Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיא, המשפט הראשון שלך מיותר לחלוטין...

 

לא יודע באיזה גולף ישבת, אבל סביר להניח שב-TSI160 (למשל) לא ישבת. אם היית יושב בכזאת - היה ברור לך על איזה תחושת עושר והידור אני ואחרים מדברים. היא מרגישה מכובדת ויוקרתית ממה שהיא באמת (נותנת תחושה של רכב מקטגוריה גבוה יותר).

 

יכול לומר לך שהגולף 1.6DSG שהייתה לי בזמנו - בסיסית (טרנדליין) - הייתה נעימה משמעותית בחומרים ובתחושה מאשר הולוסטר או כל I35 חדשה שהיא, גם ברמות גימור הבכירות (צר לי, ריפוד עור לא עושה לי את זה בכלל. אם כבר, רק אלקנטרה... :wink:).

 

אתה מתכוון לציפוי גומי (הטיפשי) שפולקסווגן השתמשו בו עד לא מזמן, הוא באמת חומר "מעט" בעייתי ונוטה להתקלף במהירות.

 

לגבי רמת ההקפדה והאיכות הכללית, סע על גולף עם X ק"מ אחרי Y זמן, ולאחר מכן סע על רכב אחר (יונדאי - אם תתעקש) עם ק"מ דומה וגיל זהה - לאחר מכן תחזור אלינו ותדווח מי זמזמה וקרקשה ומי לא (או פחות מהותית).

 

גיא, הולוסטר מכונית חביבה ביותר - היא די נוחה, מתנהגת נחמד, יש לה זנב שמח, היא נראית טוב (אבל נפוצה מידי - ודי מאוסה), התיבה הרובוטית נעימה לשימוש (אומנם לא מהירה או חלקה כמו DSG, אבל בהחלט לא רע - והסכמת עימי על כך :wink:), מקדימה לא חסר מקום (הגג הפנורמי גורע ממרווח הראש), תא מטען גדול יחסית ודלת שלישית נוחה ויחודית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל, קח יפנית או אפילו קוראנית בת X שנים ותשווה אותה ל"הידור" שאתה טוען שיש בגולף נניח. נראה מי מזדקנת טוב יותר. אני מעדיף שהרכב יקרקש ולא יתפרק, ושהכל ישאר במקומו, ושאיכות החומרים תהיה קשה מעט יותר.

 

אתם כותבים הידור ואיכות חומרים של גרמניה. לא יודע על מה אתם מדברים בכלל. כשישבתי ב-BMW 135I של אלי, זה הידור ואיכות גרמנית בהחלט!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גיא, הולוסטר מכונית חביבה ביותר - היא די נוחה, מתנהגת נחמד, יש לה זנב שמח, היא נראית טוב (אבל נפוצה מידי - ודי מאוסה), התיבה הרובוטית נעימה לשימוש (אומנם לא מהירה או חלקה כמו DSG, אבל בהחלט לא רע - והסכמת עימי על כך :wink:), מקדימה לא חסר מקום (הגג הפנורמי גורע ממרווח הראש), תא מטען גדול יחסית ודלת שלישית נוחה ויחודית.

 

אני חושב שסיכמת את זה בול!

 

מבחינת תא נוסעים, אין מה לחפש מידי בולוסטר. המיטו הרגישה לי כמו עליית מדרגה אחרי הנהיגה בולוסטר. הגולף זה עליית מדרגה אחת לפחות מהמיטו. החשבון פשוט.

emotion of motion

פורסם
אוראל, קח יפנית או אפילו קוראנית בת X שנים ותשווה אותה ל"הידור" שאתה טוען שיש בגולף נניח. נראה מי מזדקנת טוב יותר. אני מעדיף שהרכב יקרקש ולא יתפרק, ושהכל ישאר במקומו, ושאיכות החומרים תהיה קשה מעט יותר.

 

אתם כותבים הידור ואיכות חומרים של גרמניה. לא יודע על מה אתם מדברים בכלל. כשישבתי ב-BMW 135I של אלי, זה הידור ואיכות גרמנית בהחלט!

 

גיא, אם התלהבת מה-135I של אלי - תדע לך שהיא אינה איכותית כמו הב.מ.וו האחרות (3 או 5, למשל). הגרמנים בעצמם (ז"א המגזינים הבכירים שלהם) כי הגולף וה-A3 מרגישות איכותיות ומוקפדות מהסדרה 1, אז תאר לעצמך...

 

ספק רב אם ישבת ב-TSI160. היא מרגישה מאוד מהודרת ונעימה לשהייה, בעיקר בשילוב הגוונים הכהה (שחור) עם הבהיר (בז') - פשוט נראה מצויין. בהחלט אחד מתאי הנוסעים היותר נעימים לשהייה - ותא הנוסעים הנעים ביותר משאר המשפחתיות הקומפקטיות המצויות כאן.

 

אצלך בולוסטר החומרים נוקשים וקשיחים, מה שמתאים לרכבים זולים יותר (I10?) או לרכבים מלפני X שנים. תא נוסעים של גולף יעמוד טוב יותר עם השנים מאשר תא של יפנית או קוריאנית (או גרמנית אחרת - אופל, למשל), זה פשוט ככה.

 

אחרי כמה ימים בגולף MK6 עם מעל 50K ק"מ של אונס והתעללויות בחברת ההשכרה, היא אפילו לא צייצה. שום זמזום לא נשמע, גם לא קרקושון בודד. שמרה על דממת אלחוט - וזה לא רכב שניתן לומר ששומרים עליו, אלא ההפך המוחלט.

 

אתה נוטה להתפס לאותו ציפוי גומי שפולקסווגן נהגו להשתמש בו עד ל-MK5 (וכולל). לא יודע אם הוא עוד מופיע ברכבים מהדור האחרון (או מהשנתון האחרון). כך או כך אין ספק שהוא היווה "נפילה" וזאת בהחלט הייתה נקודה שלילית לרעת הגרמנים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עזוב. תישב בבימר של אלי (בע"ה מחר אם הוא יבוא!), תשב אח"כ בגולף. אז תגיד לי מה דעתך :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גיא, אני לא צריך לשבת. נהגתי ב-320D, ב-330D וב-520D. כולן היו ברמת גימור הבכירה (שזה קצת יותר ממה שיש ב-135, עם כל הכבוד).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...