Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המשטרה אוכפת בריונות בכביש (אנשים שנדחפים במחלף).


ExoduS
שימו לב! השרשור הזה בן 4481 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הכל טוב ויפה אבל:

 

לפעמים אתה באמת יכול לגלות את הפניה קצת מאוחר (במיוחד כשאתה לא נוסע על הכביש יומיום), ובחיים לא יתנו לך להשתלב, ואני לא מדבר על להאט בשביל או לתת לך, אני מדבר על זה שאתה תאותת יפה, כבר עוד שניה תיכנס ויחסמו אותך לא לתת לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם זה נכון. עם כל הקצף שיוצא בפורום מפקידה לפקידה על כל מני מעשים לא תרבותיים של ה"נהג הישראלי" בכביש - שוכחים שבפועל כל אותן עצירות על נתיבי הנסיעה, חיתוכים, עקיפות של טורים דרך השוליים וכדומה - אולי קצת מעכבות ומאוד מרגיזות, אבל לא נגועות ברמות סיכון גבוהות במיוחד.

 

מה לגבי אכיפה של שמירת רווח (ואני לא מדבר רק על ישיבה על הזנב אלא על כל דבר שהוא פחות משתי שניות), מהירות במקומות הרלוונטיים, ציות לרמזורים ותמרורים, שמירת ימין, ריכוז ועוד? לדעתי, עדיף כביש בטוח ומעצבן מכביש מסוכן ושקט.

 

נכון. על כבוד צריך לדעת לוותר. כשהתנועה מתקדמת באיטיות וחוצפן נדחף זה אמנם מציק, אך לא תאונה, לעומת אותו מצב כשזה במהירות והחוצפן נדחף בלי ממש לבדוק את המצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחדי העין שבינינו נראה רכב טרנזיט של שירות בתי הסוהר שגונב כמו כל הפרחחים/יות אבל באלגנטיות (איך אומרים: ״לאט ובזהירות״).

מעניין מה הוא היה אומר לשוטר אם זה היה מתאמץ לעצור אותו גם....?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה אבל:

 

לפעמים אתה באמת יכול לגלות את הפניה קצת מאוחר (במיוחד כשאתה לא נוסע על הכביש יומיום), ובחיים לא יתנו לך להשתלב, ואני לא מדבר על להאט בשביל או לתת לך, אני מדבר על זה שאתה תאותת יפה, כבר עוד שניה תיכנס ויחסמו אותך לא לתת לך.

 

נותנים גם נותנים. קרה שפיספסתי פניות בטעות ונתנו לי להשתלב בלי בעיה. ולא רק בשוויץ, גם כאן אצלינו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף לראות את זה, וחבל שזה רק טיפה בים.

זו עבירה שהיא אחת המרתיחות והמעצבנות שקיימות בכביש, וציבור הנהגים שכן עומד בפקק

נהפך עצבני וחסר מנוחה מעבירות כאלה. אם היו אוכפים את זה יותר, אנשים היו מבינים שצריך

לשמור על כל החוקים, כי אוכפים אותם, ולא רק מהירות.

נסיעה על השוליים זו עוד דוגמא לעצבים שזה מביא. שמזכיר לי פעם, איך נהניתי לחסום איזה בהמה

עם אאודי, כל העליה של הפקק לכיוון הגבעה הצרפתית בירושלים, אני מניח שירושלמים ישר יודעים

על מה אני מדבר. נסעתי עם גלישה קלה לשול, רק שלא יוכל לעבור, וראיתי שהנהגים מסביב פשוט

שמחו שמישהו עשה משהו שימנע ממנו לעבור. אני מניח שאם הייתי עם רכב אחר, קצת יותר "רגיל"

הוא היה מנסה לבוא בתרוניות, הבהובים, צפירות וכד', אבל במקרה הזה הוא קיבל זאת "בהבנה" :-)

לגבי אלה שטועים, מי שטועה ומנסה להשתלב, יעשה זאת בד"כ בעדינות, הרבה לפי המטר האחרון של

הפקק, ושאנשים רואים את זה, אולי לא על הרכב הראשון, אבל מהר מאוד יתנו לך להשתלב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק - לאלו שמאותתים ומחכים בנימוס להשתלב, גם באמצע התור, אני נותן את הקרדיט שטעו, ונותן להם להכנס לפני. אלו ש"מגלים" את טעותם רק בקצה התור, ונדחפים, אם הם יפגשו בי, יגלו שהם יכולים לשכוח מלהדחף. יש יתרון בנסיעה על "גרוטאה" - אני נראה כמו מישהו שאין לו מה להפסיד :wink:

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שמחה כמו שמחה לאיד. אפילו שמדובר בטיפה בים, אכן תענוג לצפיה.

