Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, לצערי התבלבלתי מכל התגובות פה וחבל מאוד שאני רץ לקנות,לפרק או לנסות

קומבינות למינהן,הכי בריא לדעתי מחר אני בחופש מהעבודה אני ילך למוסך ויתן להם לבדוק

את הרכב ולעשות זאת בצורה הכי טובה והכי בריאה בלי קיצורי דרך.

 

תודה לכולם

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגעת להחלטה נבונה,

במוסך לא יחליפו לך כל חלק עד לפתרון הבעיה, אלה יבצעו אנליזה של הבעיה בצורה טובה יותר,

וישתדלו להחליף\לתקן את החלק הנכון.

אולי ייקחו לך פי 2 יותר, אבל לפחות לא תתרוצץ ותחליף אינסוף חלפים.

 

שי.

פורסם

בלי לזלזול באף אחד אבל זה באמת הסיבה שפעם ב.....אני נכנס לפה

כל אחד אומר לי משהו אחר אבל מצד שני הם גם צודקים כי אף אחד

לא ראה את הרכב או בדק אותו מקרוב למרות הרצון הטוב פה של חברי הפורום

אז במקום לנסות לעשות קומבינות בסוף זה נגמר במוסך ,אני ילך למוסך וזהו הכי בריא אין ברירה אחרת.

פורסם

דווקא עושה רושם של תרמוסטט תקול שלא ניפתח עד הסוף!

ולכן עם מזגן קשה לו לקרר.

על כל מקרה על מנת לאבחן פריצה בראש מנוע בדוק שמן מנוע וגם שמן גיר - אם הצבע צלול ולא עכור או סימנים לטחינה על פניו זה בסדר, אני מקווה בשבילך שלא הלך הראש כי קרה לי מקרה דומה שלא שמו לב לחום מנוע והלך הראש. אם זה המצב אז תכין בוחטה!

 

גש למוסך להחליף תרמוסטט על הדרך בדיקה מקיפה של מערכת קירור- רדיאטור וונטה וגם תחליף את הצינורות על הדרך וכמובן מי קירור נורמליים.

 

בהצלחה

פורסם

הבעיה שלך היא שאתה שואל, מקבל תשובות, ולא מנסה לסנן מה מהן אומרות לך "צריך לבדוק 1-2-3" וחושב שכולם אומרים לך "לך תחליף את כל המנוע, כל מערכת הקירור וכל שאר הדברים".

 

אמרתי לך דבר פשוט - פריצה של מים בצינור לדעתי נגרמה בגלל רדיאטור סתום. בכל מקרה - אם השתמשת במי ברז - כנראה שהוא סתום. צריך לבדוק.

אמרתי לך שצריך להחליף שמן ופילטר - כי זה מה שעושים כשמנוע מתחמם.

אמרו לך לבדוק תרמוסטט - כי מנוע שעובד ללא תרמוסטט לא עובד נכון.

 

אף אחד לא ירד עליך. בסה"כ העיר שמי שחוסך על חלקים תקולים כנראה שאם לא היום אז מחר המנוע יעבור תקלה קריטית אחרת, וימות. אני מסכים עם הגישה.

 

ואם נראה לך שכשתגיע למוסך ישבו על האוטו שעה ויתחילו לחפש מה לא בסדר ויבנו תמונת מצב של המערכת אתה טועה.

יחליפו מה שמקולקל היום כדי שבבוא היום תהיה להם עבודה מחר.

זה נכון לחלק גדול מהמוסכים.

 

אתה במקום לנצל ידע והבנה שמוסרים לך בפורום גם מתלונן שמה שאומרים לך פה זה "קומבינות".

 

אם תבדוק את כ-ל מה שהעלו המגיבים בפורום - תפתור את הבעיה תוך יום אחד.

תתקן רק דבר אחד בלי לבדוק אם יש תקלה בשני, בלי לבדוק מה מצב הקורוזיה - אתה תתקן נזילה היום, משאבת מים מחר, רדיאטור ביום שלישי וצינורות מתי שיתפוצצו.

