Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצאתי היום טופס ירוק

ועשיתי בדיקת עיניים

עכשיו מחכה לרופא נראה אם תכניס אותי.

במידה וכן :-) מחר ישאר רק משרד הרישוי ולהתחיל ללמוד.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה זה כבדים?

ליטר וכאלה? :shock:

כמו שלוטוס אמר לך, תתחיל מקטן, אל תמהר לטפס לעץ שלא תוכל לרדת ממנו.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

התמימות :lol:

 

גם אם היית רוצה, לא היית יכול להוציא רישיון A. רק אחרי שנה עם רישיון A1 אתה תוכל לגשת לטסט לרישיון A

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

ליאור: נו ומה רשמתי ? ? שאני מוציא קודם על A-1 ואחרי זה נראה .

מה החלום ? מוקדם מידי בכדי להגיד (בגדול לא למות על הכביש)

 

עדכון :

1.יש טופס ירוק

2.יש בדיקת ראייה

3.יש בדיקה רפואית

4. מחר הולכים למשרד הרישוי.

 

ההצעה שקיבלתי היא :

1500 ש"ח ל15 שיעורים כולל טסט .

מה אתם אומרים ? (זה יוצא 90 ש"ח לשיעור.)

אצל חגי (מרכז הירידים)

פורסם
ליאור: נו ומה רשמתי ? ? שאני מוציא קודם על A-1 ואחרי זה נראה .

מה החלום ? מוקדם מידי בכדי להגיד (בגדול לא למות על הכביש)

 

עדכון :

1.יש טופס ירוק

2.יש בדיקת ראייה

3.יש בדיקה רפואית

4. מחר הולכים למשרד הרישוי.

 

ההצעה שקיבלתי היא :

1500 ש"ח ל15 שיעורים כולל טסט .

מה אתם אומרים ? (זה יוצא 90 ש"ח לשיעור.)

אצל חגי (מרכז הירידים)

 

אתה יכול עוד לגרד קצת, מניסיון.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

אני עשיתי לפני שנה, 5 שיעורים וטסט למרות שהיה מינימום של 15. סך הכל יצא אלפיה על מנת להחזיק ברישיון A-1.

עכשיו אני בדיוק מרענן ל A.

אגב, אם המורה לא מוכן לעגל פינות ומתעקש להעביר לך את מינימום השיעורים הנדרש - אז 1500 כולל טסט זה מחיר טוב. קח בחשבון שאם אתה משלם את הטסט לבד זה יוצא לך 460 ש"ח (110 אגרה + 350 שכירת הכלי מהמורה למשך הטסט).

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

אני חייב לציין שעשיית רישיון על אופנוע, אחרי 8 שנים עם מכונית, זו בהחלט חוויה כייפית! פעם ראשונה של נהיגה על 100 קמ"ש ולהרגיש את הכביש...רק בשביל זה היה שווה להוציא ארבע ספרות :).

 

ביום יום, אני לא רואה את עצמי קונה אופנוע, למרות שזה יכול לפתור לי מלא בעיות, אבל אני עדיין זוכר איך הורדתי את הקסדה, אחרי כל שיעור ופשוט נטפתי זיעה. השיער שלי היה רטוב, כאילו יצאתי ממקלחת. זה אומנם היה ביולי, אבל עדיין, אני לא מצליח להבין אנשים שמגיעים לפגישות, אחרי נסיעה על אופנוע.

 

בקיצור,

 

תהנה :).

פורסם

קיץ, חם מאוד, ובשיעורים נוסעים מאוד לאט.

במהירויות של כביש זה פחות מורגש.

ואין על הרוח של הרכיבה...

פורסם
יש כל מיני שטויות כאלו .

אני יכול להגיד לך שגם עם קסדת חצי בשיעורי נהיגה אני מזיע הרבה בפנים.

 

אני כמעט ולא מבין כלום ב"עולם הדו-גלגלי", אבל מה שכן, השטות הזאת שנקראת חצי קסדה, חייבת להיעלם מהעולם שלנו ויפה שעת אחת קודם.

 

בכל מקרה, אני רכבתי עם קסדה רגילה ("מלאה" :)) ואני זוכר שהתביישתי מכל הרטיבות שהשארתי בה, אחרי השיעור. כשהתלמיד אחרי, רצה לקבל ממני את הקסדה, אמרתי לו שאין סיכוי ושהוא מוזמן לקחת את אחת הקסדות התלויות :).

פורסם
אני חייב לציין שעשיית רישיון על אופנוע, אחרי 8 שנים עם מכונית, זו בהחלט חוויה כייפית! פעם ראשונה של נהיגה על 100 קמ"ש ולהרגיש את הכביש...רק בשביל זה היה שווה להוציא ארבע ספרות :).

 

ביום יום, אני לא רואה את עצמי קונה אופנוע, למרות שזה יכול לפתור לי מלא בעיות, אבל אני עדיין זוכר איך הורדתי את הקסדה, אחרי כל שיעור ופשוט נטפתי זיעה. השיער שלי היה רטוב, כאילו יצאתי ממקלחת. זה אומנם היה ביולי, אבל עדיין, אני לא מצליח להבין אנשים שמגיעים לפגישות, אחרי נסיעה על אופנוע.

 

בקיצור,

 

תהנה :).

 

ואני לא מבין איך אנשים מוכנים לעמוד בפקק שעה שלמה ואף יותר, במקום להגיע עם דו"ג הביתה תוך כמה דקות ספורות :-)

זה הכול עניין של פשרות בחיים, כלל היתרונות של דו"ג עדיפות לדעתי האישית על היתרון של חלונות חשמל ובקרת אקלים.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most


×
×
  • תוכן חדש...