Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

proxima, אין לי בעייה שהחופה תבלוט קצת. הבעייה שדרך חור בגבס אני לא יוכל לסגור את הברגים שמחברים את החופה לדיסקית בסיס כי הברגים בצדדים. זה אומר לעשות או חור ענקי או להוריד לגמרי את פלטת גבס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אני חשבתי בכיוון של מוטות הברגה - בשביל זה ביקשתי תמונה.

 

אם מוטות ההברגה ינעלו עם אומי ניילוק, או עם שני אומים מהודקים זה אל זה + אפוקסי, זה יחזיק לעד.

 

עוד בונוס, כמו שכתבתי, שהתקנת מאורר על תקרה קלה גורמת להגברת הרעש. ה"וסטינגהאוס" (30 - אבל דומים מאוד) שיש לי לא ממש שקטים - אז בהתקנה כלשהי על הגבס אתה עלול לסבול.

:turn-l:
פורסם

מה שמדאיג אותי זה איך מוטות הברגה מחזיקים בתוך הבטון. על חיכוך בלבד? יש הרי שם דיבל שמבריגים למוט ודופקים את המוט פנימה. על מוטות ארוכים ויברצייה תיצור מומנטים די רציניים על המוטות.

אין לי בעייה של רעש, המאוורר מיועד למטבח שיש בו גם ככה מקרר תוצרת תורכיה לא שקט במיוחד (BEKO).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צור קשר עם החברה הזו:

http://www.mytad.co.il/

אני מאמין שהם יוכלו לעזור לך

 

 

תומר

נ.ב-אני ממליץ לך בלי קשר לצורת ההתקנה להרכיב בורג אבטחה עם כבל פלדה קצר אשר יהיה מעוגן בנפרד למשהו נפרד ומספיק חזק על כל מקרה שלא יקרה.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

על מוטות הברגה תולים גם מזגנים במשקל מאתיים ק"ג.

 

אני מתלבט אגב: אם כבר הגענו לרעיון של מוטות הברגה וכו', כבר לא כבר כדאי לפתוח פתח בגבס, לחבר את המאוורר ולסגור את הפתח שוב בגבס + שפכטל?

:turn-l:
פורסם

yuvk, הבעייה שיהיה צריך לפתוח פתח גדול כי צריך לסגור את הברגים של חופה שנמצאים בצדדים. לכן אפשרות של מוטות הברגה ניראית מעניינת. הסרת את החששות שלי בקשר למשקל שמוטות האלו יכולות להחזיק.

כמה שאני מבין עוגן של מוטות הברגה הוא כזה:

02931712200750571198B.jpg

לפי איך שזה ניראה, ניראה לי שנכון לקדוח חורים ולדפוק פנימה את העוגנים האלו ואז להבריג את המוט. אני צודק?

יתרון נוסף של התקנה כזאת במקרה של תקלה אני יוכל בקלות להוריד את המאוורר. ניראה הפתרון הכי פחות מסורבל ויוצא אסטטי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כן, אבל לפתוח פתח גדול (נגיד 50X50) סביב החור, להתקין בנוחות, ואז לסגור שוב בגבס ושפכטל, לא צריכה להיות משימה קשה. לעבוד דרך ה-7 ס"מ של החור הנוכחי (אפשר להגדיל אותו מעט, לקוטר של הכיסוי של המאוורר) יהיה פחות נעים.

:turn-l:
פורסם

5ס"מ מכל צד לא יפתור את הבעייה כי צריך להכניס מברג כדי לסגור את הברגים או אפילו עם רצ'ט אז זה עבודה על עיוור. מעבר לזה במידה והמאוורר ידרוש תיקון כל פעם לפתוח גבס? מצד אחד זה פתרון מאוד טוב ובטוח ומצד השני יהיה קושי לעשות טיפול למאוורר (אם מחברים את החופה ישירות לבטון).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הצעה נוספת.

חתוך עיגול בתקרת הגבס בקוטר של 20 ס"מ בערך,קדח בנוחות את מוטות ההברגה ,קבע את הכול,סדר את הכבילה ולאחר מכן קח פלטת פלסטיק בצבע לבן וחתוך אותה בצורת עיגול שתכסה את הכול,קדח בה חורים בהתאמה ליציאת מוטות ההברגה וחור באמצע ליציאת הכבילה ולאחר מכן הצמד אותה לתקרה בעזרת סיליקון או בצורה אחרת נוחה.בצורה הזאת גם יהיה יחסית אסתטי(סביב בסיס המאוורר תהיה צלחת פלסטיק לבנה(לא כזה נורא)וגם במידה ותהיה תקלה קלות הטיפול תשתלם בהחלט.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

תומר, זה באמת פתרון טוב. אולי אפילו לא פלסטיק אלא גבס (יש לי לוח גבס ספייר במידות כאלה), אפשר יהיה לצבוע אותו ולהחליק עם שפכטל ורשת לגבס - כימעט אי אפשר יהיה ליראות הבדל לאומת שאר התקרה.

 

חברים יקרים, תודה רבה על עזרתכם. עזרתם לי מאוד.

עכשיו אני מתחיל בשלב של איסוף חלקים הדרושים לעבודה הזאת וככל הניראה יעשה אותה בעצמי (על פניו לא רואה משהו מסובך או בלתי צפויי).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה יכול להרכיב את הטבעת שעליה תלוי המאוורר על גבי ארבעה מוטות הברגה בגובה הגבס (מהודק עם אומים מתחת ומעל לטבעת התלייה!) ככה שפירוק והרכבה של המאוורר תהיה אפשרית בכל עת, בלי צורך לגעת שוב בגבס. צריך די לדייק בקידוח מוטות ההברגה, אבל זה אפשרי (מקסימום אפשר לקדוח בטבעת חורים חדשים).

 

אני מקווה שאני מובן - אם לא, אנסה לארגן ציור.

:turn-l:
פורסם

אני עוד קצת חשבתי בכיוון מוטות וחושב שזה לא יחזיק בגלל ויברצייה ומומנטים שמייצר מאוורר כאשר הוא עובד וקצת זז לצדדים.

חשבתי אולי לחתוך יפה גבס, לצבוע בטון בלבן ואז לחבר את המאוורר. פתחים בגבס לסגור ותיהיה מן בליטה מעוצבת כזאת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כמו שכתבתי, על מוטות הברגה תולים גם מזגנים - הרבה יותר משקל וויברציות מהמאוורר שלך.

 

אבל הפרוייקט הזה הוא בעיניי בדרגת קושי "בינוני", ולכן כדאי שתלך לכיוון שאתה מרגיש בו הכי נוח.

 

עוד הצעה? תייצר (או אצל נגר) קוביית עץ (שגובהה כגובה הגבס מתחת לתקרה) - רצוי מסנדביץ' עבה ומאסיבי, ותחבר אותה בג'מבואים לתקרה. אחרי שתשלים את הגבס בחזרה, תוכל להתקין את המאוורר באופן קונבנציונלי, כשהוא מחובר לפאה התחתונה של הקוביה.

:turn-l:
פורסם

yuvk, קוביית עץ זה בפתרון מעניין - פשוט יחסית לביצוע. תודה, אשקול אפשרות הזאת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...