוח בתנועה עירונית.

אולמרט צדק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההכוונה חברים,הנטייה שלי היא לכיוון הפלואנס אך אחד הקולגות אשר בחר בה מסר כי במהירויות נמוכות כאשר הוא נזקק בדחיפות להאצה פתאומית ההשתהות של הטורבו פשוט אכזבה אותו וגרמה לו להתחרט על הבחירה המוגדשת.בינתיים יש לי קצת זמן עוד לבדוק הנושא,נראה לי שאבקש ממנו סיבוב נוסף על הצרפתייה הטורקיה...

 

אני חושב שהוא מתכוון יותר לתיבה שאולי משתהה מעט בהורדת הילוכים, השהיית הטורבו ברכבים המודרניים היא עניין של שניות בודדות ואמנם מורגשת אבל בעיקר בקולו של המנוע ולא ממש משפיעה על זמינת הביצועים. השהיית טורבו מחושית בימינו ניתן למצוא בעיקר ברכבי עבודה גדולים וכבדים וגם שם היא הולכת ונעלמת.

בכל מקרה במצבים שהתיבה קצת מתלבטת יש תפעול ידני שמעניק שליטה לנהג ותגובה מיידית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

לצערי הרב התוכניות שלי לגבי פוקוס סטיישן לא ייצאו לפועל(בעיית מלאי) ולכן הציעו לי לקחת פוקוס סאדן/האצ' או פלואנס TD אוט'

כיום אני נוסע על פורטה 2011 ובגדול די מרוצה מהביצועים אם כי האחיזה ממש בדיחה ברכב זה(עברתי לקיה ממגאן אוט' 2008)

הסיבה להחלפת הרכב הינה מצוקת מקום וצפיפות יתר.

כאשר הוצע לי פוקוס סטיישן לא הייתה התלבטות כלל-הסטיישן לקחה "ביי פאר" אך כעת משמוצע לי דגם הסדאן הקלפים נטרפו ואני עומד בפני דילמה רצינית.יש לציין כי רמת האבזור בפלואנס מספקת אותי ואני ממש לא רודף גאג'טים.

הרתיעה שלי היא יותר מכיוון הביצועים.עשיתי סיבוב על הפלואנס והיה לי נדמה כי היא לא מיישרת קו עם הנתונים המוצהרים על הנייר.

לעומת זאת הגיר של הפלואנס הרגיש לי יותר נעים מהגיר של הפוקוס.

יש באפשרותי להשאר עם הקיה במידה ואבחר אך בשל שינויי המיסוי משנה הבאה הציעו לי לבצע החלפה ובכך להתקדם מבלי לחטוף מכה נוספת בתלוש.

 

אשמח לעצתכם במה אתם הייתם בוחרים.

 

תומר

 

היי,

ספציפית פוקוס סדאן או האצ׳בק - לך על ההאצ׳בק. היא יפה יותר לטעמי.

בהשוואה לפלואנס - הפלואנס מרווחת יותר וחסכונית יותר בדלק, אך לטעמי פחות טובה.

הפוקוס לדעתי מהנה יותר לנהיגה, אבל זה עניין של טעם אישי.

 

גיל מאוויס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

לצערי הרב התוכניות שלי לגבי פוקוס סטיישן לא ייצאו לפועל(בעיית מלאי) ולכן הציעו לי לקחת פוקוס סאדן/האצ' או פלואנס TD אוט'

כיום אני נוסע על פורטה 2011 ובגדול די מרוצה מהביצועים אם כי האחיזה ממש בדיחה ברכב זה(עברתי לקיה ממגאן אוט' 2008)

הסיבה להחלפת הרכב הינה מצוקת מקום וצפיפות יתר.

כאשר הוצע לי פוקוס סטיישן לא הייתה התלבטות כלל-הסטיישן לקחה "ביי פאר" אך כעת משמוצע לי דגם הסדאן הקלפים נטרפו ואני עומד בפני דילמה רצינית.יש לציין כי רמת האבזור בפלואנס מספקת אותי ואני ממש לא רודף גאג'טים.