 

:-)

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה אבל:

 

לפעמים אתה באמת יכול לגלות את הפניה קצת מאוחר (במיוחד כשאתה לא נוסע על הכביש יומיום), ובחיים לא יתנו לך להשתלב, ואני לא מדבר על להאט בשביל או לתת לך, אני מדבר על זה שאתה תאותת יפה, כבר עוד שניה תיכנס ויחסמו אותך לא לתת לך.

 

אין דבר כזה "לא יתנו לך להשתלב". לצערי, מי שנדחף תמיד יצליח להשתלב אם הוא באמת רוצה. אם הוא נוסע קצת לפני מישהו, הוא תמיד יכול להידחף פנימה אם הוא באמת רוצה. מי שמאחוריך לא יסתכן בלהתנגש בך, ויאט בזמן שאתה נדחף לפניו.

 

אני אמנם נהנה לשמור רגל על הגז כשאני רואה אנשים כאלה, ולתת להם "קפיצה" בשביל למנוע מהם להיכנס, אבל בחלק מהפעמים הם פשוט ממשיכים עוד קצת קדימה, עד שמישהו עם אינסטיקטים פחות טובים מאפשר להם להידחף פנימה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופסוף משהו הגיוני משטרת ישראל - תודה רבה.

 

כמה פעמים יצא לי לעמוד בפקק ופתאום נדחף איזה מישהו, ככה ומנסה להכנס במקומי בלי לשים לב לחדות הגה שלו ואם לא הייתי בולם הוא היה נכנס בי.

 

למזלי לא הפסקתי עם הרטלין D:

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שלא מדובר בעבירות מסוכנות - הן כן! גם בגלל האווירה והעצבנות שהן יוצרות, גם בגלל שאותו נהג שחותך את הטור הוא זה שאחר כך עובר באדום או לא מתרכז בכביש, אבל בכל זאת רצוי להפנות את המאמצים (גם מבחינת אכיפה וגם מבחינת קשב בכביש) לדברים קצת פחות מורגשים אבל הרבה יותר מסוכנים. מישהו אמר שמירת רווח?

אהלן אהלן :)

זוכרים שזעקנו התלוננו ודיברנו על בעיית החינוך שגורמת לנהיגה גרועה ותאונות?

אז הנה אקט חינוכי, קצה של טיפול בשורש הבעיה אפילו אם היא לא באופן ישיר מונעת תאונות(או שכן - זה לא העניין).

אני מחזק ומעריך מאוד טיפול גם בעבירות כאלה!

אולי מתישהו אני אחזור מהעבודה, אשתלב לנתיב הימני רמזור לפני הפניה ימינה, בעודי יודע מראש וצופה ברכב אחרי רכב שמשתלבים לפניה מכונית-שתיים לפניה, בעודי חורק שיניים שכנראה הזמן שלי פחות חשוב מזמן של אנשים אחרים ואני צריך להגרר אחרי התנועה על הנתיב הימני.

אבל שני דברים:

1) אפקטיבי רק tם יתמידו ויקדישו לזה יותר תשומת לב על זמן ממושך מאוד.

2) לא חסרים הנהגים שיגידו אבל טעיתי וברגע האחרון ראיתי שאני צריך את הכביש הזה, גם אם הם לא, והשוטר יחשוב פעמיים אם לתת להם דוח.

מה שאני חושב זה שצריך להעלות את ההחמרה ולתת מדרגות.

נהג שהשוטר בטוח שלא היה תמים - יקבל 500 שח.

נהג עם ספק - 250 שח.

ויבהירו טוב טוב שזאת מסוג העברות הלא נסלחות, שכן פחות מ250 שח אי אפשר לקבל.

אולי ככה תתחיל לחדור לאנשים מודעות לתרבות שהיא קצת מעל הקוף ;)

אגב יש גם עניין כספי להשקיע בדוחות כאלה שכן הן קלות לאכיפה, מהירות והכמות שלהן גדולה יחסית.

אם להאמין לכתבה, 18000 דוחות נרשמו ב2011, מה שאומר 4 וחצי מליון שח לקופת המדינה.

