Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיוון הצתה


irork
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום

החלפתי בשבוע שעבר את רצועת הטימינג, מאז בנסיעה בהילוך רביעי אני שומע צילצולים (מהמנוע ולא מהפלאפון).

מישהו מכיר חשמלאי באזור השרון או פתח תקווה שמתמחה בכיוון הצתה?

 

תודה

פורסם

שלום

 

אם לא נגעתה במפלג {ואין צורך לנגוע במפלג}

אז הבעיה היא לא בכיון הצתה אלה הרכבה לא נכונה של רצועת הטיימינג

פיספסו או פיספסטה שן

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום

 

אם לא נגעתה במפלג {ואין צורך לנגוע במפלג}

אז הבעיה היא לא בכיון הצתה אלה הרכבה לא נכונה של רצועת הטיימינג

פיספסו או פיספסטה שן

 

בברכה בני ל.

צלצולים נוצרים בעקבות עלייה של טורים ולא מהירות

ככה שלגיר לא אמור להיות השפעה

שים ניוטרל ותפתח מצערת עד למנתק ותראה אם יש צלצולים . (אם יש תפסיק ,

אם יש תבדוק הצתה שאתה כמו בספר אם תקין

תפרק שוב ותראה איפהטעית

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
שלום

 

אם לא נגעתה במפלג {ואין צורך לנגוע במפלג}

אז הבעיה היא לא בכיון הצתה אלה הרכבה לא נכונה של רצועת הטיימינג

פיספסו או פיספסטה שן

 

בברכה בני ל.

 

100%. אין לך מה לגעת בהצתה עכשיו אם הכול היה בסדר לפני טיימינג. פספסת שן... בטח האוטו גם לא עובד כל כך עגול בסרק. תבדוק מהר, לא משחקים עם טיימינג 8)

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

כמו שאמר בני, אם לא נגעת במפלג כנראה לא הרכבת נכון ופספסת שן בטיימינג .

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם
איך אפשר להחליף רצועת טיימינג בלי שהמפלג יזוז?

 

למה שהמפלג יזוז? הציר שלו יזוז אולי, אם הוא יושב על קאמשאפט, אבל זה לא משפיע על זווית הצתה...

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

הכוונה לא לרוטור של המפלג, שזז עם הסיבוב של הגלגלי טיימינג עם סיבוב הרצועה/שרשרת ושחרורה, אלא לתזוזה של כל המפלג עם הבית שלו ואז משתנה ההצתה.

ניתן להחליף שרשרת טיימינג בלי צורך להזיז את המפלג או לפרק אותו.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

טוב אז ביררתי עם המוסכניק, בנוסף לרצועה הוא גם החליף מחזיר שמן בקאמשאפט ולכן היה צריך לפרק את המפלג. לטענתו אני צריך רק לחזור אליו לכיוון וכי הרצועה יושבת בסדר. הבעיה שהוא מכונאי ולא חשמלאי , השאלה היא האם מכונאי אמור לדעת לכוון? (אני גם לא בטוח שיש לו את הפנס שעושה הבזקים.

פורסם
מכונאי , שלא יודע לכוון הצתה :?:oops: .

 

התכוונתי האם חשמלאי יהיה מקצועי יותר לעומת מכונאי שמכוון לפי השמיעה?

פורסם

לפי השמיעה נשמע יותר כמו חירטוט מאשר כיוון.

 

אני מכיר כיוון רק עם סטרובוסקופ (הפנס הזה שעושה הבזקים...). אבל אולי יש מכונאים עם אוזן מחוננת שיכולים לכוון יותר טוב...

פורסם

האמת זה תחום דיי מוזר: למשל, בספר של האסקורט כתוב בפרוש שצריך קודם כל לכוון עם סטרובוסקופ ולאחר מכן, אחרי נסיעת מבחן לבצע כיוון ידני במידת הצורך. ממש כך. אגב, כך בסוף עשיתי באסקורט שלי: כיוונתי עם סטרובוסקופ, נסעתי ונאלצתי לכוון עוד טיפה כי נראה לי שהאוטו לא סחב טוב מספיק....

 

במרצדס לעומת זאת, כתוב בפרוש לא להתקרב עם הידיים, אלא רק עם מכשיר ואפילו יש שקע מיוחד לחיבור מכשיר מיוחד.

לצערי לי אין כזה וכיוונתי ידנית. בינתיים טפו-טפו-טפו זה נשמע ונוסע בסדר. 8)

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
למה שהמפלג יזוז? הציר שלו יזוז אולי, אם הוא יושב על קאמשאפט, אבל זה לא משפיע על זווית הצתה...

 

הכוונה לא לרוטור של המפלג, שזז עם הסיבוב של הגלגלי טיימינג עם סיבוב הרצועה/שרשרת ושחרורה, אלא לתזוזה של כל המפלג עם הבית שלו ואז משתנה ההצתה.

 

גם אם רק הרוטור זז ביחס למה שהוא צ"ל בנ.מ.ע. כל תזמון ההצתה משתנה.

פורסם

אם הוא היה לפני בנמ"ע, כל עוד לא הוצאת את המפלג או את הקאמשאפט אין שום סיבה שהציר של המפלג יזוז (כלומר יקפוץ שן בקאמשאפט).

שוב תקרא טוב הציר! שנכנס למנוע והגלגל שיניים של המפלג חופף עם הגלגל שיניים שעל הקאמשאפט.

 

לפי הספר בשביל להחליף רצועת טיימינג יש בדרך כלל נק' על הגלגלי שיניים שצריכים להביא למצב מסויים (לדוגמא אחת מול השנייה במנוע טורי) ואז להחליף את השרשרת/רצועה וכשמביאים אותן למצב הזה, לפני שמפרקים (על ידי סיבוב של הקראנק) הכל מסתובב יחד ולכן אין שום סיבה שאם הרכבת כמו שצריך ישתנה משהו בהצתה.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

×
×
  • תוכן חדש...