Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החברה [23] סוף סוף החליטה להתחיל ללמוד נהיגה ועכשיו צריך למצוא מורה מתאים.

 

אחרי לחץ מתון [פיזי כמובן :lol:], הוחלט שהיא תלמד על גיר ידני מכיוון שהרכב הבא וכנראה שגם אלה שאחריו כולם יהיו כאלה.

 

הפחד שלה הוא מחוסר הקורדינציה שלה ולכן הדרישה היא למורה עם סבלנות ולא אחד שילחיץ אותה.

 

תודה מראש לכל העוזרים,

אוריה.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

מורה אחד הטובים בירושלים זה ללא ספק איציק בר-טוב.

הוא אדם מבוגר עם שפע ניסיון וסבלנות.

 

אני אישית נורא שמחתי ללמוד אצלו, בזמנו למדתי על גולף SDI, היה כיף משיעור לשיעור.

לצערי אין לי את הטלפון שלו, אז תחפש לפי השם.

 

בהצלחה!

Polo 2012

פורסם

אם אין לך בעיה עם מורה דובר רוסית,

אני ממש ממליץ לך על גנאדי (לא זוכר שם משפחה).

מורה ממש טוב,סובלני ומלמד שלב שלב עד שתבין.

חוץ מזה הוא לא מאלה שמושחים שיעורים או גורמים לך לחקות הרבה זמן לטסט.

מורה לעניין,רציני מאוד.

אם תרצה מספר שלו פנה אלי בפרטית.

פורסם

מאיר דבוש, אני לא מגזים לפחות 50% אצלו (כולל 5 אנשים שאני הבאתי לו) עוברים טסט ראשון ועוד חלק לא מבוטל שני.

 

*אין לי שום קשר משפחתי אליו.

פורסם
מאיר דבוש, אני לא מגזים לפחות 50% אצלו (כולל 5 אנשים שאני הבאתי לו) עוברים טסט ראשון ועוד חלק לא מבוטל שני.

 

*אין לי שום קשר משפחתי אליו.

 

 

 

הדגש העיקרי הוא על סבלנות,הוא בסדר בקטע הזה?

ואם אפשר מספר טלפון בפרטי יהייה מצויין.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

אני יכול להמליץ על גלעד גלבוע. מורה מדהים, שפע רצינות, ניסיון, סבלנות ויחס אישי. אני עברתי אצלו טסט ראשון אחרי 31 שיעורים. מומלץ בחום! מספרו יועבר בה"פ.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אודי יונה חד וחלק!

אחד המורים הטובים שיש והכי חשוב סבלני

5328842 - 050

מלמד על ג'טה

אם תחליט ללמוד אצלו אשמח אם תגיד לו שיצחק שלח אותך אליו.

פורסם
הדגש העיקרי הוא על סבלנות,הוא בסדר בקטע הזה?

ואם אפשר מספר טלפון בפרטי יהייה מצויין.

 

הוא אחד הסבלניים, מורה שממש מלמד לנהוג ולא מלמד לעבור טסט, אין לי את המספר כי למדתי אצלו לפני 10 שנים ואחותי לפני שנתיים אבלגוגל יסדר את זה

http://www.drivedex.com/business.asp?id=940

פורסם

אני חייב להצטרף להמלצה על איציק ברטוב. הוא אחד המורים הוותיקים והאיכותיים ביותר בירושלים, הוא לא רק מלמד איך לעבור טסט אלא בכלל איך לנהוג ביום יום (דבר שנעשה נדיר בקרב מורי הנהיגה), מה גם שהרוב המוחלט של התלמידים שלו עוברים ראשון או שני (אני ראשון).

פל:0505219711

פורסם

כן מלחיץ, כן יוציא ממנה את הנהגת הטובה ביותר

http://www.drivedex.com/business.asp?id=847

 

עברתי איתו טסט ראשון, בזמנו נהגתי על פולו, לא יודע מה הרכב כרגע.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

וואוו איזו הענות,תודה רבה על העצות!

 

אני מניח שיש לי כמה טלפונים לעשות :-D

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

אני למדתי אצל הרצל ברטוב שהוא אחיו של איציק. אני גם מכיר את המשפחה שלהם,

ויכול לומר ששניהם מורים טובים, אבל איציק הוא משהו אחר, הוא בכלל בנאדם טוב,

שזה תמיד כיף ללמוד אצל אנשים כאלה. בכל מקרה שניהם מומלצים.

פורסם
אני למדתי אצל הרצל ברטוב שהוא אחיו של איציק. אני גם מכיר את המשפחה שלהם,

ויכול לומר ששניהם מורים טובים, אבל איציק הוא משהו אחר, הוא בכלל בנאדם טוב,

שזה תמיד כיף ללמוד אצל אנשים כאלה. בכל מקרה שניהם מומלצים.

 

אם אני לא טועה גם הבן של איציק מורה נהיגה.

×
×
  • תוכן חדש...