Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע מתי ,אך בעקבות המגמה החדשה של דלק מוטורס להביא הנה דגמים שלא חשבנו שנראה אותם בייבוא סדיר הייתי בוחן ומברר על הפורד קוגה מהדור החדש (מצוידת במנועים מוגדשים חזקים ותיבות רובוטיות כפולות מצמדים) יכולות בהחלט לספק אלטרנטיבה במידה ואכן ישווקו כאן.

פורסם

אז כנראה שאני ירד מהייבוא באמת זה לא צעד נכון.

מה המחירון של אוודי q3 q5 יד 2? מ010 ובמוו X3 X5?

הגרנד צירוקי יש לו נפח מנוע ענק ירדתי ממנו נראה לי.

יש עוד הצעות?

תודה רבה חברים

פורסם
אז כנראה שאני ירד מהייבוא באמת זה לא צעד נכון.

מה המחירון של אוודי q3 q5 יד 2? מ010 ובמוו X3 X5?

הגרנד צירוקי יש לו נפח מנוע ענק ירדתי ממנו נראה לי.

יש עוד הצעות?

תודה רבה חברים

 

מחירון אתה מוזמן לבדוק בעצמך באתר לוי יצחק או באתר יד 2.

יש לשקלל גם רמות גימור שונות.

 

אתה יכול לבדוק גם את הטיגואן מבית VW.

פורסם
Q3 מדהים. אתמול בפעם הראשונה שראיתי אחד כזה עומד. פשוט רכב יפה ואיכותי.

 

היה לי את הQ3 עכשיו שבוע בגרמניה.

אין לו שום יתרון על הCX5 ספורטאג וכו'.

בפירוט קצת יותר: לא מרווח, תא מטען קטן מאוד וצר (מזוודה אחת בינונית נכנסת בלבד), נוח יחסית אבל קצת קשה, מערכת סטריאו מעצבנת.

בקיצור אולי ב200 המחיר סביר אבל ב270 ממש לא.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

×
×
  • תוכן חדש...