Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פולקסווגן פולו 2006 עד עכשיו לא עשתה שום בעיה כרגע היא עם 78K קילומטר אצלי כחצי שנה

לפני שבוע בערך האוטו התחיל לזייף בעליות לא סוחב בכלל ולפמים במישור הוא מקבלסוג של אובדן כוח מוזר לכמה שניות משחק עם הטורים ואז חוזר להיות בסדר הלכתי למוסך רגיל אמרו לי להחליף פילטר גיר ושמן גיר "ואולי" זה יפתור את הבעיה ואם לא אז זה גיר עשיתי את זה וזה לא עזר לאחר מכן הלכתי למוסך מורשה של צ'מפיון מוטורס ושמה עשו לו בדיקה במחשב ואמרו שזה שסתום EGR עכשיו השאלה שלי היא כזאת

1. יש בכלל EGR במנועי בנזין ואם יש אז זה יכול להיות קשור לתפקוד של המנוע ? כי לפי מה שהבנתי זה סתך הכל שסתום שמפחית את הזיהום אוויר

 

תודה..

פורסם
פולקסווגן פולו 2006 עד עכשיו לא עשתה שום בעיה כרגע היא עם 78K קילומטר אצלי כחצי שנה

לפני שבוע בערך האוטו התחיל לזייף בעליות לא סוחב בכלל ולפמים במישור הוא מקבלסוג של אובדן כוח מוזר לכמה שניות משחק עם הטורים ואז חוזר להיות בסדר הלכתי למוסך רגיל אמרו לי להחליף פילטר גיר ושמן גיר "ואולי" זה יפתור את הבעיה ואם לא אז זה גיר עשיתי את זה וזה לא עזר לאחר מכן הלכתי למוסך מורשה של צ'מפיון מוטורס ושמה עשו לו בדיקה במחשב ואמרו שזה שסתום EGR עכשיו השאלה שלי היא כזאת

1. יש בכלל EGR במנועי בנזין ואם יש אז זה יכול להיות קשור לתפקוד של המנוע ? כי לפי מה שהבנתי זה סתך הכל שסתום שמפחית את הזיהום אוויר

 

תודה..

 

 

מתי לאחרונה החלפת פלאגים ?

הייתה לי בעיה דומה בקורולה 2004 והתברר שאחד הפלאגים שחה בשמן ולאחר שהוחלפו הפלאגים הכל חזר למוטב.

פורסם
מתי לאחרונה החלפת פלאגים ?

הייתה לי בעיה דומה בקורולה 2004 והתברר שאחד הפלאגים שחה בשמן ולאחר שהוחלפו הפלאגים הכל חזר למוטב.

הוא אמר לי משו על פלגים ושהוא בדק אותם והם נראים בסדר

פורסם
פולקסווגן פולו 2006 עד עכשיו לא עשתה שום בעיה כרגע היא עם 78K קילומטר אצלי כחצי שנה

לפני שבוע בערך האוטו התחיל לזייף בעליות לא סוחב בכלל ולפמים במישור הוא מקבלסוג של אובדן כוח מוזר לכמה שניות משחק עם הטורים ואז חוזר להיות בסדר הלכתי למוסך רגיל אמרו לי להחליף פילטר גיר ושמן גיר "ואולי" זה יפתור את הבעיה ואם לא אז זה גיר עשיתי את זה וזה לא עזר לאחר מכן הלכתי למוסך מורשה של צ'מפיון מוטורס ושמה עשו לו בדיקה במחשב ואמרו שזה שסתום EGR עכשיו השאלה שלי היא כזאת

1. יש בכלל EGR במנועי בנזין ואם יש אז זה יכול להיות קשור לתפקוד של המנוע ? כי לפי מה שהבנתי זה סתך הכל שסתום שמפחית את הזיהום אוויר

 

תודה..

 

מניסיון בעיקר של אחרים (ובקרוב אצלי), תפנה לרון.

הכי טוב - תגיע אליו לבדיקה.

חפש קצת בפורום - כל מה שקשור לקונצרן פולקוואגן, הוא המומחה.

×
×
  • תוכן חדש...