Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין פג תוקף לצמיג

אין צורך להחליף שני צמיגים על סרן, רק אם אחד מהם ממש ישן.

אפשר לנסוע 150K ק"מ על צמיג.

 

זה מה ששמעתי עד עכשיו.

 

וכדאי לשים את הצמיגים החדשים על הסרן האחורי?!

אני דווקא הייתי שם קדימה, אחיזה יותר טובה, משקל יותר גדול וכו...

 

דרך אגב, הנושא של לאן מתקינים גלגלים חדשים באמת מעניין אותי, זאת שאלה.

עד עכשיו תמיד התקנתי רביעיות, אז לא יצא לי להתעמק בזה

פורסם

בדיוק נכנסתי לפורום כדי לראות אם פתחו שרשור על התוכנית.

שני דברים שלא היו מובנים לי מ'המומחה' בתוכנית:

א. צמיג פג תוקף אחרי 10 שנים :?

ב. יכול להיות על אותו סרן צמיג ישן וצמיג חדש.

או יותר מזה, יכול להיות שני צמיגים שונים לגמרי על אותו סרן.

מישהו יכול להאיר על הנושא?

**עריכה**

הקדימו אותי

פורסם

צמיגי אוזן יצאו סופר נוכלים :evil:

 

נזק של 4800ש''ח על כלום!

 

וכל הכבוד ליואב הצדיק מצמיגיית עמיאל

 

531247_423937870990361_945204402_n.jpg

 

וליעקב הצדיק מצמיגיית אבו אמיר

 

576116_423945700989578_726593871_n.jpg

פורסם

וואו , מה שהוא עשה לה בצמיגי אוזן עם הקטע שהחליף לה את הג'אנטים פשוט הרג אותי , שם לה ג'אנט 5 ברגים במקום 4 ועוד לא במידה שלה !

Miata ND2

 

פורסם
צמיגי אוזן יצאו סופר נוכלים :evil:

 

נזק של 4800ש''ח על כלום!

זו נוכלות שגובלת בפלילים, פשוטו כמשמעו.

לצמיגי עמיאל באמת מגיעה מילה טובה, מניסיון אישי שלי.

בסיכומו של עיניין, בעלי מקצוע ישרים רק מרוויחים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

וכדאי לשים את הצמיגים החדשים על הסרן האחורי?!

אני דווקא הייתי שם קדימה, אחיזה יותר טובה, משקל יותר גדול וכו...

 

צמיגים חדשים תמיד מאחור!

הסיבה - אם צמיג מתפוצץ חלילה, בגלגלים הקדמיים יש לך הגה, מאחור צריך להיות מאד מיומן כדי לא לאבד שליטה ולעוף לתעלה שבצידי הדרך (או חלילה לעבור לנתיב הנגדי...)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
צמיגים חדשים תמיד מאחור!

הסיבה - אם צמיג מתפוצץ חלילה, בגלגלים הקדמיים יש לך הגה, מאחור צריך להיות מאד מיומן כדי לא לאבד שליטה ולעוף לתעלה שבצידי הדרך (או חלילה לעבור לנתיב הנגדי...)

 

סבבה תודה.

פורסם

א. אין פג תוקף לצמיג

ב. אין צורך להחליף שני צמיגים על סרן, רק אם אחד מהם ממש ישן.

ג. אפשר לנסוע 150K ק"מ על צמיג.

ד. וכדאי לשים את הצמיגים החדשים על הסרן האחורי?! אני דווקא הייתי שם קדימה, אחיזה יותר טובה, משקל יותר גדול וכו...דרך אגב, הנושא של לאן מתקינים גלגלים חדשים באמת מעניין אותי, זאת שאלה. עד עכשיו תמיד התקנתי רביעיות, אז לא יצא לי להתעמק בזה.

 

א. יש פג תוקף לצמיג, אבל! כאשר צמיגאי (פנצ'רמאכער) מתייחס לתוקף של צמיג, הוא מדבר על צמיג שפג תוקפו כי הוא יבש עד כדי כך שהוא בסכנת התפוצצות! במלים אחרות: הוא מסתכל על הצמיג כרכיב מכני נטו. לעומת זאת, נהג מחפש בצמיג משהו מעבר: בעיקר אנחנו מחפשים בצמיג שתהיה לו אחיזה גבוהה ויוכל לעצור אותנו מהר ככל הניתן בבלימת פתע (אם נזדקק לה) ולכן מבחינתנו, פג תוקף של צמיג זה ארבע שנים של חיי מדף מקסימום!

 

ב. בהחלט צריך, אלא אם כן ההבדל בין שני הצמיגים הוא ממש קטן, כלומר שני צמיגים זהים שההבדל ביניהם הוא פחות מ-10 אלפים או שנה.

 

ג. ראה תשובתי ב-א'. מבחינת הצמיגאי, הצמיג טוב כל עוד הוא שלם. מבחינתנו, הצמיג צריך גם לתפקד כמו שצריך ולכן מבחינתנו, צמיג נוסע עד 80 אלף קילומטרים וגם זה במקרה הכי טוב! בפועל, רוב הצמיגים אצל רוב הנהגים - זקוקים להחלפה אחת ל-60 אלף או שלוש שנים ולפעמים גם לפני כן.

 

ד. גם כאן, ראוי להקפיד ולהימנע מפשרה אלא לעשות מה שאתה עשית: להשים את הצמיגים הטובים - על כל ארבעת הגלגלים! צמיגים טובים מאחור - יציבות טובה אבל בעיות בלימה (!) והיגוי. צמיגים טובים מלפנים: בלימה טובה אך בעיות יציבות קשות. לכן, כאשר מדובר בצמיגים עם פער של יותר משנה וחצי או 30 אלף - יש להחליף את כל הרביעיה!

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

מה שאני מרגיש מהכתבה הזאת שהישראלי הממוצע יגיד לעצמו עכשיו:

 

א. אז מה אם הצמיג אצלי בן 5+, עברתי טסט אז הוא בטח בסדר

ב. כשיגיע לפאנצ'רמכר וזה ימליץ לו על שני צמיגים, דוד(שם בדוי) יגיד לו, למה אתה משקר, ראיתי יצאת צדיק שצריך להחליף רק אחד.

ג. איזה קטע, כבר עברתי 100K והצמיגים עדין מחזיקים... מה חשבתי ב א? אהה סבבה.

 

אין פה קשר לצמיגאי, פשוט נראה לי כמו העברת מסר מאוד לא טובה לאזרח הממוצע

פורסם

כן, אתה צודק. אבל מבחינתו כאיש מקצוע - הוא צודק, כי אלו הקריטריונים שמגדירים צמיג "תקין" מבחינתו. ההמלצות לגבי החלפת צמיג אחת לשלוש שנים או 60 אלף מתאימות יותר למדריך נהיגה מתקדמת או מורה נהיגה, עכשיו רק צריך לחכות שהכט יעשה תכנית עליהם...

 

אבל כן, צמיג בן חמש או עם 100 אלף קילומטרים הוא סכנת נפשות כי הוא מקשה מאוד לעצור במרחקים סבירים במצב של בלימת חירום.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...