Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום אחרי שבוע שלא יצא לי לנסוע ברכב באתי להניע אותו והוא לא נדלק אחרי כמה ניסיונות ויתרתי

וקראתי לאחד השכנים שיניע אותו בעזרת כבלים,לאחר כמה דק' השכן בא חיבר את הכבלים ואחרי כמה דקות האוטו נדלק

תוך שכל אחד מאיתנו לוחץ על על הדלק באוטו לבסוף האוטו נטען ונדלק.

 

אז השארנו את הרכב בסביבות ה10 דק' דולק בחנייה ולאחר מכן לקחתי אותו לסיבוב ופתאום להפתעתי נדלקה לה נורה של המנוע וצצה לה הודעה על המסך -"מערכת בקרת גזי הפליטה של המנוע פגומה" והאוטו התחיל לרעוד בנסיעה

 

לא ברור לי איך פתאום זה התקלקל לפני כמה ימים הרכב נסע מצויין ופתאום אחרי הטעינה של המצבר זה מה שקרה???

ובכלל אשמח אם מישהו יכול להסביר לי מה התקלה בדיוק?וכמה יכולה לעלות תיקון של זה?...

 

צצה לי השערה האם יכול להיות שבגלל שהנענו את המנוע בחנייה הצינור מאיפה שיוצא כל העשן או משהו נחסם ?או שזה משהו אחר??

 

הדגם זה פיגו' 307

2002

נפח 2000

 

תודה תודה תודה !!מזל שיש את הפורום הזה!!

פורסם

נשמע כמו כויל הצתה פגום. המנוע רועד כי הוא כנראה עובד על 3 בוכנות.

 

גש למוסך עם יכולת דיאגנוסטיקה לצורך בדיקה סופית.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

חשבתי גם על העניין של לנתק את המצבר אבל אמרו לי שאם עושים את זה אז נמחקות ההגדרות של הרכב (הBSI) ככה שאני לא יודע עד כמה כדאי וגם אין לי מושג איזה כבל לנתק...

אשמח לעוד הצעות...

פורסם

בדקתי את הרכב הנעתי אותו אין כבר בעיה במצבר ואין את הנורית אזהרה הזו ,אבל האוטו רועד כזה זז קדימה אחורה כזה..

×
×
  • תוכן חדש...