Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני יומיים טיילתי עם הכלב באיזור יב' אצלינו באשדוד ונתקלתי בלאון שנראתה מגניב. הרכב צבוע בשחור מאט, מונמכת, שני מפלטים כפולים, משופרת על ידי APR בפיט סטופ אם אני לא טועה, ג'אנטים 18/19(?) שחורים יפים, בלמים של ברמבו. בהחלט נראה רכב מושקע!

סתם מתוך עניין רציתי לדעת מה הנתונים של הרכב. תמונות לא יזיקו גם. משום מה, אני די בטוח שהבחור חבר פה בפורום או לפחות מכירים פה את הרכב 8)

פורסם
לפני יומיים טיילתי עם הכלב באיזור יב' אצלינו באשדוד ונתקלתי בלאון שנראתה מגניב. הרכב צבוע בשחור מאט, מונמכת, שני מפלטים כפולים, משופרת על ידי APR בפיט סטופ אם אני לא טועה, ג'אנטים 18/19(?) שחורים יפים, בלמים של ברמבו. בהחלט נראה רכב מושקע!

סתם מתוך עניין רציתי לדעת מה הנתונים של הרכב. תמונות לא יזיקו גם. משום מה, אני די בטוח שהבחור חבר פה בפורום או לפחות מכירים פה את הרכב 8)

תנסה לבדוק בפורום וואגית

פורסם

לא הכל צריך לרצות ולפרסם, בטח שלא מיקום הרכב...

 

מי שצריך או מכיר יודע בדיוק באיזה רכב מדובר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

פירסמתי איפה ראיתי את הרכב. לא איפה הוא חונה ואיפה ניתן למצוא אותו. למיטב ידיעתי, מכל הפעמים שאני עובר שם(וזה המון) הרכב לא נמצא שם ולכן לא רואה שום דבר פסול בפרסום הזה היות וזה לא המיקום הקבוע שם.

בדיוק אותו הדבר כמו שמישהו העלה פה תמונה של פורשה, אנשים שאלו אם זה מרכז קניות מסויים ונאמר להם שכן. חוץ מזה, איזור יב'(ככה נקרא באשדוד) זה רובע גדול ולכן המיקום הוא לא ספציפי.

בדיוק אותו הדבר כמו שאומר שראיתי פרארי שעומדת במסגר בת"א.

פורסם

אתה כנראה לא מבין מה ההבדל בין הפרארי ללאון (חוץ מהדגם והחברה).

יש סיבה לזה שהפרוייקטים שפעם רצו פה בפורום נעלמו להם (רמז - כחולי המדים).

×
×
  • תוכן חדש...