Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני זקוק ליעוץ, המחשב הנייד שלי פתאום כיבה את המסך תוך כדי עבודה על המחשב, זה קרה כבר כמה פעמים אבל הפעם זה ניצח אותי :cry:.

המחשב היה נראה כאילו עובד, רק בלי שהמסך עבד. לאחר מכן הפעלתי אותו מחדש והוא עלה קצת בצורה איטית אבל עלה ולאחר עבודה של 10 דקות המסך נתקע כמו שהוא (לא נכבה).

הפעלתי את המחשב הנייד שוב ומאז המסך לבן ולאחר מכן מתחילים להופיע עליו כתמים סגולים עד שהמסך נהפך שוב לשחור.

ניקיתי את המאוורר וכל מה שמסביב מאבק ברמה של חדש אבל כל פעם עולה מסך לבן.

חשבתי שאולי הוא לא מצליח להתקרר וחיכיתי שהוא יהיה קר וזה לא עזר.

 

המחשב שלי הוא של גיגבייט w468n המפרט בלינק http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2503#sp

מה יכולה להיות הבעיה, להחליף משחה למעבר חום? כרטיס מסך?

יש לי בכלל כרטיס מסך חיצוני או אופציה לשים כרטיס אחר?

התא הסגור השמאלי למעלה הוא של הדיסק הקשיח.

התא הסגור התחתון הוא של הזכרונות.

 

אשמח לעזרה כי אני לחוץ :mm_cry:

IMAG0958.jpg

פורסם
חבר אותו למסך חיצוני ותראה האם הבעיה חוזרת.

 

פלוס אחד.

מה שתיארת נשמע כמו בעייה בכרטיס המסך או של "אין מספיק כח". ניסית "להתניע" אותו כשהוא מחובר למטען?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני זוכר שמשהו כזה קרה לי כשהמחשב עוד היה באחריות.

אם אני לא טועה, הם החליפו לי את הכרטיס מסך כשזה קרה(זה היה לפני שנתיים, אז לא בטוח ב 100 אחוז).

פורסם

כבר ניסיתי לחבר מסך חיצוני לחיבור ה- "VGA Port" והמסך ה"לבן" עדיין היה על הנייד ולא היה כלום על המסך החיצוני.

אחרי שרשמת לי לבדוק בספר המחשב בדקתי ולא רשום שם שצריך ללחוץ או להעביר למצב כלשהו בשביל שהמסך החיצוני יפעל.

יש את לחצן ה Fn+F3 שמעביר סוגי מסכים אבל זה פעיל רק כש- windows עובד.

לפי הספר זה כנראה אמור לעבוד ישר אחרי שמחברים וזה לא עבד אצלי.

המחשב תמיד עובד דרך המטען במקביל לסוללה.

המחשב שלי כבר לא באחריות (הוא בן 4 פלוס) אבל אחרי שהסתכלתי וקראתי באינטרנט אולי יש אצלי כרטיס מסך על לוח האם כך שבמקרה כזה אכלתי אותה (אני לא יודע האם כרטיס המסך מובנה).

הכרטיס מסך הוא NVIDIA GeForce 8400M GS 256MB, יש מצב שהוא חיצוני?

 

מה עוד יכול להיות?

תודה

פורסם

הכרטיס מסך הוא NVIDIA GeForce 8400M GS 256MB, יש מצב שהוא חיצוני?

מקריאת ההודעה הראשונה, ישר חשבתי - הנה עוד nVidia שהתחמם.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_8_Series#Problems

 

במחשב של אשתי הוחלף כרטיס דומה במסגרת האחריות (מה זה במסגרת האחריות? אחרי יותר מ-50 יום אצל טלדור, אינספור טלפונים, ושונמך לכרטיס מיושן יותר, ולבסוף "הלך לאיבוד". לעולם לא אקנה שוב מחשב שמקבל שירות מטלדור!).

:turn-l:
פורסם

נסה לבדוק ב EBAY (יש טונות של חלקי חילוף לניידים), אולי תמצא אפילו לוח אם קומפלט תקין במחיר טוב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני גם ממליץ להמתין מעט ל- WOLF. שווה לשמוע מה יש לו לומר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כבעלים של גיגהבייט 566n שבחודשים האחרונים מפורק לחתיכות באחד המגירות בעבודה בגלל בעיה דומה והכרות טובה עם הדגמים האלה הרשה לי לבשר לך על מותו של המעבד הגרפי שלך, באופן יותר מדויק כנראה שהמעבד עצמו לא התקלקל אלה ההלחמות של המעבד ללוח נסדקו. אחד השיטות לתקן זאת זה באמצעות reflow למעבד שמבצעים באמצעות חימום נקודתי של המעבד הגרפי לטמפ׳ התכת ההלחמות כדי לאחות את הסדקים, במקרים קיצוניים יותר שולפים את המעבד, מסירים את כדוריות הבדיל ומלחימים את המעבד באמצעות כדוריות חדשות או מחליפים לגמרי את המעבד במידה והוא תקול.

עלות תיקון כזה במעבדה (reflow) בסביבות ה600 ש״ח מההכירות שלי עם הנושא. אחריות לתיקון קצרה מאד 3-6 חודש.

אם יש לך התקציב והמצב רוח, שקול כבר לשדרג לנייד חדש.

שלי במגירה כי כבר השלמתי עם מותו והשגתי נייד חדש במקומו, מנטלית עדיין קשה לי להשליך אותו למחזור אלקטרוני..

תודה לכל החברים כאן על הפרגון!

 

איציק, חלקי חילוף לניידי gigabyte קשים להשגה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

למה הרגתם לי את כרטיס המסך?

שמתי אותו בתנור ל- 10 דקות בחום של 200 מעלות והכל הסתדר, ברצינות!

 

בקיצור תודה לכולם על העזרה ובעיקר לארז וולף על המילה "reflow" וליוטיוב הנחמד שתמיד רוצה לעזור.

יאללה אני חוזר לראות פורנו!

×
×
  • תוכן חדש...