Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

ברשותי גולף 2010 HIGHLINE 160,מי שלא יודע זה הדגם המפואר, 1.4 160 כ"ס.

 

בא לי להחליף את האוטו,אני קניתי תמיד פולקסוואגן ואני חושב שהגיע הזמן לעזוב ולנסות דברים חדשים.

 

די התלהבתי מהולוסטר,מה אתם אומרים חבריי המלומדים? זה ירידה ברמה מהגולף? בנסיעה? בבידוד רעשים? בכוח?

 

אשמח לקבל חוות דעת האם אני יורד ברמה שאני עובר ליונדאי או שהיום המצב שהמכוניות שלהם לא פחות טובות מהגרמניות.

 

תודה

פורסם

פרט לירידה בעוצמת המנוע (מה שמתבטא בביצועים עדיפים של המנוע המוגדש של הגולף מהאטמוספרי של הולוסטר), אין ירידה ברמה בשאר הדברים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מבין שתיהן הגולף יותר נוחה ויותר שימושית. פרט לזה הולוסטר צעקנית והגולף סולידית. אתה צריך לבדוק מה מתאים לך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בידוד הרעשים בגולף טוב יותר, איכות החומרים טובה יותר, היא חזקה יותר, יותר סולידית בעיצוב ויותר פרקטית.

הולוסטר יותר מעניינת מבחינת העיצוב ויותר מהנה לנהיגה.

emotion of motion

פורסם

שלום רב,

 

הוולוסטר לא מתחרה בגולף, אלא בשירוקו. הגולף היא מכונית משפחתית בתצורת קומפקט 3 או 5 דלתות. השירוקו והוולוסטר הן מכוניות קופה 3 דלתות (4 ביונדאי). שיפוע הגג בגרסת מרכב קופה מכביד על הישיבה מאחור ועל כן מכוניות הקופה בדר"כ לא מתאימות להושבת מבוגרים בגודל מלא מאחור. אם הסעת מבוגרים מאחור והובלת מטען הם מרכיבי החלטה חשובים עבורך, הרי שהשירוקו עולה משמעותית על הוולוסטר בנקודות אלה.

 

יש לנו כעת שירוקו 1.4TSI 122HP ידנית באולם התצוגה ושירוקו 1.4TSI 160HP DSG7 לנסיעות מבחן (לנהג מעל גיל 24).

אתה מוזמן לבוא ולהתרשם.

 

בברכה,

 

אבי וייזל, סמנכ"ל קבוצת פליקס.

פורסם
בידוד הרעשים בגולף טוב יותר, איכות החומרים טובה יותר, היא חזקה יותר, יותר סולידית בעיצוב ויותר פרקטית.

הולוסטר יותר מעניינת מבחינת העיצוב ויותר מהנה לנהיגה.

 

אני אוסיף שלטעמי הגולף בגרסה שבידך יותר מהנה לנהיגה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

גיא, הגולף טובה משמעותית בכל הכל לתא נוסעים / נוחות / בידוד / מרווח פנים / מנוע-גיר וגם תא מטען.

 

לולוסטר יתרון מסויים בכל הקשור לעיצוב (עניין של טעם - ולטעמי הגולף מכובדת ונאה) ולנהיגה מנהיגה. נוטה להאמין שגם בעלויות האחזקה ואמינות ליונדאי יהיה יתרון, בעיקר כשמדובר במנוע הטווין צ'ארג'ר (הלא מבריק מבחינת אמינות) - בגולף.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שלום לכולם..

 

ברשותי גולף 2010 HIGHLINE 160,מי שלא יודע זה הדגם המפואר, 1.4 160 כ"ס.

 

בא לי להחליף את האוטו,אני קניתי תמיד פולקסוואגן ואני חושב שהגיע הזמן לעזוב ולנסות דברים חדשים.

 

די התלהבתי מהולוסטר,מה אתם אומרים חבריי המלומדים? זה ירידה ברמה מהגולף? בנסיעה? בבידוד רעשים? בכוח?

 

אשמח לקבל חוות דעת האם אני יורד ברמה שאני עובר ליונדאי או שהיום המצב שהמכוניות שלהם לא פחות טובות מהגרמניות.

