Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא חמוד אבאלה נוסע על לאנד קרוזר 2012 אוטו שלא תוכל לממן בזמן הקרוב,אז תעלבונות העלובים שלך תשאיר לעצמך

ושוב הראש שלך תקוע איפשהו תוציא אותו תקרא תתגובה ואם כתבתי ג'אנט 17 כמו שתה מנסח אני יצדיק אותך , אבל לא.

רשמתי כמה דברים שהיא נותנת ולמה היא עדיפה על הגרסה הבסיסית,ובאיזה זכות אתה צוחק על הרכב שלי?

על מה אתה נוהג מונית לשעבר שנת 2006?בוא נרגיע בחייאת

 

זה שאבא שלך או אתה (לא ממש הבנתי למי אתה מתכוון בתואר אבאלה) נוהג בלנד קרוזר 2012 וזה ש-GOLF נוהג במונית לשעבר, לא מקנה לך זכות להתלהם ובטח לא הופך אותך לצודק או חכם יותר. קח נשימה ותרגע. זה רק דיון על רכבים, אין צורך לקחת את זה אישית.

פורסם

כנראה הוא גם מכיר את GOLF אישית כשהוא טוען שהוא לא יוכל לממן לעצמו אחת :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לא חמוד אבאלה נוסע על לאנד קרוזר 2012 אוטו שלא תוכל לממן בזמן הקרוב,אז תעלבונות העלובים שלך תשאיר לעצמך

ושוב הראש שלך תקוע איפשהו תוציא אותו תקרא תתגובה ואם כתבתי ג'אנט 17 כמו שתה מנסח אני יצדיק אותך , אבל לא.

רשמתי כמה דברים שהיא נותנת ולמה היא עדיפה על הגרסה הבסיסית,ובאיזה זכות אתה צוחק על הרכב שלי?

על מה אתה נוהג מונית לשעבר שנת 2006?בוא נרגיע בחייאת

 

חבר, זה לא פורום "אני ילדון עשיר עם אבא מליין...". זה לא עושה יותר מידי רושם פה. למה זה הרכב שלך? אתה קנית אותו?

אז ממה אתה מתלהב, שלאבא יש כסף? נו באמת....

יש פה אנשים שיכולים לכסות אותך בכסף, וכאלו שנוסעים על רכבים שעולים 2000 ש"ח. כולם מקבלים התיחסות שווה ולכולם עונים באותה רצינות.

 

להבדיל אני משער שה"מונית" של GOLF היא באמת שלו.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

×
×
  • תוכן חדש...