Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלט רזרבי בהונדה סיוויק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, רכשתי לפני כמה ימים הונדה סיוויק 2006 הצורה החדשה.

עם הרכב קיבלתי 2 מפתחות, אחד עם כפתורי שירות של פתיחה וסגירה (אין אזעקה) והמפתח השני הוא רזרבי והוא בלי הכפתורים.

הבעיה היא שגם אני וגם אמא שלי נוהגים ברכב יום יום ולכל אחד יש את הפתח שלו. זה קצת מבאס לפתוח את הרכב עם המפתחות בלי שלט.

השאלה היא אם יש אפשרות ליצור שלט נוסף שיאפשר את הפתיחה וסגירה מרחוק ?

הכפתורים של הפתיחה והנעילה הם על המפתח עצמו ולא שלט נפרד.

 

מחכה לתשובה, תודה מראש.

פורסם

מוסך מורשה - תבוא עם זוג המפתחות וישכפלו לך

קח בחשבון עלות מסויימת

 

אם תצטרך עזרה נוספת פנה אליי בה"פ

 

דרך אגב תתחדש

Confidence In Motion

פורסם

תודה רבה.

הבנתי שבמוסך מורשה זה יכול להגיע גם ל 600 שקל, זה נכון ?

אין אפשרות להעתיק את התדרים לשלט חיצוני פשוט ?

פורסם

לא כתבת מהיכן אתה בארץ, אבל אם זה רלוונטי מבחינת מרחק, תנסה לברר במקביל מחיר ב"פאר המנעולים" בסגולה (פ"ת).

עשוי להיות זול יותר בצורה מאד משמעותית מעבודה של המוסך המורשה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני שמעתי על מקום מסויים ברחובות שב-50 שקל עושה לך את כל העבודה.

אני לא מרחובות אבל שמעתי מאנשים אחרים ששמעו על המקום. חוץ מזה באמת שאין לי דרך להגיד לך את שם המקום

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

פתח תקווה זה 20 דקות נסיעה בלחץ מרמלה.

פאר המנעולים הוא מקום מומלץ מאוד בפורום - שווה לך להרים אליו לפחות טלפון ולקבל קצת מידע.

האופציה השנייה שלך היא מוסך מורשה, ככה שיכול להיות שתחסוך לא מעט.

פורסם
פתח תקווה זה 20 דקות נסיעה בלחץ מרמלה.

פאר המנעולים הוא מקום מומלץ מאוד בפורום - שווה לך להרים אליו לפחות טלפון ולקבל קצת מידע.

האופציה השנייה שלך היא מוסך מורשה, ככה שיכול להיות שתחסוך לא מעט.

 

התקשרתי לפאר והוא אמר לי שאין אפשרות לעשות את זה אלא במוסך מורשה.

יש למישהו אולי מושג אם אפשר בכל זאת ?

פורסם

אם שוקי מ"פאר" לא יודע לעשות את זה, לא נראה לי שיהיה מישהו אחר שידע.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בהחלט ניתן לעשות שלט נפרד רק לפתיחה וסגירה , עניין של כמה מאות שקלים אך בטח פחות ממחיר היבואן.

בעבר הייתי זקוק לעשות עבור ניסאן אלמרה פרפקט...קרסו ביקשו 2000 ש"ח !

מצאתי 2 בעלי מקצוע שעושים זאת...אך בחיפה!

פורסם

כרמל,

מה שאתה מתכוון הוא התקנת מע' שלטי נוחות אפטר-מרקט ולא התחברות למערכת המקורית.

בכל מקרה, זה נראה לי אלתור, אז לא הצעתי את הרעיון.

זה אמור אכן לעלות לא יותר מ300 ש' כולל התקנה וכדאי אם כבר לבחור במערכת אמינה כמו של רב בריח מוטורס.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

ראיתי ב EBAY מוצר שנקרא keyless ולפי מה שהבנתי יש אפשרות "לצרוב" את התדר של השלט המקורי לשלט החדש.

האם באמת יש אפשרות כזאת ?

ניסיתי לתת כאן קישור לעמוד המכירה אבל בגלל מונה ההודעות הנמוך שלי אני לא יכול לפרסם לינק.

מי שלא מכיר, תציצו באתר carandtruckremotes

תודה.

פורסם
כרמל,

מה שאתה מתכוון הוא התקנת מע' שלטי נוחות אפטר-מרקט ולא התחברות למערכת המקורית.

בכל מקרה, זה נראה לי אלתור, אז לא הצעתי את הרעיון.

זה אמור אכן לעלות לא יותר מ300 ש' כולל התקנה וכדאי אם כבר לבחור במערכת אמינה כמו של רב בריח מוטורס.

 

 

הכוונה שלי היא שניתן היה לייצר שלט למערכת הפתיחה/סגירה המקורית של הרכב .

במקום המפתח המקורי של ניסן שכולל מפתח+ציפ' לאימובליזר+שלט מובנה שכל תפקידו פתיחה / סגירה של הנעילה החשמלית , היה ניתן לעשות מפתח הכולל ציפ' + שלט חיצוני לפתיחת הנעילה החשמלית. זה הסתכם בכמה מאות שקלים לעומת 2000 ש"ח ל"מפתח מקורי" של קרסו.

מכיוון שהיה מדובר בשלט הספר , הסתפקתי רק במפתח+ציפ' בעלות זניחה ביחס למה שדרש קרסו.

פורסם
ראיתי ב EBAY מוצר שנקרא keyless ולפי מה שהבנתי יש אפשרות "לצרוב" את התדר של השלט המקורי לשלט החדש.

האם באמת יש אפשרות כזאת ?

ניסיתי לתת כאן קישור לעמוד המכירה אבל בגלל מונה ההודעות הנמוך שלי אני לא יכול לפרסם לינק.

מי שלא מכיר, תציצו באתר carandtruckremotes

תודה.

 

למישהו יש מושג ?

×
×
  • תוכן חדש...