בהצלחה

פורסם

אוקיי

טוב העניינים קצת רתחו פה יותר ממה שהרכב שלי(-:

לקיצור ולעניין קבלו עדכון

קמתי בבוקר והלכתי דבר ראשון לבדוק את מצב הרדיאטור שהכי הדליק לי מנורה אדומה

למה הצינור מים התפוצף ולמה הרכב מתחמם היה לי תחושה לא טובה אליו

הגעתי למקום הוציא את הרדיאטור פותח ו....הכל סתום כאילו אין מחר,כל הפתחים סגורים

בלי לחשוב פעמיים אמרתי לו תחליף לחדש חבל על הזמן,החלפתי רדיאטור בדק שהוונטה

עובדת גם השמאלית וגם הימנית הכל בסדר אין שום נזילות מאיזה צינור כזה או אחר

רק אמר לי לבדוק כל יום מים למה אי אפשר לדעת מה יצוץ עכשיו ,מחר אני יחליף שמן ופילטר

לבנתיים נסעתי ברכב בשיא החום ואין שום התחממות ברכב בוא נקווה לטוב.

פורסם

רדיאטור נקודה חלשה בלאנטיסים מהשנתוננים האלו (גם אבא שלי בזמנו בק"מ נמוך אכל אותה: התפוצץ לו הרדיאטור בנסיעה מטבריה לקרית אתא).למזלו,עצר מיד את הרכב כאשר החום הגיע ל 3/4 העלה את הרכב על גרר ומייד החליף רדיאטור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רדיאטור נקודה חלשה בכל רכב במדינה חמה, כי הוא צריך לעבוד קשה. (ועל אחת כמה וכמה כשמזניחים, משתמשים במים במקום בנוזל קירור איכותי, לא מחליפים את הנוזל כשמגיע זמנו וחיים בתחושת יהיה בסדר, אבל בארצנו זו הנורמה השלטת)

 

לפותח השרשור - מקווה מאוד בשבילך שאכן ראש המנוע בסדר, וממליץ להשתמש בנוזל קירור איכותי (פרסטון, זיק וכאלה) במקום נוזל הקירור ששמו לך במכון הרדיאטורים.

פורסם
אוקיי

טוב העניינים קצת רתחו פה יותר ממה שהרכב שלי(-:

לקיצור ולעניין קבלו עדכון

קמתי בבוקר והלכתי דבר ראשון לבדוק את מצב הרדיאטור שהכי הדליק לי מנורה אדומה

למה הצינור מים התפוצף ולמה הרכב מתחמם היה לי תחושה לא טובה אליו

הגעתי למקום הוציא את הרדיאטור פותח ו....הכל סתום כאילו אין מחר,כל הפתחים סגורים

בלי לחשוב פעמיים אמרתי לו תחליף לחדש חבל על הזמן,החלפתי רדיאטור בדק שהוונטה

עובדת גם השמאלית וגם הימנית הכל בסדר אין שום נזילות מאיזה צינור כזה או אחר

רק אמר לי לבדוק כל יום מים למה אי אפשר לדעת מה יצוץ עכשיו ,מחר אני יחליף שמן ופילטר

לבנתיים נסעתי ברכב בשיא החום ואין שום התחממות ברכב בוא נקווה לטוב.

סתם לסקרנות כמה עולה רדיאטור חדש?

פורסם

אני לא פותח השרשור אבל לגביי עלויות.

אני החלפתי לפני חודש רדיאטור ללנטיס שלי שנת 2003 מנוע 1.6.

רדיאטור חדש תוצרת טיוואן - ז"א רדיאטור תואם חליפי 700 ש"ח כולל עבודה של 5 דקות.

כמובן שגם "על הדרך" הוחלפו 2 צינורות המים ומי קירור של פרסטון - איכות ללא פשרות.

פורסם
מה רע בנוזל קירור פרסטון? הרי זה מה שהחברה עושה עד כמה שאני יודע (בניגוד לשמן למשל שלא הם מייצרים)

:mm_yeah: אין על פרסטון בכל הקשור לנוזל קירור איכותי!

פורסם

קודם כל הנוזל מתאים לרכבים ישנים וגם שם לא הייתי ממלא ממנו כי מנסיון הוא תוקף אטמים ולא מגן מפני קורוזיה מי יודע מה.

 

הנוזלים תוצרת פז\דלק\וולוליין(זרקס),ווליאו עולים עליו בעשר דרגות ואת כולם ניתן להשיג בארץ.


×
×
  • תוכן חדש...