Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי בעיה מסויימת עם המנעולים של הדלתות בפורד פיאסטה:



בדלת נהג לפעמים הידית הפנימית קופצת למצב נעול אחרי שפותחים את הדלת ובכך מונעת אפשרות לפתוח מבחוץ את הדלת.

בדלת של המושב ליד הנהג ובדלת נהג הדלתות ננעלות מבחוץ אבל הנעילה לא נפתחת מבחוץ עם המפתח.

 

קראתי קצת באינטרנט ומסתבר שזה נפוץ, ולפעמים מדובר במפתח בלוי - אבל עם העותק הלא בלוי של המפתח עדיין קיימת הבעיה, אז המסקנה היא שמשהו במנגנון של המנעול נדפק.

 

כמה אמור לעלות תיקון של העניין?

והאם זה משהו שאפשר אפילו לסדר בעצמי בלי להחליף את כל המנגנון של המנעול אצל בעל מקצוע? (ואם כן - איפה ממוקמים הברגים לשחרור הכיסוי הפנימי של הדלת?)

פורסם

בד"כ זה קפיץ שבור במנעול

קרה לי, והעלות לתיקון הייתה אם אני לא טועה באזור ה 200 ש"ח

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

לי תיקן את זה אחד שמשכפל מפתחות ומתעסק במנעולים.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

ברשותכם עוד שאלה - לא שאלתי את המוכר של הרכב כי זה נראה טריוויאלי הסימונים על המדיד שמן,אבל במדיד הזה יש מעין 2 "קופסאות" מהלמטה ואז עוד "קופסא" ארוכה יותר שבסופה קו שתוחם אותה - מה פה זה המקסימום ומה המינימום?

הרכב כרגע נמצא שבמדיד שתי הקופסאות התחתונות מלאות כשאני בודק שמן, לא רוצה ליסוע על הגבול של חוסר שמן ומצד שני לא רוצה למלא יותר מדיי...

אין סימון של אותיות או קווים מלוכסנים במדיד...

 

 

על הדלתות אגב ידעתי כשקניתי את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...