Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל אחד והפשרות שלו - זה נכון.

 

בכל מקרה, לא משנה מהי הפשרה, צריך לזכור שהיא לא דבר קבוע ולכן כדאי להצטייד בשני סוגי הרישיונות עוד בגיל צעיר. מה עוד, שהעלות לא יקרה בשביל רישיון תמידי (גם את האגרה אפשר לסבול).

 

גם היום אני מסוגל להסתפק בקטנוע/אופנוע, אבל מזגן ומוזיקה טובה, עדיין "קונים" אותי :).

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מתכוון שאתה מוכן להסתפק במכונית... כשרוכשים אופנוע לא עושים זאת כדי ''להסתפק'':-)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

האמת שאני הולך להחזיק רכב קטן + אופנוע כביש. זה התכנון.

אופנוע ליום יום רכב לסופ"ש טיולים וכו .

 

נכון שיותר כיף לנהוג ברכב עם מזגן שבחוץ 30 מעלות +

ויש מוזיקה טובה ונוח לך ואתה יכול לקחת איתך כמה חברים , אבל עם כל הכבוד אני רוצה להרוויח כל יום שעה עד שעתיים פקקים +הוצאות יותר נמוכות.

 

עם תעשו חישוב כמה שנים נחסוך בנסיעה על דוגלגלי :) זה נתון מעניין.

פורסם
האמת שאני הולך להחזיק רכב קטן + אופנוע כביש. זה התכנון.

אופנוע ליום יום רכב לסופ"ש טיולים וכו .

 

נכון שיותר כיף לנהוג ברכב עם מזגן שבחוץ 30 מעלות +

ויש מוזיקה טובה ונוח לך ואתה יכול לקחת איתך כמה חברים , אבל עם כל הכבוד אני רוצה להרוויח כל יום שעה עד שעתיים פקקים +הוצאות יותר נמוכות.

 

עם תעשו חישוב כמה שנים נחסוך בנסיעה על דוגלגלי :) זה נתון מעניין.

או שאתה לא אופנוען או שבגלל שעוד לא רכבת על אופנוע אתה עדיין לא מבין את הרעיון.

אופנוע כביש זה בעיקר לטיולים בסופי שבוע, די קשה להסתדר עם אופנוע כביש ביום יום בתל אביב.

אני לא יודע על איזה מכונית אתה נוהג המכונית היחידה שאני נהגתי עליה שהייתה יותר כיף מהדוקאטי שהיה לי זה לוטוס אקסיג'.

הוצאות נמוכות ואופנוע כביש לא קיימים באותו משפט. רק תבדוק כמה עולה ביטוח וצמיגים ותתחיל להבין את הרעיון.

 

לפי הדברים שאתה מחפש באופנוע אתה מחפש קטנוע עד 250 סמ"ק, גם הרבה אופנוענים קונים קטנוע 250 סמ"ק בנוסף לאופנוע שלהם בשביל החיסכון בנסיעות בתוך העיר.

אייל

פורסם

לא הסברתי את עצמי נכון :)

 

לסופ"ש אני צריך רכב קטן כדי לסחוב את האופניים (אני רוכב אופניים ) עם אופנוע אני לא יכול לסחוב את האופניים אלא אם אתה הולך למצוא לי פה פתרון קסם שיחסוך לי החזקת רכב שנתית מיותרת לגמריי

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מתעלק על השרשור

 

אני מעוניין להוציא רישיון לקטנוע, הכי מינימלי (125 סמ"ק). יש לי רישיון כשנה, אני פטור תאוריה או עדיין צריך להוציא ?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

לא פטור מתיאוריה. אתה צריך רישיון לרכב כ-3 שנים כדי להיות פטור.

כבר שנים לא מתקן גיטרות
שטח: סמוראי קצר 98 --> סמוראי ארוך 88 --> גראנד ויטרה 98 --> פאג'רו Q ארוך 2000 --> האנטר 2014 --> שבי ואן G30 4X4 קוויגלי
כביש: רנו קליאו 2012 1150 ידנית

פורסם

ARKODrama לפני כמה זמן עשית תאוריה לרכב?

אם גם כן לפני שנה אז היא עדיין בתוקף ואז אתה לא חייב לעשות.

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
ARKODrama לפני כמה זמן עשית תאוריה לרכב?

אם גם כן לפני שנה אז היא עדיין בתוקף ואז אתה לא חייב לעשות.

 

אני אבדוק את זה, תודה.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)

×
×
  • תוכן חדש...