Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאשימים את בתי הספר... נו בטח, חייבים להאשים מישהו.

 

שיתחילו לשלם משכורות נורמליות ותראה איזה יופי יהיו עובדים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מאשימים את בתי הספר... נו בטח, חייבים להאשים מישהו.

 

שיתחילו לשלם משכורות נורמליות ותראה איזה יופי יהיו עובדים.

 

איציק

 

נכון, זה משתלם להיות מכונאי כשאתה בעל המוסך, אחרת זה עבדות.

מוסכים לא מתנהלים כמו חברות גדולות

פורסם
מאשימים את בתי הספר... נו בטח, חייבים להאשים מישהו.

 

שיתחילו לשלם משכורות נורמליות ותראה איזה יופי יהיו עובדים.

 

איציק

 

 

איציק, כמה משלמים בענף ומה זה משכורות נורמליות?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

פועל סיני בענף הבניה מרויח המון המון כסף, למה ישראלים לא באים לעבוד בזה?

 

לדעתי זה גם המקרה כאן,

 

אנשים לא מוכנים לעבוד.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

נמאס לי כבר לפתוח את הדיון הזה.

 

אתם חושבים שבענף הבניה מרוויחים הרבה? אז למה לעזאזל אתם לא עובדים שם?

 

אתם נהנים להמשיך לעבוד בשכר נמוך?

אתם נהנים לראות אנשים אחרים מתעשרים בזמן שאתם מפספסים את הכסף הגדול?

אתם באמת חושבים שאם מציעים לצעיר יוצא צבא משכורת בת חמש ספרות הוא יגיד לה לא?

 

לכו, תבדקו, תחזרו עם תובנות חדשות. השכר בענף הבניה לעובד זוטר הוא זעום. קטן. פצפון. ובטח שלא שווה את הסיכון הכרוך בעבודה ואת ההשלכות הבריאותיות לטווח הארוך.

 

ואל תתן לי דוגמא אחת או שתיים - אני גם מכיר ירקן שנוסע ב-X5. אתה לא מסיק מכאן שכל הירקנים יושבים על תלים של כסף, נכון?

פורסם

בואו נדבר תכלס, הכל עיניין של כסף ותנאים.

 

אם אני לומד הנדסאי מכונות, למה שאני יבחר התמחות ברכב ויכנ למוסך, יקרע את התחת, יעבוד בגשם ובשרב ויקבל משכורת נמוכה יחסית לעומת אם הייתי הולך לעבוד בחברה גדולה+תנאים?

קובי

פורסם
איציק, כמה משלמים בענף ומה זה משכורות נורמליות?

 

משלמים ממוצע של 6 נטו, זה כלום לעבודה הזו. ה"טובים" באמת מרוויחים טיפה יותר (7 נטו).

לדעתי זו בדיחה עצובה מאוד על חשבון אנשים שבאמת קורעים את התחת בעבודה הזו.

לא מדובר בעבודה נקיה, ובטח שלא קלה (תרתי משמע). היום גם זקוקים למוח ולא רק לידיים עובדות וזה צריך לבוא לידי ביטוי בכסף.

 

אבל אין מה לעשות, מדינת מיסים מזורגגת שעושקת הן את בעלי העסקים והן את העובדים.

 

לדעתי: שידברו 7-8 לפועל שעושה את העבודה טוב ו 8-9 נקי לעובדים יותר משובחים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש לא מעט אמת בתלונות על מערכת החינוך - כבר די הרבה שנים יש מגמה של הזנחת המגמות המקצועיות לטובת "בגרות לכל" - וסופו של דבר אנשים שמתאימים למלאכת כפיים יוצאים קרחים מכאן ומכאן.

הסיבות די ברורות - האחת היא סיסמאות של שוויוניות, אבל הרי בני האדם אינם שוים, לכל אחד יכולות שונות, והאחרת היא תקציבית - סדנאות ומעבדות הן עניין יקר להקמה ולאחזקה, הרבה יותר קל להחזיק כמה שולחנות, כסאות ולוח עם גירים, או לכל היותר מעבדת מחשבים שכנראה די קל לרכוש מתרומות. אחר כך מתלוננים שאין מכונאים או פחחים או חרטים או בעלי כל מקצוע שדורש זריזות ידיים עם פחות או יותר כוח מחשבה.