 

תודה

 

 

סיוון, בשביל עו"ד מכובד כמוך , זו ירידה ברמה :)

מה עם Audi ?

פורסם

ישבתי בכל הגולפים האפשריים, ומצטער, האיכות פנים לא טובה מבולוסטר. מה שכן ברור שהיא יותר מרווחת.

ולנציג פליקס, כמה שאתה מטעה. הובלת מטען ומבוגרים מאחורה השירוקו עדיפה? לא יודע על מה אתה מדבר, אבל 440 ליטר בגז ביונדאי לעומת 290 ב-VW, איפה היא עדיפה?

ולגבי הובלת מבוגרים מאחור, אולי במרווח ראש יש יתרון קטן לשירוקו ותו לא. כי בולוסטר יש מרחב גדול מאחור.

 

BULL-81, אני אוסיף שלטעמי כנראה לא נהגת על הולוסטר. אני האמנם לא נהגתי על הגולף 160 (אלא על סטנדרטית 1.6 DSG), אבל היא עדיין לא GTI, אלא עוד סתם גולף עם מנוע חזק. אז מה מהנה בה יותר מבולוסטר? מנוע חזק? אם לזה התכוונת, אתה צודק. אחרת, אתה טועה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אמרתי, המרווח ראש מאוד מצומצם. היית שואל אותי לפני כן, לא הייתי ממליץ לך להכנס (1.80 ומעלה לא מומלץ) :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ישבתי בכל הגולפים האפשריים, ומצטער, האיכות פנים לא טובה מבולוסטר. מה שכן ברור שהיא יותר מרווחת.

ולנציג פליקס, כמה שאתה מטעה. הובלת מטען ומבוגרים מאחורה השירוקו עדיפה? לא יודע על מה אתה מדבר, אבל 440 ליטר בגז ביונדאי לעומת 290 ב-VW, איפה היא עדיפה?

ולגבי הובלת מבוגרים מאחור, אולי במרווח ראש יש יתרון קטן לשירוקו ותו לא. כי בולוסטר יש מרחב גדול מאחור.

 

 

גיא, אין לי שמצון של מושג מה אמות המידה שלך לאיכות - אבל אתה רחוק מהמציאות.

 

גולף (על שלל גרסאותיה ורמות הגימור השונות) איכותית יותר (בפער מורגש) מהולוסטר שלך - זה מתבטא בחומרים נעימים משמעותית (ורכים - לא נוקשים וקשיחים כמו שאצלך), רמת הקפדה גבוה משמעותית ורמת הגשה נעימה יותר.

 

כמובן שהיא מרווחת יותר, היא גם פרקטית יותר. היא משפחתית קומפקטית ולא מוטציה משולשת דלתות עם גישה נוראית למושב האחורי - ואתה מוכרח להודות בזה. אולי לך אישית זה פחות מפריע כי אתה נמוך יחסית, אבל לי זה לא נוח - ולגבוהים ממני זה לא נוח בעליל עד בלתי אפשרי).

 

לעניות זכרוני, השירוקו מרווחת יותר מאחור - הן במרחב הרגליים / ברכיים והראש. החסרון - פחות נוח לגישה וכניסה בגלל החוסר בדלת השלישית (מה שבולוסטר מהווה יתרון).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שלום לכולם..

 

ברשותי גולף 2010 HIGHLINE 160,מי שלא יודע זה הדגם המפואר, 1.4 160 כ"ס.

 

בא לי להחליף את האוטו,אני קניתי תמיד פולקסוואגן ואני חושב שהגיע הזמן לעזוב ולנסות דברים חדשים.

 

די התלהבתי מהולוסטר,מה אתם אומרים חבריי המלומדים? זה ירידה ברמה מהגולף? בנסיעה? בבידוד רעשים? בכוח?

 

אשמח לקבל חוות דעת האם אני יורד ברמה שאני עובר ליונדאי או שהיום המצב שהמכוניות שלהם לא פחות טובות מהגרמניות.

 

תודה

 

ירידה בכח, באיכות החומרים, בבידוד הרעשים ובפרקטיות.

 

אתה מוזמן לבצע נסיעת מבחן, הריי אתה לא מתכוון לקנות חתול בשק.

