Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

yuvk וproxima תודה רבה לכם. כניראה הפתרון של proxima יפתור את הבעייה. זה כבר עבודה לבעל מקצוע. אני מנחש שאצל אנשים שיש להם מאוררים דומים ככה זה עובד. אין איך להכניס שם קורות, הפתח קטן ויש בפנים כוס שמיועדת כניראה לתלות בתי נורה קלים, היא עשויה פלסטיק דק ויבש בן 15-20 שנה.

בהתחלה חשבתי שזה יהיה די פשוט: 4 חורים ולחבר כמה חוטי חשמל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא ברור ממה שכתבת בכמה ס"מ הנמיכו את התקרה.

אם זה רק עקב רטיבויות ואסטטיקה המרווח קצר.

 

אם זה כך הפיתרון יהיה פשוט:

המאוורר בדרך כלל יושב על זרוע כך שאין בעיה שהבסיס יהיה שקוע מס' ס"מ בתוך הגבס וההתקנה תיהיה על התקרה בטון.

 

אם ההנמכה גדולה יותר אז תיצטרך התקנה יותר מקצועית.

פורסם

כל הקירות ותקרה בדירה מגבס, גם קירות שבתוכן יש קיר בטון. המבנה בנויי מפלטות בטון שיצקו אותן במפעל והביאו למקום והרכיבו. מעל הגבס יש כ5סמ מרווח עד לבטון. הבעייה שבמקום שמיועד להתקנה של מאוורר יש חור בקוטר כ7סמ בגבס ובפנים יש כוס פלסטיק. כלומר ממה שאני רואה כדי להגיע לכל זה כניראה צריך להוריד פלטה של גבס. אז יהיה צריך לשים גבס חדש ולצבוע. כמו כן החופה שמחזיקה את המאורר בקוטר גדול יותר, אז אם אני יתקין את זה בפנים יהיה חור גדול בתקרה.

זה ניראה יותר מורכב ממה שאני חושב שאני יכול לעשות בעצמי.  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עשה טובה לעצמך, תעלה תמונה של המאוורר כדי אפשר יהיה להבין במה מדובר.

אם צביעה מרתיעה אותך, אז כדאי שבאמת תעביר את העבודה לבעל מקצוע.

5 ס"מ מרווח לא בעיה לגשר, גם לא 12 ס"מ.

לא הבנתי למה אתה מתכוון בחופה של המאוורר, אבל כרגע לא נראה לי שהיא צריכה להכנס בתוך התקרה, לכל היותר להצמד אליה.

עדיף שתעלה תמונה גם של התקרה.

אם ניתן לפרק פלטת הגבס הרלוונטית, אפשר לקדוח או לחתוך בה חור מתאים שהחלק המעוגן

לתקרת הבטון יעבור בו ויתחבר למאוורר, אחרת חותכים חלק (בסכין יפנית) מספיק גדול כדי שאפשר יהיה לעבוד עם 2 ידיים

על תקרת הבטון, את החלק שחותכים קודחים בנקודת התחברות המיתלה ואח"כ שפכטל אמריקאי + רשת,שיוף +צביעה והתפרים

שבמילא יוסתרו ע"י כנפי המאורר יעלמו לגמרי.

פורסם

צילמתי כמה תמונות.

בתמונה הראשונה רואים את החופה שאמורה להתחבר לתקרה ועליה תולים למעשה את המאוורר (החופה אמורה להתחבר עם 4 ברגים לתקרה בצד אחד ובצד השני עם ברגים מחברים את המאוורר למעשה שכולל מנוע ונורה).

בתמונה השנייה רואים את המנוע של מאורר והחופה בצד שהיא תופסת את המאוורר.

ובתמונה השלישית רואים את החור בתקרה עם חוטי חשמל ובפנים כוס פלסטיק שמיועדת כניראה לתליית תאורה קלה יחסית.

DSCF1459.jpg

DSCF1461.jpg

DSCF1462.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מה גובה החופה ?

אם הוא מגרד את ה 5 ס"מ מלמטה, אז הסיפור מאוד פשוט.

הבעיה שאתה נתפסת לענין הכוס בתקרה, עזוב אותה.

אל תשתמש בה, פשוט תקדח את ה 4 חורים בתקרת הבטון צמוד לכוס והעבר את החוטים מהכוס לחופה.

בסופו של התהליך רק הצינור יבלוט מלוח הגבס.

 

אם החופה גבוהה יותר מהרווח בתקרה, אפשר לוותר עליה לגמרי ולבנות מתאם, אבל פרה פרה.

