Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמנם שאלתי כבר בשרשור אחר וגיניתי שם פתיחת שרשורים מיותרים, אך אני רואה שאין לי ברירה...

גם אצלי התחיל איבוד מים. הרכב נוסע מצויין כרגיל, ללא עשן מיותר ולא מורגש שהבעיה באטם ראש. מה שכן, הוחלף פלאנש לאחרונה באחד סיני-זבל (זה מה שהיה... אם מישהו יודע איפה אפשר למצוא בירושלים משהו יותר מקורי - יבורך) ומאז התחילה התופעה. הבעיה שאני לא רואה שום סימני רטיבות בסביבת הפלאנש.

כמו כן, שמתי לב שהגומיה שיושבת בבסיס מכסה מיכל העיבוי התעופפה לאנשהו. חשבתי שאולי עקב חסרונה המים מתאדים משם בנסיעה, נסיתי לכרוך נייר טישו בין המכסה למיכל. זאת בתקוה שעקב רגישותו הרבה של הטישו לרטיבות, יופיעו עליו סימנים אם יעבור דרכו קיטור \ אדים. נשאר יבש...

מה יכול להיות?

פורסם

תודה על תגובתך.

אני יודע שמכסה לא תקין יגרום לאיבוד נוזל קירור. הבעיה היא שאין כל סימני רטיבות באיזור מיכל העיבוי. גם לא על הטישו הרגיש ללחות שהונח על פתח המיכל. יש לזה הסבר?

פורסם

התאדות הנוזל עם מגעו באוויר האטמוספרי בחוץ.

ניתן לבדוק אטימת מכסה מיכל עבוי, בעזרת מתאם יעודי המתאים למכסה הברגה של מכוניות הקונצרן, והמחובר למכשיר לחץ יעודי שבודק נזילות ממערכת קירור.

מדוע הוחלף פלאנש המים, מדוע לסיני ולא למקורי, והאם הוא עשוי מפלסטיק שחור?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לי הוחלף פלאנ'ג סיני בגולף 1999 ובאמצע נסיעה הצינור פשוט התפוצץ וכל הנוזל קירור נשפך, מאוד לא נעים, הפלאנגים האלו מחזיקים מעמד גג לשנה, מומלץ רק מקורי!שאגב החזיק מעמד 10 שנים, עד שהיו סימני נזילה ממנו.

פורסם

איפה אפשר להשיג בירושלים פלאנג' מקורי גרמני? הקודם היה של FEBI.

(וכן מכסה מיכל עיבוי)

לא מצאתי. אולי מישהו יודע?

כמובן, אני לא מדבר על צ'מפיון. יעלה יותר ממחיר הרכב...

×
×
  • תוכן חדש...