Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם חיברו לקו המתח של השעון צרכן נוסף ייתכן מאוד שהפיוז נשרף בגלל צריכת זרם גבוהה מהמתוכנן.

 

אתה יכול לעלות צילום של פנל מיזוג האוויר בכדי שאוכל לעזור לך במידת האפשר בהחלפת המנורה/מנורות שרופות ?

איזה כייף לי :)

פורסם
תודה לכולם, זה באמת היה נתיך של 15 אמפר.

עכשיו עוד שאלה, איך מפרקים את הפאנל של המזגן?

להחליף שם מנורות ?

סיפור ?

 

תקרא את השרשור הזה: http://www.wheelsjamaicahost.com/wheels_forum/index.php?topic=59822.0

 

מעבר לזה שתבין איך להחליף נורות שרופות, אולי יתחשק לך לבצע את השינוי שהם עושים שם. אני מתכנן מתישהו להגיע לזה בעצמי.

 

דרך אגב, קראתי במקומות אחרים שעדיף דווקא להתחיל את הפירוק מתחתית הקונסולה ולא מלמעלה כמו שעושים שם בשרשור.

אתה יכול לחפש ביוטיוב, יש כמה סרטונים של הוראות להוספת כניסות חיצוניות למערכת המובנית של הקורולה ויש שם הסברים מצויינים לפירוק הקונסולה.

פורסם

אתה בטוח שיחידת בקרת מיזוג אוויר אצל פותח האשכול היא מסוג בקרת אקלים ולא ידנית ?

בטויוטה ראנקס 2006 אני בטוח אבל לגבי 2003 אני בספק.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק10, הרוב המוחלט של הראנקס נמכרו בדגמי ה-GLI וה-Luxury שאאל"ט גם ב-2003 באו עם בקרת אקלים (לא יודע לגבי הטרה).

בכל מיקרה מומלץ שפותח השירשור יוודא שמה שהוא רואה ברכב שלו זהה למה שרואים בתמונות בשרשור שאליו קישרתי.

 

נ.ב. הראנקס שלי היא GLI מבציר 2007.

פורסם

הראנקס שלי היא דגם GLI וכן יש בקרת אקלים דיגיטלית.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

זה לדים שצריך להלחים, הייתי בטוח שזה מנורות רגילות.

בנוסף, אם במזגן עסקינן, הכפתור השמאלי של המאווררים, (תמונה פה), לא עובד.

הכוונה הוא לא מוריד/מעלה את המאווררים, מה שכן מוריד אותם זה המעלות.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

מוזר... אצלי לחיצה על כפתורי השליטה במאווררים מכבה אוטומטית את כפתור AUTO ומאפשרת שליטה ידנית על עוצמת המאוורר. אני לא יודע אם זה משהו שהשתנה בדגמים במשך השנים או שיש לך תקלה.

פורסם
זה לדים שצריך להלחים, הייתי בטוח שזה מנורות רגילות.

בנוסף, אם במזגן עסקינן, הכפתור השמאלי של המאווררים, (תמונה פה), לא עובד.

הכוונה הוא לא מוריד/מעלה את המאווררים, מה שכן מוריד אותם זה המעלות.

בקישור של החלפת צבע תאורת פנל מיזוג אוויר לא ראיתי שהבחור החליף לדים או מנורות אלא הוא שלף את הקונדומים של המנורות ושיפשף את החלק החיצוני עם נייר מים.

ניתן לרכוש קונדומים ומנורות מתאימים כאלה בצבעים שונים באיביי.

איזה כייף לי :)

פורסם
בקישור של החלפת צבע תאורת פנל מיזוג אוויר לא ראיתי שהבחור החליף לדים או מנורות אלא הוא שלף את הקונדומים של המנורות ושיפשף את החלק החיצוני עם נייר מים.

ניתן לרכוש קונדומים ומנורות מתאימים כאלה בצבעים שונים באיביי.

 

כנראה שהתבלבלתי, זה היה נראה לי כמו מנורות קטנות, אתה צודק.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

×
×
  • תוכן חדש...