וזה כשהאכיפה, לפחות כמו שזה נראה לי, מאוד מינימלית!

2017 Citroen C3 Shine

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכרים שזעקנו התלוננו ודיברנו על בעיית החינוך שגורמת לנהיגה גרועה ותאונות? אז הנה אקט חינוכי, קצה של טיפול בשורש הבעיה אפילו אם היא לא באופן ישיר מונעת תאונות(או שכן - זה לא העניין).

 

למה לא העניין? זה מה שמטריד אותך? הנהג ש"חתך" ונדחף לדרכך?! אותי הרבה יותר מטריד הנהג שיחתוך אותי פשוטו כמשמעו בצומת הקרוב, או ידרוך לי על הזנב בבלימה הבאה, ולכן אני נוקט כל אמצעי אפשרי כדי למנוע זאת. הנהג שחותך או נדחף באמת לא כל כך מפריע לי, וכך ראוי לכל אחד לנהוג.

 

ובכלל, חינוך לאדיבות ותרבותיות הוא עניין לגיל רך יותר ולכן קשה יותר לחולל בו שינוי בטווח הקצר. דווקא "חינוך" למניעת תאונות דרכים הוא עניין של הכשרה טכנית שלא בהכרח צריך לדחוף עוד בגן, ולכן אפשר לחולל בו שינוי באופן מהיר יותר, ואפילו מבלי להיעזר ברשויות אלא רק באופן שבו אנחנו נוהגים!

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרטון ראשון שאני יכול להגיד באמת כל הכבוד למשטרה ובפרט לשוטר.

שצריך לתת כבוד נותנים כבוד, כן ירבו ובאמת הלוואי שהרבה יותר משאבים יוקצו לאכיפות מהסוג הזה ולא המהירות ה *******..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מקומות מועדים לביריונות הזו, כל אחד מאתנו מכיר כמה, למה צריך שוטרים וניידת, מה הסיבה שלא מתקינים מצלימה, ניראה הרבה יותר זול ומרתיע. יש סיבה משפטית לכך?

אם משפטית זה ניתן, ניראה לי שזה הרבה יותר מרתיע, לך תדע איפה ומתי המצלימה מצלמת.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר כזה "לא יתנו לך להשתלב". לצערי, מי שנדחף תמיד יצליח להשתלב אם הוא באמת רוצה. אם הוא נוסע קצת לפני מישהו, הוא תמיד יכול להידחף פנימה אם הוא באמת רוצה. מי שמאחוריך לא יסתכן בלהתנגש בך, ויאט בזמן שאתה נדחף לפניו.

 

אני אמנם נהנה לשמור רגל על הגז כשאני רואה אנשים כאלה, ולתת להם "קפיצה" בשביל למנוע מהם להיכנס, אבל בחלק מהפעמים הם פשוט ממשיכים עוד קצת קדימה, עד שמישהו עם אינסטיקטים פחות טובים מאפשר להם להידחף פנימה.

 

מה שאתה אומר לי בעצם אם לסכם זה שהם ישתלבו, "אבל לא אצלי".

מה זה עוזר לך לא לתת למישהו להשתלב ? הרי הוא לא יסע למקום אחר בגללך, אלא שכשכבר אין לו ברירה, הוא יידחף איפשהו, על סף תאונה או תאונה, ככה שאם יש לך אפשרות לתת לנהג כלשהו להשתלב מבלי שיאונה לך רע או שיקרה לך משהו, צריך לתת לו וכל התנהגות אחרת היא התנהגות דוחה. בשביל מה ליצור את המצבים האלה ולתקוע נהגים באמצע הכביש עד כדי שיעשו מעשים בעייתיים לכולנו אם אפשר לתת להם להשתלב ולתת לתנועה להמשיך לזרום כמו חמאה ? אני פשוט לא מבין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נותנים גם נותנים. קרה שפיספסתי פניות בטעות ונתנו לי להשתלב בלי בעיה. ולא רק בשוויץ, גם כאן אצלינו.

 

כי לא כולם אותו הדבר. אני תמיד נותן לכולם להשתלב אם זה לא גורע ממני שום דבר ולא מפריע לשום דבר, כי זה עדיף לי שהוא יזרום לנתיב ונסע בשקט מאשר שהוא ישתלב במקרה אחר כשזה פחות מתאים לי. אני לא רואה פשוט דרך אחרת לנקוט אבל עינינו הרואות שלא תמיד זה כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4481 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...