Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיון אישי, אני מהר מאוד ירדתי מכל ה-VW שהזכרת.

נתחיל בפסאט, בדקתי עשרה רכבים משנתון 2008, פרטיות עם ק"מ נמוך, ובכולם, אבל כולם, האינטיריור התפרק, התקלף, רישרש ונשבר. :shock:

סלח לי אבל לדעתי לנסוע ברכב שנת 2008 מתפרק זה לא פינוק גדול.

אגב, גם מנסיעת המבחן ממש לא התלהבתי, הרכב מרגיש כבד, סתמי ולא נוח במיוחד, ציפיתי להרבה יותר.

 

נמשיך בג'טה, משעממת פחד, לא נוח במיוחד, צפופה וסה"כ מרגישה כמו עוד משפחתומטית - אין כל קשר בינה [והגולף גם כן] לבין פינוק.

 

האודי A3 לדעתי זה רק בשביל הסמל.

 

ה A4 אכן מרשימה, אך אני מניח שעלויות האחזקה לא נמוכות במיוחד וביחד עם אמינות של VAG אני אישית נרתעתי.

 

ה- S60 רכב מעולה אבל שוב עלויות האחזקה קצת מרתיעות, אולי יש מישהו שיכול לשפוך לך אור על הנושא [לא הייתה בבעלותי אחת].

 

האופציה שבסוף אני בחרתי בה היא טויוטה קאמרי 2008 אקסקוטיב, רכב מפנק ברמה גבוהה מאוד ובעל אמינות גבוהה מאוד.

פורסם

ההבדל בין A4 לפאסאט הוא לא גדול, אך קיים.

לדעתי מחיר החלקים הוא בכ-30% אחוז גבוה יותר באודי, אבל מצד שני הרכב די אמין ולכן בסה"כ אם אתה נכנס פעם בשנה לטיפול עם פאסאט ומשלם 1000 שקל פה תשלם 1300-1500. עם כל ההוצאות שיש על רכב בכלליות, ה-500 שקל האלו זה לא מה ששובר אותך.

 

אבל גם הביטוח לעיתים יקר יותר ואם יש תקלה זה גם מעט יקר יותר.

 

אולי רון יוכל לספר לנו יותר, אבל מההרגשה שלי בין ה-VW לאודי, שהעלות אחזקה באודי גבוהה יותר. הכל עלה פי 1.3-1.5.

פורסם

כשמדברים על עלויות אחזקה , כל עוד לא קונים את הרכב על הקשקש מבחינה תקציבית , אין טעם להתייחס לעלויות של הטיפולים השוטפים (לפחות לא ברכבים האלה , או בכל רכב שהוא לא רכב ספורט ו\או יוקרתי במיוחד) .

העלויות האמיתיות הן בתקלות , וכאן קשה מאוד לקבל מדד מדוייק .

הניסיון העשיר מאוד שלי עם וולו הוא שאם היא שמורה במיוחד , נסעו בה בעדינות (רצוי שלא יהיו ילדים בעלי רישיון במשפחה) , לא גיהצו איתה מדרכות (משולשים רגישים , לכל מי שמתלהב לקנות רכב מנכה שמחנה על מדרכה) , הבלאי סביר ולרוב עד ה-150K (מניסיון אישי , לא סטיגמות או ניחושים) תהיה אמינות מוחלטת (המקסימום שהיה אצלנו זה חיישן חמצן בכמה אלפיות) .

מעבר ל-150K , אז צריך להתחיל לנקוט בזהירות הן לגבי הגיר והן לגבי המנוע ולבדוק היטב את מצבם .

שאר הבלאי הבסיסי שנכון לכל רכב ולא רק לוולו הוא המתלים (בולמים) , תושבות מנוע ושוב המשולשים .

ה-S80 הכי פחות אמינה שהייתה לנו (היו לנו בשלל גירסאות) , ה-S60 הכי פחות מרווחת , ה-S70 הכי הרבה "נוחות-לכסף" (אם יש ילדים היא מרווחת מאוד מאחורה) - אני הייתי בוחר ב-S60 בלי טורבו (לא זוכר אם הרמת גימור הגבוהה מגיעה גם בדגם בלי הטורבו , היו לנו את שתי הגירסאות הגבוה והנמוכה , פשוט תקח את השמורה ביותר שתמצא ואל תתעסק בשטויות כמו מושבים עם זכרונות או ידניים) , היו לנו עוד דגמים של וולו אבל אני מניח שתדבוק ב-S60 .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

יש סיבה שאף אחד לא העלה פה את הסופרב? הבהרה, אין לי נסיון איתה בכלל, לא כנוסע ולא כנהג.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

חשבתי להציע את הסופרב,בדור הקודם הייתה מאוד מרווחת,אם אינני טועה ישבה על שלדה מוארכת של פאסאט ואורכה היה דומה לA6 בת זמנה.

הרכב מפנק,מאובזר,הפגין אמינות לא רעה לרמטכ''ל שלנו ישנן 2 שנושאות בעומס מיגון ונסועה גבוהה תחת מאמץ והן מחזיקות יפה(בנות 7).

פורסם

סליחה שאני מתעלק על השרשור,

אבל מגישושים ביד 2,אני מתכנן לשדרג את הE36 שלי,וראיתי כי גירסאות בחירות של הA4 2002-2006 זולות משמותית מהמקבילות ממרצדס וב.מ.וו,יש סיבה לכך? ידוע לי כי הגיר הרציף בעייתי אך האם זה הגורם להפרש מחירים כה משמעותי?

Porsche 944 turbo

פורסם

לא.

 

מחיר נהדר כחדשות זה מה שגורם להפרש הזה. בדור הזה (B6) הרכב נמכר כחדש החל מ-150 אלף או פחות... אז מכאן המחיר הנמוך כיד 2.

שהגיע הדור החדש (B7) המחיר זינק משמעותי כחדש מהחברה ולכן גם כיד שנייה והפער בינה לבין האחרות נעלם כמעט.

×
×
  • תוכן חדש...