Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

המקום: מגרש חניה בחיפה בכניסה למת"מ (מי שמכיר)

קיבלתי דו"ח חניה על סך 250 ש"ח בטענה שהרכב שלי הפריע לתנועה.

כפי שניתן לראות בתמונות אין שום סימון על המדרכה שבסמוך אליה חניתי שהחניה אסורה ואני לא מפריע בשום צורה לכניסה או ליציאה מהחניון

 

ניסיתי לערער על הדו"ח - ללא הצלחה.

 

מצאתי באינטרנט פסיקה של שופט שקובע "שחנייה במקום שלא מסומן כאסור לא תיחשב כהפרעה לתנועה"

http://www.psakdin.co.il/News/Article.asp?PDUID=nws_nezs

 

השאלה שלי היא האם אני צודק שהדו"ח הוא לא חוקי והאם ההיתם ממליצים לי ללכת לבית משפט על סמך הנתונים האלה.

אני יודע שזה רק 250 ש"ח אבל זה סתם מרגיז שהעיריה יכולה לעשות מה שבא לה.

 

מצורפים מספר תמונות להמחשה.

 

תודה.

IMG_0876.JPG

IMG_0866_1.JPG

IMG_0866_2.JPG

IMG_0866_3.JPG

IMG_0874.jpg

IMG_0878.JPG

IMG_0872.JPG

פורסם

החוק אומר שאסור לחנות בטווח של 25 או 50 מטר מהצומת (לא זוכר בדיוק מה המרחק).

וד"א ממה שאני רואה אתה חונה על כביש גישה, ויכול להיות גם שאתה מסתיר את שדה הראייה של מכוניות שרוצות לפנות מהכביש שאתה חונה בו שמאלה.

 

בקיצור לפי דעתי אתה אשם, שלם את הדו"ח ותפנים להבא.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

לדעתי יש לך קייס ללכת למשפט. עצם העובדה שהרשות טרחה לסמן חלק מהמדרכות באדום לבן והשאירה את הקטע שבו חנית ללא איסור, יזכה אותך.

צלם את התמונות, במיוחד את המדרכה הצבועה באדום לבן ואת פסק הדין של השופט טננבויום.

אני כותב זאת למרות שבאופן אישי החנייה שלך מרגיזה אותי.

ארז רונן

פורסם

זה שאתה לא חוסם את היציאה זה לא חשוב, כי לא בכך הואשמת.

 

לענ"ד אתה כן מפריע לתנועה, אבל כמו שאמרו לפני, חוסר הסימון יכול לעזור לך.

 

לדעתי תוכל לזכות במשפט אבל הסיכוי לא גבוה.

 

דני

פורסם

מה הייתה התשובה לבקשה שלך לבטל את הדו"ח .

 

הבא את המלל המלא של מכתבם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חנית במקום שבבירור נועד למעבר ואתה החלטת שהוא רחב מספיק כדי להחנות שם בלי להפריע, ומישהו אחר חשב שאם הוחלט שהמעבר צריך להיות ברוחב מסויים, כנראה יש לכך סיבה.

 

אומנם אין סימון שאסור לחנות שם, אבל במקומות שבהם מותר לחנות יש סימון של גובולות החניה, וחניה שלא בהתאם לסימון היא עבירה בפני עצמה.

פורסם

הדו"ח מוצדק לחלוטין - אמנם אינך חוסם את היציאה מהחניון - אבל בהחלט חוסם את הכניסה אליו - המעבר הקצר אמור להיות דו סטרי ואתה חוסם נתיב.

סעיף נוסף שיכול להיות מופעל נגדל הוא חניה בצד שמאל בדרך דו סטרית (כלומר נגד כיוון התנועה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה לכולם על התשובות, עדיין אני חושב שבגלל שהמדרכה לא היתה מסומנת החניה שלי היא חוקית,

אני חושב שאני ינסה את מזלי בבית המשפט.

פורסם

דווח לנו על התוצאות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...