Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב מסוג פיג'ו 206 2001 אוט' מנוע 1400.

לפני כמה חודשים התחילה לי בעיית התחממות ברכב: כאשר אני בנסיעה של 90 קמ"ש ומעלה המאווררים מתחילים לפעול בעוצמה והחום מנוע עולה בקו אחד מעל ה90. לאחר מספר שניות המחוג של החום מנוע חוזר חזרה ל90. כאשר אני בנסיעה של מעל 100 קמ"ש הרכב שוב מתחיל הלתחמם והמאווררים שוב פועלים בעוצמה אך המחוג של החום מנוע מגיע עד הסוף (עד הקו האדום) ומופעלת מנורת הSTOP. כאשר אני מורידה את הרגל מהדוושה והרכב מוריד מהירות המחוג חוזר שוב לחום של 90 מעלות. במיקרים בהם הרכב מתחמם לאחר בדיקה במיכל המים אני רואה כי המים התרוקנו ויש מעט מים.

אציין כי כשהבעיה החלה המוסכניק הוציא את הטרמוסטט לגמריי והרכב לא היה מתחמם כלל וכלל אלא רק בנסיעה ממושכת בעיר אך מעבר לכך לא היה מתחמם כלל. לאחר שהבחנתי בדבר נגשתי שוב ושמו לי טרמוסטט חדש אך הבעיה חזרה!!! לאחר מכן ניקו לי את הרדיאטור אך שוב... הבעיה חזרה!!!

ראיתי כאן בפורום שהיו כאלו עם בעיה זהה לשלי ושהם החליפו משאבת מים גם אך אינני רוצה להוציא סתם כסף גם על משאבת מים לחינם. אשמח אם מישהו יודע מה אפשר לעשות ומהי הבעיה ואשמח אם כל מפרסמים הקודמים בעקבות אותה הבעיה יעזרו לי

פורסם

הרכב שלך ידוע ברגישות אטם ראש המנוע שלו.

גשי למוסך שאת סומכת עליו, שיבצע בדיקה לאיתור נזילות נוזל קירור ( פלאנג' מים סדוק, מכסה רדיאטור או רדיאטור פגום)

עריכה, עכשיו ראיתי כי החלפת תרמוסטט.

יתכן כי התרמוסטט אינו מתאים, או שלא נפתח בטמפ' הנכונה ולכן המנוע מתחמם ואז מתקרר כשהוא נכנס לעבודה.

אין לפסול משאבת מים פגומה.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
הרכב שלך ידוע ברגישות אטם ראש המנוע שלו.

גשי למוסך שאת סומכת עליו, שיבצע בדיקה לאיתור נזילות נוזל קירור ( פלאנג' מים סדוק, מכסה רדיאטור או רדיאטור פגום)

עריכה, עכשיו ראיתי כי החלפת תרמוסטט.

יתכן כי התרמוסטט אינו מתאים, או שלא נפתח בטמפ' הנכונה ולכן המנוע מתחמם ואז מתקרר כשהוא נכנס לעבודה.

אין לפסול משאבת מים פגומה.

 

 

 

 

אתה יודע כמה תיקון כזה של החלפת אטם יעלה בערך?

פורסם

חבל שנתת לרכב להגיע לקו האדום !(ראש מנוע סיפור יקר תלוי ברכב )המכונאי בדק שהמאוררים עובדים במהירות נמוכה ?

פורסם
חבל שנתת לרכב להגיע לקו האדום !(ראש מנוע סיפור יקר תלוי ברכב )המכונאי בדק שהמאוררים עובדים במהירות נמוכה ?

 

 

כן הם עבדו

איך אפשר לדעת אם זה האטם?

פורסם
כן הם עבדו

איך אפשר לדעת אם זה האטם?

קשה לי להאמין שאכן מדובר באטם ראש מנוע אלא אם כן ההיתחממות כבר פגעה בו. בכל מיקרה כדי לדעת שאין בריחה מכיוון האטם את יכולה להיכנס למוסך ולבצע בדיקת לחץ במערכת הקירור ובכך תשללי בעצם את האופצייה של בריחה דרך האטם. מעבר לך האם ידוע לך מתי אי פעם הוחלפה משאבת מיים? באיזה מיים את מישתמשת? רגילים? ירוקים? אדומים?

  • ספונסר פורום
פורסם

ביטול התרמוסטט היא פעולה לא מומלצת. אם התרמוסטט לא תקין יש להחליפו, אם המוסכניק שלך ביטל את התרמוסטט בגלל בעיה אחרת (התחממות) זה אולי יפתור את הבעיה בטווח הקצר אבל בטווח הרחוק הבעיה תחזור.

תחילה יש לבדוק מדוע (ולאן) נעלמים המים, ובשביל זה צריך לבצע כמה בדיקות למערכת הקירור.

מאיזה אזור את? אשמח להמליץ לך על מוסך מומלץ באיזור מגורייך.

פורסם
קשה לי להאמין שאכן מדובר באטם ראש מנוע אלא אם כן ההיתחממות כבר פגעה בו. בכל מיקרה כדי לדעת שאין בריחה מכיוון האטם את יכולה להיכנס למוסך ולבצע בדיקת לחץ במערכת הקירור ובכך תשללי בעצם את האופצייה של בריחה דרך האטם. מעבר לך האם ידוע לך מתי אי פעם הוחלפה משאבת מיים? באיזה מיים את מישתמשת? רגילים? ירוקים? אדומים?

 

אני משתמשת בירוקים כבר שנתיים.. מישהו אמר לי שצריך אדומים אבל אין קשר נראה לי

פורסם
ביטול התרמוסטט היא פעולה לא מומלצת. אם התרמוסטט לא תקין יש להחליפו, אם המוסכניק שלך ביטל את התרמוסטט בגלל בעיה אחרת (התחממות) זה אולי יפתור את הבעיה בטווח הקצר אבל בטווח הרחוק הבעיה תחזור.

תחילה יש לבדוק מדוע (ולאן) נעלמים המים, ובשביל זה צריך לבצע כמה בדיקות למערכת הקירור.

מאיזה אזור את? אשמח להמליץ לך על מוסך מומלץ באיזור מגורייך.

 

 

אני גרה במרכז..בחולון

  • ספונסר פורום
פורסם

איבוד מים מצביע על תקלה,יתכן והותקן טרמוסטט סיני שאינו מאפשר זרימה אופטימלית.

אורן

פורסם
איבוד מים מצביע על תקלה,יתכן והותקן טרמוסטט סיני שאינו מאפשר זרימה אופטימלית.

אורן

 

שלום אורן אני רואה שאתה מתמחה ברכבי פיג'ו וגם מטפל בחולון. איך אפשר ליצור איתך קשר לגביי הבעיה ולהגיע לקבלת טיפול?

×
×
  • תוכן חדש...