הרתיעה שלי היא יותר מכיוון הביצועים.עשיתי סיבוב על הפלואנס והיה לי נדמה כי היא לא מיישרת קו עם הנתונים המוצהרים על הנייר.

לעומת זאת הגיר של הפלואנס הרגיש לי יותר נעים מהגיר של הפוקוס.

יש באפשרותי להשאר עם הקיה במידה ואבחר אך בשל שינויי המיסוי משנה הבאה הציעו לי לבצע החלפה ובכך להתקדם מבלי לחטוף מכה נוספת בתלוש.

 

אשמח לעצתכם במה אתם הייתם בוחרים.

 

תומר

 

 

שלום תומר ,

 

בתור מישהו שגם הוצא לו להחליף או לפורד פוקוס או לרנו פלואנס דיזל בחרתי בפוקוס (ולפי דעתי הבחירה לא טובה).

כיום יש אני אחרי 10000 ק"מ בפוקוס (האצ'בק) ואני יכול לומר שמבחינת נוחות היא לא משהו :

לי אישית מפריע נוחות הנסיעה בתוך העיר ובעיקר בפקקים (הגורם העיקרי לכך הוא הגיר הרובוטי שלפעמים הוא חסר רסן),

מבחינת אחיזת כביש היא בסדר (ותודה ל-ESP ) , הדור הקודם של הפוקוס היה בעל אחיזה טובה יותר (לפי דעתי כן) .

 

לגבי הפלואנס יצא לי לנהוג באחת כזאת 1600 בנזין (בכללי אותו רכב חוץ מהמנוע :-) ) לגבי ביצועים אני לא יכול להגיד אבל מבחינת נוחות מדובר ברכב נוח ונינוח בעל מרווח גדול (לא צפוף כמו הפוקוס ) המושבים שלו נוחים מאוד .

ההגה קל מדי ולא מתקשר בפלואנס , הביצועי המנוע לא הכי הכי .

 

לפלואנס יש יתרונות רבים על הפוקוס :

- מרחב ענק

- נוחות נסיעה גם בעיר וגם בבין עירוני עדיפה.

- יותר חסכוני בדלק (לי הפוקוס אוכלת 10.5 ק"מ\ליטר ).

- הבגאז' בפלואנס פשוט ענק .

- הגיר הרובוטי של הפוקוס.

 

הפלוסים בפוקוס הם:

- הגה יותר טוב ממה שיש בפלואנס (אבל לא מתקרב לפוקוס דור קודם).

- טיפה יותר מהירה (בהשוואה ל-1600 בנזין).

- אחיזת כביש עדיפה על הפלואנס (לא בהרבה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשווה את הפלואנס דיזל ל1.6 בנזין. ההבדל הוא עצום והדיזל לוקח בכל פרמטר. אני הייתי בוחר בפלואנס, יש לנו אחד גם מליסינג במשפחה שקוצר שבחים (הרנו הגיע אחרי מאזדה 3 ופוקוס שניהם דור קודם).

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או אה איך שאתם מקשים עליי...

כל נושא ההחלפה התחיל בגלל מצוקת מקום,פשוט נמאס לי להעמיס את האפניים של הילדה בתא המטען כאשר הוא מעט פתוח ותפוס על שאקלים...

גיל,ההצ' קטנה לי משמעותית ולדעתי עם טיפה דברים בתא המטען והעגלה של הילד לא תכנס כלל וכלל.

אמנם אני לא רוצה להשמע מגעיל אבל נושא צריכת הדלק אינו לוקח חלק בבחירה בין הרכבים(אני נוסע המון במסגרת העבודה ודווקא בסופ"ש לא משתולל עם הנסועה)

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הקולגות אשר בחר בה מסר כי במהירויות נמוכות כאשר הוא נזקק בדחיפות להאצה פתאומית ההשתהות של הטורבו פשוט אכזבה אותו וגרמה לו להתחרט על הבחירה המוגדשת.

 

אני מת על אלה שאין הם מושג על מה הם מדברים. "ההשהייה של הטורבו". אה-אה.

 

אני לא רואה כאן איפה השאלה ועל מה ההתלבטות, הפלואנס מנצחת כאן בנוק-אווט.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4149 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...