קודם תבדוק את הכתוב לעיל.

פורסם

קנית אותו במחסני חשמל?

אם כן, עלי להזהירך. זה חרא של מאוורר, ו10 שנות האחריות לא שוות כלום. פשוט בתמונה הוא נראה בדיוק כמו זה שקניתי.

הכל עובד פיקס, אבל הוא לא עושה רוח...

 

עשה לעצמך טובה, תחזיר את המאוורר דמוי המאוורר הזה, תשקיע עוד 400 ש"ח וקנה מאוורר אמיתי של סטאר.

 

צביקי

פורסם

proxima, גובה החופה הוא 6 ס"מ. עומק של חור בתקרה הוא כ6.5 ס"מ (מדדתי עם קליבר הפעם).

yuvk, מצרף צילום נוסף, זה הכי טוב שיצא לי מכמה עשרות שניסיתי.

 

צביקי, קניתי בהום סנטר.

DSCF1470.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

proxima, דבר נוסף שחשבתי אליו: החופה בנוייה משני חלקים: החלק שהוא חופה ובסיס שמחובר עם ברגים לתקרה. החופה מתחברת לבסיס בחצי סיבוב ובקצה יש ברגים שמחברים אותה לבסיס. אם אני יתקין את החופה מתחת לגבס - לא יוכל לסגור את הברגים שמחזיקים את המאוורר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה יכול לנסות להתקין אותו בעזרת מוטות הברגה(מפחית נזק לתקרת הגבס)

אופציה נוספת שאצלנו משתמשים בה אלו ברגי KAP TOGGLE אשר נכנסים במצב ישר ולאחר מכן "נפתחים" מעבר לתקרת הגבס.

הדאגה היחידה שלי היא עניין הרטט הקבוע אשר עם הזמן נוטה לכרסם ולפרק כל דבר.

 

תומר

קישור לברגים:

http://products.marksmenmfg.com/viewitems/wall-anchors/kaptoggle-reg-?

KAPTOGGLE.jpg

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

הדאגה היחידה שלי היא עניין הרטט הקבוע אשר עם הזמן נוטה לכרסם ולפרק כל דבר.

זה בדיוק מה שמדאיג אותי. במיוחד שמדובר על גבס ישן והשלדה שמחזיקה אותו בטח כבר מלאה חלודה וכרגע אין תכנון לשפץ את הכל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מה עם מוטות הברגה?

קח מקדח ארוך וקדח ישירות בתקרה הקשיחה(דרך תקרת הגבס)חתוך מוטות הברגה והברג עליהם דיבלים לדפיקה,השחל פנימה את המוטות עם הדיבלים הנ"ל כמה דפיקות קטנות,סיבוב של המוטות ויש לך חיבור ישיר לתקרה,יש בידך היכולת לביצוע הנ"ל?

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

תודה תומר. מבחינת כלים יש לי אפשרות לעשות את זה (לא עשיתי דברים כאלה בעבר, אבל קירות גבס דווקא יצא לי לבנות), הרי לא צריך שום דבר מיוחד. אני מניח שאני יכול לעשות את זה.

 

אם אני מבין נכון עם מוטות הברגה עובדים ככה: קודח חורים, מבריג על מוט דיבל מיוחד ודופק את המוט פנימה לבטון. אחרי שאני דופק פנימה את המוט צריך לסובב אותו.

 

ויברציות ומומנט שמאוורר הזה יעשה, מוטות הברגה יחזיקו את זה לאורך זמן?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אל תתעסק עם מוטות הברגה, הם לא דיבלים.

 

אז החופה גבוהה מהרווח ב 1.5 ס"מ ?

יש לי 3 פתרונות:

1) ליצור חור עגול בלוח הגבס, בקוטר שהחופה תוכל לבלוט דרכו.

2) להרחיב את הכוס שבתקרה, לקוטר של דיסקית החופה, ובעומק של 1.5 ס"מ (פטישון או אזמל פשוט),

אתה בעצם צריך לייצור מדרגה, אליה תדחף בלחץ החופה. כל זה בתנאי שרוחב המדרגה יהיה גדול מספיק

לקדיחה והתקנת הדיבלים ללא התפוררות.

3) לוותר על החופה לגמרי ולייצר מתאם משני דיסקיות וצינור קצר שירותך בינהן, המתאם יתחבר לתקרת הבטון ולטבעת העבה עם החורים שבחלק התחתון יותר של המאוורר.


×
×
  • תוכן חדש...