בתי ספר מקצועיים, כדוגמת בסמ"ת, שהיו פאר מערכת החינוך נדחקו לשוליים והדרדרו לקליטת אוכלוסיות חלשות בלבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שיעבירו את "העבודה המועדפת" מתחנות דלק למוסכי רכב. זה הרבה יותר הגיוני שחיילים משוחררים שלמדו לתעודת הנדסאי יעבדו במוסך מאשר בתחנת דלק.

פורסם

אחלה רעיון לגבי עבודה מעודפת.

 

למדתי שנתיים במכללה מכונאות וחשמל אופנועים.

 

אני מת לעבוד בזה. מת! אבל גם פה וגם בארץ לא משלמים מספיק לטעמי ואני משאיר את האופנועים כתחביב

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
יש לא מעט אמת בתלונות על מערכת החינוך - כבר די הרבה שנים יש מגמה של הזנחת המגמות המקצועיות לטובת "בגרות לכל" - וסופו של דבר אנשים שמתאימים למלאכת כפיים יוצאים קרחים מכאן ומכאן.

הסיבות די ברורות - האחת היא סיסמאות של שוויוניות, אבל הרי בני האדם אינם שוים, לכל אחד יכולות שונות, והאחרת היא תקציבית - סדנאות ומעבדות הן עניין יקר להקמה ולאחזקה, הרבה יותר קל להחזיק כמה שולחנות, כסאות ולוח עם גירים, או לכל היותר מעבדת מחשבים שכנראה די קל לרכוש מתרומות. אחר כך מתלוננים שאין מכונאים או פחחים או חרטים או בעלי כל מקצוע שדורש זריזות ידיים עם פחות או יותר כוח מחשבה.

בתי ספר מקצועיים, כדוגמת בסמ"ת, שהיו פאר מערכת החינוך נדחקו לשוליים והדרדרו לקליטת אוכלוסיות חלשות בלבד.

 

אני רציתי לרשום ב-ד-י-ו-ק אותו דבר אחד לאחד. מסכים מפה עד להודעה חדשה.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
אחלה רעיון לגבי עבודה מעודפת.

 

למדתי שנתיים במכללה מכונאות וחשמל אופנועים.

 

אני מת לעבוד בזה. מת! אבל גם פה וגם בארץ לא משלמים מספיק לטעמי ואני משאיר את האופנועים כתחביב

 

מבין אותך, הלכתי למוסך גדול לפני כ 6 שנים לחפש עבודה כמכונאי מתחיל עם נסיון לא מועט,

בעל המוסך הציע לי שכר של 14 ש"ח לשעה...כן אתה רואה נכון 14 ש"ח , הרבה פחות משכר מינימום.

פורסם
משלמים ממוצע של 6 נטו, זה כלום לעבודה הזו. ה"טובים" באמת מרוויחים טיפה יותר (7 נטו).

לדעתי זו בדיחה עצובה מאוד על חשבון אנשים שבאמת קורעים את התחת בעבודה הזו.

לא מדובר בעבודה נקיה, ובטח שלא קלה (תרתי משמע). היום גם זקוקים למוח ולא רק לידיים עובדות וזה צריך לבוא לידי ביטוי בכסף.

 

אבל אין מה לעשות, מדינת מיסים מזורגגת שעושקת הן את בעלי העסקים והן את העובדים.

 

לדעתי: שידברו 7-8 לפועל שעושה את העבודה טוב ו 8-9 נקי לעובדים יותר משובחים.

 

איציק

משכורת התחלתית של 6-7 "נקי" בחודש זה לא רע בכלל.

בבנקים משלמים שכר מינימום הרבה שנים לעובדים מתחילים, כנ"ל גם בחברת חשמל וברשויות המקומיות.

מדינת ישראל הזניחה במודע את החינוך הטכנולוגי, וכתוצאה מכך נוצר מחסור בבעלי מקצוע בענפים רבים - רתכים, מסגרים, מכונאים ,פחחים וכדומה.

אבל מצד שני גם בעלי העסקים לא מרוויחים מספיק כדי לשלם משכורות ראויות באמת, וזו הבעיה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
משכורת התחלתית של 6-7 "נקי" בחודש זה לא רע בכלל.

 

הוא אמר ממוצעת, לא התחלתית. לגבי ההתחלתית, מישהו ציין פה שהציעו לו 14 ש"ח לשעה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...