פורסם
ישבתי בכל הגולפים האפשריים, ומצטער, האיכות פנים לא טובה מבולוסטר. מה שכן ברור שהיא יותר מרווחת.

ולנציג פליקס, כמה שאתה מטעה. הובלת מטען ומבוגרים מאחורה השירוקו עדיפה? לא יודע על מה אתה מדבר, אבל 440 ליטר בגז ביונדאי לעומת 290 ב-VW, איפה היא עדיפה?

ולגבי הובלת מבוגרים מאחור, אולי במרווח ראש יש יתרון קטן לשירוקו ותו לא. כי בולוסטר יש מרחב גדול מאחור.

 

BULL-81, אני אוסיף שלטעמי כנראה לא נהגת על הולוסטר. אני האמנם לא נהגתי על הגולף 160 (אלא על סטנדרטית 1.6 DSG), אבל היא עדיין לא GTI, אלא עוד סתם גולף עם מנוע חזק. אז מה מהנה בה יותר מבולוסטר? מנוע חזק? אם לזה התכוונת, אתה צודק. אחרת, אתה טועה.

 

שומאכר היקר,

נחמד מאוד לקרוא את התגובה חסרת הטעם שלך בשני מקומות שונים. אז לנוחות הקהל, להלן ההתייחסות:

אתה טועה ובגדול, ומה לעשות שהוולוסטר היא נחמדה ולא יותר.

כנראה שהוולוסטר והירידות עליה זו נקודה רגישה אצל "שומאכר" (ומעניין אם היה סיכוי לתפוס את השומאכר המקורי ביונדאי).

לפותח השרשור, אני עדיין בדעתי, אבל הכי טוב שתעשה נסיעה ותתרשם בעצמך.

לגבי מנועים מוגדשים - מה לעשות שהם פשוט מרגישים ספורטיביים יותר.

ובקשר לבעלי לאון שמוזכרים על ידי שומאכר מדי פעם - אני נהנה מאוד מהרכב, והוא תמורה מעולה לכסף, אבל אף אחד לא מתיימר לומר שזה רכב ספורט, בדיוק כפי שאף בנאדם שמבין משהו לא היה מתיימר לומר שלוולוסטר יכולות ספורטיביות כלשהן. המנוע חלש ורועש, הגיר סטנדרטי, ההגה לא מתקשר. איפה היומרות הספורטיביות מתממשות בדיוק? בכיסא הקשה? בתנוחת הנהיגה הבינונית?

הוולוסטר היא תמורה יפה לכסף ונותנת אפקט פוזה חביב ביותר במחיר שלה, אבל לא להיסחף.

לכנות את הוולוסטר "רכב ספורט" זה כמו לכנות את הג'וק "רכב שטח", כששתיהן מכוניות חביבות כשלעצמן ולא נפרט יותר בקשר לקהל היעד שלהן.

ולידע כללי - אין ביקורת שנכתבת על ידי מבלי שנהגתי קודם לכן על הרכב הרלוונטי.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

מעניין שרק אלו שקנו ואגיות הגיבו :lol:

אוראל, בולוסטר החומרים טובים. גם אם מעט יותר קשיחים מבגולף, כשישבתי בגולף חדשה וה-I35 חדשה, פשוט היה לי משעמם לשהות ברכב והגולף הרגישה לי ממש, איך נאמר, מעפנה. לא תחושת יוקרה לא איכות ולא בטיח. איזה הקפדה מדובר? שחלקים יתפרקו אחרי כמה שנים ואצלי ואצל אחרים הם לא? אז אולי החומר יותר רך, זה לא עושה את האיכות לטובה יותר, מצטער. ממש לא בדעה שלכם. ואצלך רמת ההגשה בגולף טובה יותר, מבחינתי ממש לא.

בידוד רעשים נכון, הולוסטר רועשת יחסית. ואם הבחור עובר מגולף לולוסטר הוא בטח מודע לעניין שיש דלת אחת מאחורה והרכב הוא מרכב קופה, ולכן יותר צפוף. לכן לא ציינתי זאת, כאמור זה ברור.

לאדון BULL, כשתגוון בתגובות, אתייחס אליך. תמשיך "להנות" מהרכב הכלכך מתנהג ומהיר שלך, ואני אהנה מה"עגלה" שלי :-D .

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...